![Netflix: Εκτόξευση χρηστών παρά τις αυξήσεις συνδρομών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/netflix-bajaria-2.jpg)
Μπορεί να άργησε να εισέλθει στη διαφημιστικά υποστηριζόμενη πλευρά του κόσμου του streaming, ωστόσο το Netflix φαίνεται να κυριαρχεί και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς, καθώς πλέον διαθέτει περισσότερους χρήστες που πληρώνουν για τη διαφημιστικά υποστηριζόμενη συνδρομητική επιλογή του.
Αυτό φάνηκε στο πλαίσιο των περίφημων upfronts, των παρουσιάσεων των προγραμμάτων και των πλάνων που παραδοσιακά πραγματοποιούνται από τηλεοπτικούς και streaming παίκτες προς εκπροσώπους της διαφημιστικής βιομηχανίας, πριν την έναρξη της επόμενης σεζόν. Εκεί τονίστηκε πως οι συνολικές συνδρομές στο διαφημιστικά υποστηριζόμενο πρόγραμμα έφτασαν τα 40 εκατομμύρια – μια αύξηση 5 εκατομμυρίων χρηστών σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Netflix: Πώς πρόσθεσε πάνω από 9 εκατ. νέους συνδρομητές και εκτόξευσε τα κέρδη του
![](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/netflix-1.jpg)
Αυτό είναι ένα άλμα 14% όταν πολλές άλλες εταιρείες streaming αντιμετώπιζαν κάμψη στον αριθμό των χρηστών τους, υπογραμμίζοντας την κυριαρχία του Netflix στον κόσμο του streaming, όπως επισημαίνει το Fast Company, απέναντι στα 34 εκατ. που είναι ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών της Peacock, ενώ το Apple TV+ έχει μόνο 25 εκατομμύρια συνδρομητές.
Δύο στους πέντε νέους χρήστες στο Netflix αυτές τις μέρες επιλέγουν τη φθηνότερη επιλογή με διαφημιστική υποστήριξη, όπου αυτή προσφέρεται. Και αυτό ωθεί την εταιρεία να λανσάρει μια εσωτερική πλατφόρμα διαφημιστικής τεχνολογίας πριν από το τέλος του επόμενου έτους, η οποία θα της δώσει όχι μόνο περισσότερους τρόπους να μετρά τον αντίκτυπο αυτών των διαφημίσεων, αλλά και να έχει μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων από αυτές. Επί του παρόντος συνεργάζεται με τη Microsoft για τις διαφημιστικές υπηρεσίες της.
Το πλεονέκτημα
Η επιλογή των συνδρομητικών υπηρεσιών ροής με υποστήριξη διαφημίσεων επιτρέπει στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση στον προγραμματισμό με σημαντικά χαμηλότερο κόστος. Το Netflix, για παράδειγμα, χρεώνει 6,99 δολάρια για το διαφημιστικό του πρόγραμμα, ενώ μια συνδρομή που παρακάμπτει τις διαφημίσεις ξεκινά από 15,50 δολάρια το μήνα. Αντίστοιχα, το Max της Warner Bros. Discovery και το Disney+ της Disney προσφέρουν επίσης προγράμματα με υποστήριξη διαφημίσεων.
Οι συνδρομητικές κλίμακες που υποστηρίζονται από διαφημίσεις αυξάνονται σε όλο τον κλάδο. Το τέταρτο τρίμηνο του 2023, η πλειοψηφία των ακαθάριστων προσθηκών συνδρομητών επέλεξε για πρώτη φορά προγράμματα με υποστήριξη διαφημίσεων, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Antenna. Ο αριθμός αυτός αυξήθηκε περαιτέρω το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
![](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/netflix-reinhard.jpg)
Η πρόεδρος του διαφημιστικού βραχίονα του Netflix, Amy Reinhard, στο Upfront 2024
Κλάδος υπό αμφισβήτηση
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Antenna, μόλις το 40% των χρηστών έχει επιλέξει την κατηγορία Netflix που υποστηρίζεται από διαφημίσεις (κάτι που η εταιρεία επιβεβαίωσε στα πιο πρόσφατα τριμηνιαία κέρδη της), το οποίο είναι ελαφρώς περισσότερο από όσους επέλεξαν την premium συνδρομή, αλλά σημαντικά κάτω από το ποσοστό που το επιλέγει στο Disney+, Paramount+, Hulu ή Peacock (όπου το 79% των χρηστών επιλέγει την κατηγορία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις).
Και αυτό προκάλεσε εντύπωση, καθώς οι πελάτες της βιομηχανίας του streaming αμφισβητούν την αξία των συνδρομών τους τον τελευταίο καιρό. Τον Μάρτιο, μάλιστα, η έκθεση «2024 Digital Media Trends» της Deloitte διαπίστωσε ότι το 36% των Αμερικανών πίστευε ότι τα on demand βίντεο δεν άξιζαν την τιμή που πλήρωναν.
Κατά μέσο όρο, τα αμερικανικά νοικοκυριά ξοδεύουν 61 δολάρια το μήνα σε υπηρεσίες streaming, μια αύξηση 27% σε σχέση με τον περσινό μέσο όρο των 48 δολαρίων το μήνα. Και σχεδόν οι μισοί (48%) από τους χρήστες με τους οποίους μίλησε η Deloitte δήλωσαν ότι θα ακύρωναν την υπηρεσία streaming, ακόμη και την αγαπημένη τους, αν οι τιμές ανέβαιναν κατά 5 δολάρια το μήνα ή περισσότερο.
Υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης;
Για να διαχειριστεί και να προλάβει την τάση φυγής, το Netflix έχει προβεί σε προσαρμογές στο διαφημιστικό του επίπεδο από την έναρξη λειτουργίας του. Νωρίτερα φέτος, για παράδειγμα, άρχισε να επιβραβεύει τους binge watchers του προγράμματός του, παρουσιάζοντας ένα επεισόδιο χωρίς διαφημίσεις αφού έχουν παρακολουθήσει τρία προηγούμενα στη σειρά. Και καθώς η πλατφόρμα προσαρμόζει τη στρατηγική προγραμματισμού της, ακόμη και οι πελάτες που πληρώνουν για συνδρομή χωρίς διαφημίσεις είναι πιθανό να συναντήσουν μερικές διαφημίσεις τα επόμενα χρόνια.
Η εταιρεία έχει ήδη υπογράψει συμφωνία με το NFL για τη μετάδοση δύο αγώνων την ημέρα των… Χριστουγέννων. Και οι διαφημίσεις είναι ενσωματωμένες σε αυτές τις μεταδόσεις, ανεξάρτητα από τις επιλογές συνδρομής. Δεν είναι ωστόσο σαφές προς το παρόν αν οι ζωντανές μεταδόσεις της εταιρείας για το πρόγραμμα του σόου επαγγελματικής πάλης WWE, οι οποίες θα ξεκινήσουν το επόμενο έτος, θα φέρουν διαφημίσεις.
Παρά την αρχική αντίσταση στις διαφημίσεις σε μια συνδρομητική υπηρεσία ροής, πολλοί χρήστες λένε ότι δεν τους ενοχλούν τώρα – και θα ήθελαν να αλληλεπιδρούν περαιτέρω με αυτές. Στη μελέτη της Deloitte, σχεδόν το 40% των καταναλωτών ηλικίας κάτω των 41 ετών διευκρίνισε ότι θα ήθελε τη δυνατότητα να κάνει κλικ στις διαφημίσεις που παρακολουθεί.
«Οι πάροχοι streaming -και όλες οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας- θα μπορούσαν να διδαχθούν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους δημιουργούς περιεχομένου», επισήμανε στο Fast Company η Deloitte.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![ChatGPT: Τι είναι το απόρρητο πρόγραμμα με την κωδική ονομασία «φράουλα»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/chatgpt-600x338.jpg)
«Φράουλα»: Τι είναι το απόρρητο πρόγραμμα του ChatGPT
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια συνεχής φημολογία για απόρρητα πρότζεκτ που βρίσκονται υπό εξέλιξη στα εργαστήρια της OpenAI
![SpaceX: Καθηλώνεται ο πύραυλος Falcon 9, παγώνουν οι αποστολές αστροναυτών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/spacex-600x310.jpg)
Καθηλώνεται ο πύραυλος Falcon 9 της SpaceX – Παγώνουν οι αποστολές αστροναυτών
Η αποτυχία της περασμένης εβδομάδας διακόπτει ένα σερί 300 επιτυχημένων εκτοξεύσεων για τον Falcon 9 της SpaceX, έναν από τους πιο επιτυχημένους πυραύλους ολων των εποχών.
![Η αγορά υπολογιστών συνεχίζει να ανακάμπτει – Αύξηση 3% το β’ τρίμηνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/laptop-3-600x392.jpg)
Η αγορά υπολογιστών συνεχίζει να ανακάμπτει - Αύξηση 3% το β' τρίμηνο
Σύμφωνα με την εκτίμηση της Canalys, το στάδιο είναι πλέον έτοιμο για μια επιταχυνόμενη ανάπτυξη
![Counterpoint: Τα smartphone είχαν την υψηλότερη ανάπτυξη την τελευταία τριετία το β’ τρίμηνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Samsung-Galaxy-S24-game_1_li_1-600x400.jpg)
Γιατί τα smartphone είχαν την υψηλότερη ανάπτυξη την τελευταία τριετία;
Η παγκόσμια αγορά smartphone αυξήθηκε κατά 6% σε ετήσια βάση το β' τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων της αγοράς Counterpoint
![Το δίλημμα των επενδυτών της Nvidia: Πόσο είναι το πάρα πολύ σε ένα χαρτοφυλάκιο;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/Nasdaq-600x377.jpeg)
Πόσο είναι το πάρα πολύ σε ένα χαρτοφυλάκιο; Το δίλημμα των επενδυτών της Nvidia
Οι τοποθετήσεις στην Nvidia των funds αυξήθηκαν καθώς η μετοχή ανέβηκε στα ύψη, αυξάνοντας παράλληλα τον κίνδυνο
![Κίνα: Γιατί αυξάνει την παραγωγή τσιπ παλαιού τύπου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/ot_china_chips-600x352.png)
Γιατί η Κίνα αυξάνει την παραγωγή τσιπ παλαιού τύπου
Πως η παραγωγή παλαιάς κοπής τσιπ παίρνει γεωπολιτικές διαστάσεις
![Google: Προ των πυλών το mega deal με τη Wiz – Θα αγγίζει τα 23 δισ. δολάρια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/2024-02-16T000121Z_423707472_RC2B36A03LWC_RTRMADP_5_GOOGLE-EUROPE-600x459.jpg)
Προ των πυλών το mega deal της Google με τη Wiz - Θα αγγίζει τα 23 δισ. δολάρια
Με στόχο περισσότερες εξαγορές, η νεοσύστατη επιχείρηση στον κυβερνοχώρο Wiz συγκεντρώνει 1 δισ. δολάρια σε ιδιωτικά κεφάλαια - Τι αναφέρει η WSJ για την επικείμενη συμφωνία με Google
![Google: Η τεχνητή νοημοσύνη κατέστρεψε την υπόσχεση της για ουδετερότητα άνθρακα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/sundar-pichai-google-600x317.png)
«Είπα-ξείπα» της Google για μηδενικές εκπομπές άνθρακα
Οι εκπομπές της αυξάνονται κατά 50% τα τελευταία πέντε χρόνια
![Δημιουργική AI: Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις για να την υποδεχθούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/George-Tsopelas_Chairman-–-McKinsey-Company-Greece-and-Cyprus-600x344.jpg)
Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν την AI
Ελλείψεις αλλά και δυνατότητες για την Ελλάδα αποκαλύπτει έρευνα της QuantumBlack, AI by McKinsey για τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
![Nvidia: Τι τρομάζει τον Τζένσεν Χουάνγκ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/Nvidia-05-600x400.jpg)
Το κρυφό άγχος του CEO της Nvidia
Η κορυφή της πιο πολύτιμης εταιρείας στον κόσμο έρχεται με μπόλικο άγχος για τον Χουάνγκ