
Χαμηλότεροι από ό, τι προβλεπόταν θα είναι οι ναύλοι της Ryanair το καλοκαίρι, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αυτό ανακοίνωσε ο μεγαλύτερο αερομεταφορέας χαμηλού κόστους της Ευρώπης, δίνοντας στη δημοσιότητα τα οικονομικά αποτελέσματα, σύμφωνα με τα οποία ιστορικά υψηλά ετήσια κέρδη της εξασφάλισε η αύξηση των ναύλων και η εκτόξευση της ζήτησης για ταξίδια.
Ο CEO της Ryanair Μάικλ Ο’ Λίρι δήλωσε ότι η συνολική ζήτηση για πτήσεις είναι «θετική» και πρόσθεσε ότι «οι τιμές θα είναι χαμηλότερες από ό,τι περιμέναμε».
Προηγουμένως είχε προβλέψει ότι οι ναύλοι θα αυξάνονταν έως και 10% το ερχόμενο καλοκαίρι, αλλά τώρα περιμένει ότι θα αυξηθούν «μετρίως» σε σύγκριση με το προηγούμενη καλοκαίρι.
Αεροπορικές εταιρείες: Πώς τις επηρεάζει η έλλειψη αεροπλάνων λίγο πριν από ένα «καυτό» καλοκαίρι
Για το δωδεκάμηνο έως το τέλος Μαρτίου, τα κέρδη μετά από φόρους εκτοξεύτηκαν κατά 34% στα 1,9 δισ. ευρώ, και μάλιστα, παρά το υψηλότερο κόστος, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης κατά 32% του λογαριασμού καυσίμων στα 5,14 δισ. ευρώ.
Για το τρέχον οικονομικό έτος δεν έδωσε περισσότερες εκτιμήσεις και στόχους, ωστόσο, αναμένεται να αυξήσει τον αριθμό των επιβατών κατά 8% μεταξύ 198 και 200 εκατομμυρίων, ένας ελαφρώς βραδύτερος ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Τα φιλόδοξα σχέδια επέκτασης της Ryanair έχουν πληγεί από καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών. Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι τώρα αναμένεται να έχει έλλειψη 23 αεροσκαφών Boeing 737 Max μέχρι τα τέλη Ιουλίου και προειδοποίησε ότι «υπάρχει κίνδυνος οι παραδόσεις της Boeing να υποχωρήσουν περαιτέρω».
«Τα αποτελέσματα θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό από την αποφυγή δυσμενών γεγονότων κατά το οικονομικό έτος 2025, όπως πόλεμοι στην Ουκρανία και τη Μέση Ανατολή, εκτεταμένες διακοπές στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας ή περαιτέρω καθυστερήσεις στις παραδδόσεις της Boeing», δήλωσε ο CEO της εταιρείας Μάικλ O’Leary.
Ο οικονομικός διευθυντής της Ryanair, Νιλ Σόραχαν, δήλωσε στο CNBC τη Δευτέρα ότι η αγορά μετοχών της αντανακλά έναν «πολύ ισχυρό» ισολογισμό.
«Οι προτεραιότητές μας ήταν πάρα πολλές: να αποκαταστήσουμε τους μισθούς για τους ανθρώπους μας μετά την Covid, να αυξήσουμε τους μισθούς, να αποπληρώσουμε το χρέος», είπε. «Και πληρώνουμε ομόλογα, έχουμε τώρα 1,4 δισεκατομμύρια ακαθάριστα μετρητά στο τέλος του περασμένου έτους, και γι’ αυτό το διοικητικό συμβούλιο έχει τώρα την εμπιστοσύνη στην κορυφή του συνήθους προγράμματα μερισμάτων, να επιστρέψει στην πραγματικότητα τα 700 εκατομμύρια μετόχους».


Latest News

Επιδείνωση των προβλέψεων για το ρυθμό ανάπτυξης της γαλλικής οικονομίας
Η Τράπεζα της Γαλλίας αναμένει αύξηση του ΑΕΠ 0,7% εφέτος

Κοντά σε συμφωνία TikTok-Τραμπ - Επιταχυντής των εξελίξεων η Oracle
Η TikTok έχει προθεσμία μέχρι τις 5 Απριλίου για να οριστικοποιήσει την πώληση σε αγοραστή με έδρα τις ΗΠΑ

Δικαστές εναντίον Τραμπ - Καλείται να επαναφέρει χιλιάδες απολυμένους εργαζόμενους
Διαπιστώθηκε παραβίαση των κανονισμών που διέπουν τις απολύσεις ομοσπονδιακών εργαζομένων υπό τον Τραμπ

Η Ρωσία επιλέγει κρυπτονομίσματα - Πώς θα διαχειριστεί το εμπόριο πετρελαίου
Οι ρωσικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το Tether, το bitcoin και το ether

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο

Η Ferrari δεν φοβάται τους δασμούς Τραμπ - Τι σχεδιάζει
«Είμαστε προετοιμασμένοι απέναντι στους δασμούς Τραμπ», δηλώνει ο CEO της Ferrari

Στο τιμόνι της Loro Piana o γιος του Μπερνάρ Αρνό, Φρεντερίκ
Η LVMH όρισε τον Φρεντερίκ Αρνό ως επικεφαλής της δημοφιλούς ιταλικής μάρκας κασμίρ Loro Piana, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης

«Κύμα» μποϊκοτάζ αμερικανικών προϊόντων - Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές ανά τον κόσμο
Την ώρα που οι πωλήσεις της Tesla πέφτουν, ξεφυτρώνουν οι εφαρμογές και οι διαδικτυακές ομάδες, βοηθώντας τους καταναλωτές να επιλέξουν μη αμερικανικά προϊόντα

Ποιοι υπερπλούσιοι αγοράζουν επαύλεις στο Λονδίνο
Αν και τα φορολογικά σχέδια της υπουγού οικονομικών διώχνουν πολλούς πλούσιους, κάποιοι σπεύδουν ομαδόν στο Λονδίνο για αγορές κατοικιών

Πόσα θα εισφέρει η Ford στη υπερχρεωμένη γερμανική θυγατρική της
Ο αντιπρόεδρος της Ford κάλεσε την ΕΕ να κάνει περισσότερα για να στηρίξει τα EV λέγοντας ότι είναι «θέμα ζήτησης»