Το περασμένο καλοκαίρι ξεκίνησε μια νέα κανονικότητα για τους οικοδεσπότες στην Airbnb και σε άλλους ιστότοπους κρατήσεων βραχυπρόθεσμης ενοικίασης, καθώς οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να επιλέγουν μαζικά βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις, αλλά υπάρχουν πλέον πολλές επιλογές μετά την φρενίτιδα του Airbnb των τελευταίων ετών, σύμφωνα με το Business Insider.

Ενόψει του καλοκαιριού του 2024, οι οικοδεσπότες αισθάνονται ότι πρέπει να κάνουν τη διαφορά σε σχέση με άλλες καταχωρίσεις στις περιοχές τους. Επιπλέον άγχος προσθέτει το γεγονός ότι, όπως λένε οι οικοδεσπότες, οι επισκέπτες κάνουν κράτηση την τελευταία στιγμή πολύ πιο συχνά από προηγουμένως.

Airbnb: Χαμηλώνει τον πήχη των κερδών – Βουτιά στη μετοχή

Μόλις τον Μάρτιο, οι καταχωρίσεις σε Airbnb και Vrbo ανήλθαν σε 1,57 εκατομμύρια σε όλες τις ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 12,3% ακόμη και από την ίδια περίοδο του «χρυσού» 2023, σύμφωνα με τον ιστότοπο αναλυτικών στοιχείων AirDNA. Η μέση πληρότητα για τους οικοδεσπότες ή ο αριθμός των διανυκτερεύσεων για τις οποίες έχουν κλείσει κάθε μήνα, βελτιώθηκε ελαφρώς κατά 2% σε σύγκριση με πέρυσι, αν και ο Μάρτιος του 2023 κατέγραψε μείωση 4% από το 2022.

Για να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους τους, οι οικοδεσπότες στρέφονται σε διαφορετικές στρατηγικές.

Ορισμένοι οικοδεσπότες στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσλαμβάνοντας τοπικούς influencer για να δημιουργήσουν βίντεο με κριτικές για τα ακίνητά τους και προσφέροντάς τους δωρεάν διαμονή για να αναρτήσουν διαφημιστικές φωτογραφίες. Εν τω μεταξύ, οι επαγγελματίες οικοδεσπότες, τους οποίους το AirDNA ορίζει ως οποιονδήποτε έχει περισσότερες από 20 καταχωρίσεις, προσπαθούν να αξιοποιήσουν τις επωνυμίες και το ανθρώπινο δυναμικό τους για να κάνουν απευθείας κρατήσεις με επισκέπτες — παρακάμπτοντας τις χρεώσεις που σχετίζονται με τις μεγάλες πλατφόρμες.

Οι μεγάλοι οικοδεσπότες στρέφονται στην απευθείας κράτηση

Ο οικοδεσπότης της Αριζόνα, Ρικ Κένγουορθι, ο οποίος διαχειρίζεται 91 καταχωρήσεις στην περιοχή Scottsdale κοντά στο Phoenix, είπε ότι έχει ως προτεραιότητα την απευθείας κράτηση.

Ο Κένγουόρθι είπε στο ΒΙ ότι αύξησε το ποσοστό των άμεσων κρατήσεων στο 25% το πρώτο τρίμηνο του 2024, από 10% την ίδια περίοδο πέρυσι — κάτι που, όπως είπε, μεταφράζεται σε 500.000 δολάρια περισσότερα έσοδα. Ο ίδιος προσφέρει έκπτωση 5% εάν οι επισκέπτες κάνουν απευθείας κράτηση, μειώνοντας τη διαμονή από 350 δολάρια τη βραδιά στα 330 δολάρια.

Στις απευθείας κρατήσεις και τα δύο μέρη κερδίζουν, δημιουργώντας χαμηλότερη τιμή ανά διανυκτέρευση για τους επισκέπτες και επιτρέποντας στους οικοδεσπότες να διατηρήσουν το σύνολο των κερδών.

Η στρατηγική του Κένγουορθι ήταν διπλή. Πρώτον, τριπλασίασε τη λίστα διανομής email της εταιρείας διαχείρισης ακινήτων του χρησιμοποιώντας τεχνολογία λήψης Wi-Fi που αποθηκεύει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν οι επισκέπτες συνδέονται κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Στη συνέχεια, στέλνει με email ειδικές προσφορές με συνδέσμους στον ιστότοπο απευθείας κρατήσεων.

Ακόμη, έχει επενδύσει σε επώνυμα είδη, όπως φλιτζάνια καφέ και στυλό που γεμίζουν κάθε του ιδιοκτησία, ελπίζοντας να εξοικειωθεί με τους πελάτες.

Ωστόσο, για ορισμένους οικοδεσπότες, η προοπτική να το παλέψουν μόνοι τους είναι πολύ τρομακτική. Μπορεί να είναι επιφυλακτικοί να απομακρυνθούν από την Airbnb, τη Vrbo, την Expedia και άλλες, τόσο για την ασφαλιστική προστασία που προσφέρεται μέσω αυτών των ιστότοπων όσο και για την έκθεση που προέρχεται από την τεράστια ομάδα χρηστών που διψούν για ταξίδια.

Με τις απευθείας κρατήσεις, οι οικοδεσπότες είναι υπεύθυνοι για τη συλλογή των κατάλληλων εγγράφων για ελέγχους ιστορικού και πληροφορίες πληρωμής και δεν έχουν την πρόσθετη ασφάλιση που προσφέρουν οι μεγάλες πλατφόρμες.

Οι οικοδεσπότες απευθύνονται σε influencers

Ένας οικοδεσπότης με 40 καταχωρίσεις στην Tulsa, είπε ότι οι επισκέπτες έχουν στραφεί προς τη διαμονή της τελευταίας στιγμής – κάτι που είναι αγχωτικό για τους οικοδεσπότες που βασίζονται στην επιχείρησή τους. Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερες κρατήσεις συνολικά, έχει αρχίσει να συνεργάζεται με έναν τοπικό influencer με 50.000 ακόλουθους, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει το ποσό που πληρώνει στον influencer για να παρουσιάσει τα ακίνητα.

Ο Βίλινς είπε ότι έχει συνάψει συμφωνίες με influencer, ανταλλάσσοντας δωρεάν διαμονή στις καταχωρίσεις του για πακέτα περιεχομένου.

Ο Villlines είπε ότι παρόλο που αναμένει ότι οι καλοκαιρινές του κρατήσεις το 2024 θα μειωθούν κατά περίπου 10% από πέρυσι, μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτές τις βραδιές χωρίς κράτηση για ανταλλαγές περιεχομένου για να βελτιώσει το μάρκετίνγκ του.

Οι influencer μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην προώθηση της απευθείας κράτησης. Όταν ο influencer δημοσιεύει τελικά έναν σύνδεσμο για ένα ακίνητο, ο οικοδεσπότης προσπαθεί ζητά να κατευθύνει τους θεατές στον ιστότοπο της επιχείρησης αντί για την καταχώριση της Airbnb.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή