Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 4,7% κατέγραψε ο όμιλος Fourlis το α’ τρίμηνο του 2024.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του Ομίλου Fourlis αυξήθηκαν κατά 5% φτάνοντας τα €122,0 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2024, ενώ οι πωλήσεις από τη Λιανική του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 4% στα €116,2 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2024, λόγω αύξησης όγκου σε όλες τις δραστηριότητες λιανικής του Ομίλου.
Η βελτίωση του μικτού κέρδους και της λειτουργικής αποδοτικότητας οδήγησε σε βελτίωση της κερδοφορίας.
Επίσης, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εισηγμένης, η βελτίωση του μικτού κέρδου και της λειτουργικής αποδοτικότητας οδήγησε σε βελτίωση της κερδοφορίας. Ειδικότερα, τα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA (OPR) έφτασαν τα €6,5 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2024 έναντι €2,6 εκ. το Α’ τρίμηνο πέρυσι, με το περιθώριο EBITDA (OPR) στο 5,4% από 2,2%.
To EBITDA (OPR) από τη Λιανική του Ομίλου διαμορφώθηκε σε €0,8εκ. το Α’ τρίμηνο του 2024 από €-0.3 εκ. το Α’ τρίμηνο του 2023 με το περιθώριο EBITDA (OPR) βελτιωμένο κατά 100 μονάδες βάσης, υποστηριζόμενο από σημαντική βελτίωση στο περιθώριο EBITDA (OPR) της λιανικής οικιακού εξοπλισμού και επίπλων.
Στην τελική γραμμή καταγράφεται ζημιά 2,5 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο έναντι ζημιών 4,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2023.
Επισημαίνεται, ακόμη, ότι οι αποδόσεις της Trade Estates συμβάλλουν στην ανάπτυξη του Ομίλου.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του Α’ τριμήνου του 2024 τα Συνολικά Έσοδα από μισθώματα της Trade Estates αυξήθηκαν κατά 68,8% και το EBITDA του κατά 61%, επηρεασμένα θετικά από την εξαγορά του SMART PARK, του μεγαλύτερου εμπορικού πάρκου στην Ελλάδα. Μετά την από-ενοποίηση, το χαρτοφυλάκιο ακινήτων υψηλής απόδοσης και υψηλής ποιότητας της Trade Estates θα προσφέρει στον Όμιλο, μια συνεχή ροή μερισμάτων και περαιτέρω ενίσχυση στην κερδοφορία του μέσω της συμμετοχής του Ομίλου στην Trade Estates.
Στόχος η υλοποίηση του στρατηγικού του σχεδίου που συνοψίζεται στα εξής:
- Βελτιστοποίηση του δικτύου καταστημάτων ΙΚΕΑ και προετοιμασία για περαιτέρω επέκταση των καταστημάτων ΙΚΕΑ.
- Επέκταση του δικτύου καταστημάτων Intersport με την προσθήκη 3 νέων καταστημάτων.
- Συνεχής επέκταση στον τομέα της υγείας και ευεξίας με 4 νέα καταστήματα Holland & Barrett μέχρι το τέλος του Η1 ’24.
- Περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας των πελατών.
Ο Δημήτρης Βαλαχής, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Fourlis, σχολίασε: «Η επίδοσή μας στο Α’ τρίμηνο του 2024 σηματοδοτεί ένα αισιόδοξο ξεκίνημα του έτους, με αυξημένες πωλήσεις και βελτιωμένη κερδοφορία παρά το παραδοσιακά δύσκολο τρίμηνο. Η δέσμευσή μας για την υλοποίηση του στρατηγικού μας πλάνου, συμπεριλαμβανομένων των βελτιστοποιήσεων, των πρωτοβουλιών βελτίωσης της εμπειρίας πελάτη, συνέβαλε καθοριστικά στην επίτευξη αυτών των θετικών αποτελεσμάτων. Βασιζόμενοι στη δυναμική του οικονομικού έτους 2023, όπου πετύχαμε διψήφια αύξηση των εσόδων και βελτιωμένη λειτουργική αποδοτικότητα, είμαστε έτοιμοι για ακόμα μια επιτυχημένη χρονιά. Κοιτάζοντας μπροστά, εστιάζουμε σε έναν σαφή στρατηγικό οδικό χάρτη που δίνει έμφαση στη βελτίωση των επιδόσεων σε όλες τις δραστηριότητες λιανικής μας, στην αξιοποίηση της ψηφιοποίησης και στην επέκταση της παρουσίας μας στις αγορές μας».
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»