Τα έργα της βελτίωσης των συνθηκών για τους επιβάτες και τα πλοία στο επιβατηγό λιμάνι του Πειραιά επανέρχονται στην επικαιρότητα, λίγο πριν την έναρξη της θερινής σεζόν και μετά την νέα χθεσινή απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που ανακάλεσε την από 17/05/2024 προσωρινή διαταγή αναστολής των εργασιών εκβάθυνσης στο λιμάνι του Πειραιά.
Από το 2016 που πέρασε ο ΟΛΠ στην Cosco δεν έχει γίνει σχεδόν απολύτως τίποτα για την βελτίωση της κατάστασης στο μεγαλύτερο επιβατηγό λιμάνι. Ειδικά το θέμα της εκβάθυνσης του λιμανιού δεν έχει προχωρήσει, με τα στελέχη της διοίκησης του Οργανσιμού να επικαλούνται την καθυστέρηση στην έκδοση των απαραίτητων περιβαλλοντικών αποφάσεων. Να σημειωθεί πάντως ότι από τα 8 εκατ. που έχει προϋπολογισθεί το έργο βυθοκόρησης του λιμανιού έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα εργασίες μόλις 175.000 ευρώ.
Η «αδιόρθωτη» Εθνική, το τείχος της Epsilon Net στην ΤeamSystem και τα «σωσίβια» του ΟΛΠ
Τα έργα που ζητά ο ΣΕΕΝ
Η αύξηση του βάθους του λιμανιού του Πειραιά είναι έργο επείγοντος χαρακτήρα καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις τα πλοία σέρνονται στον βυθό. Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) έχει υπογραμμίσει με επιστολές του στον ΟΛΠ τα θέματα ασφαλείας που προκύπτουν από το γεγονός αυτό.
Παράλληλα ο ΣΕΕΝ ζητά και μία σειρά άλλων παρεμβάσεων στον επιβατηγό λιμένα με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και τα πλοία της επιβατηγού Ειδικότερα για το επιβατικό κοινό ζητά: Σημάνσεις, κατεύθυνσης των οχημάτων εκτός και εντός του λιμένα, διαβάσεων των πεζών επιβατών, βελτίωσης του ηλεκτροφωτισμού, βελτίωσης των χώρων αναμονής επιβατών, εκδοτηρίων εισιτηρίων, των χώρων αναμονής οχημάτων για φόρτωση, τοποθετήσεις ενημερωτικών πινακίδων, μετακίνησης του επιβατικού κοινού με λεωφορεία από προς τα πλοία. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι τις δρομολογιακές Γραμμές Χίου-Μυτιλήνης), είναι αναγκαία η τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών.
Στις πύλες Ε3-Ε4-Ε5 Ακτή Κονδύλη (Δρομολογιακές Γραμμές Κρήτης), ζητείται από τον ΣΕΕΝ η τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων, η τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών, η εκβάθυνση όλου του μετώπου κρηπιδώματος (θέσεις 126-143).
Στην Πύλη Ε6 Ακτή Καλλιμασιώτη (Δρομολογιακές Γραμμές Κυκλάδων/Σταθμός ΗΣΑΠ) απαιτείται η τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων, η τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών και ηλεκτρονικοί πινάκων πληροφοριών και κατεύθυνσης επιβατών που εξέρχονται από το μετρό (πεζογέφυρα)
– Για τα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία: Aντικατάσταση ή η τοποθέτηση, προσκρουστήρων, πασσάλων (μπίντες) πρόσδεσης των πλοίων, επισκευής σημείων της ανωδομής, επισκευής ραμπών (κεκλιμένων) και σήμανσης αυτών και εκβάθυνση κρηπιδωμάτων ακτής Κονδύλη.
Για τα οχηματαγωγά πλοία: Διάθεση χώρων προσωρινής αναμονής των φορτηγών οχημάτων για φόρτωση. Προσωρινά μέτρα ρύθμισης των διακινούμενων φορτηγών οχημάτων για την αποσυμφόρηση των κρηπιδωμάτων.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ