
Τα έργα της βελτίωσης των συνθηκών για τους επιβάτες και τα πλοία στο επιβατηγό λιμάνι του Πειραιά επανέρχονται στην επικαιρότητα, λίγο πριν την έναρξη της θερινής σεζόν και μετά την νέα χθεσινή απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που ανακάλεσε την από 17/05/2024 προσωρινή διαταγή αναστολής των εργασιών εκβάθυνσης στο λιμάνι του Πειραιά.
Από το 2016 που πέρασε ο ΟΛΠ στην Cosco δεν έχει γίνει σχεδόν απολύτως τίποτα για την βελτίωση της κατάστασης στο μεγαλύτερο επιβατηγό λιμάνι. Ειδικά το θέμα της εκβάθυνσης του λιμανιού δεν έχει προχωρήσει, με τα στελέχη της διοίκησης του Οργανσιμού να επικαλούνται την καθυστέρηση στην έκδοση των απαραίτητων περιβαλλοντικών αποφάσεων. Να σημειωθεί πάντως ότι από τα 8 εκατ. που έχει προϋπολογισθεί το έργο βυθοκόρησης του λιμανιού έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα εργασίες μόλις 175.000 ευρώ.
Η «αδιόρθωτη» Εθνική, το τείχος της Epsilon Net στην ΤeamSystem και τα «σωσίβια» του ΟΛΠ
Τα έργα που ζητά ο ΣΕΕΝ
Η αύξηση του βάθους του λιμανιού του Πειραιά είναι έργο επείγοντος χαρακτήρα καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις τα πλοία σέρνονται στον βυθό. Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) έχει υπογραμμίσει με επιστολές του στον ΟΛΠ τα θέματα ασφαλείας που προκύπτουν από το γεγονός αυτό.
Παράλληλα ο ΣΕΕΝ ζητά και μία σειρά άλλων παρεμβάσεων στον επιβατηγό λιμένα με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και τα πλοία της επιβατηγού Ειδικότερα για το επιβατικό κοινό ζητά: Σημάνσεις, κατεύθυνσης των οχημάτων εκτός και εντός του λιμένα, διαβάσεων των πεζών επιβατών, βελτίωσης του ηλεκτροφωτισμού, βελτίωσης των χώρων αναμονής επιβατών, εκδοτηρίων εισιτηρίων, των χώρων αναμονής οχημάτων για φόρτωση, τοποθετήσεις ενημερωτικών πινακίδων, μετακίνησης του επιβατικού κοινού με λεωφορεία από προς τα πλοία. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι τις δρομολογιακές Γραμμές Χίου-Μυτιλήνης), είναι αναγκαία η τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών.
Στις πύλες Ε3-Ε4-Ε5 Ακτή Κονδύλη (Δρομολογιακές Γραμμές Κρήτης), ζητείται από τον ΣΕΕΝ η τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων, η τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών, η εκβάθυνση όλου του μετώπου κρηπιδώματος (θέσεις 126-143).
Στην Πύλη Ε6 Ακτή Καλλιμασιώτη (Δρομολογιακές Γραμμές Κυκλάδων/Σταθμός ΗΣΑΠ) απαιτείται η τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων, η τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών και ηλεκτρονικοί πινάκων πληροφοριών και κατεύθυνσης επιβατών που εξέρχονται από το μετρό (πεζογέφυρα)
– Για τα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία: Aντικατάσταση ή η τοποθέτηση, προσκρουστήρων, πασσάλων (μπίντες) πρόσδεσης των πλοίων, επισκευής σημείων της ανωδομής, επισκευής ραμπών (κεκλιμένων) και σήμανσης αυτών και εκβάθυνση κρηπιδωμάτων ακτής Κονδύλη.
Για τα οχηματαγωγά πλοία: Διάθεση χώρων προσωρινής αναμονής των φορτηγών οχημάτων για φόρτωση. Προσωρινά μέτρα ρύθμισης των διακινούμενων φορτηγών οχημάτων για την αποσυμφόρηση των κρηπιδωμάτων.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)