![Πολυτέλεια: Έφτασε ο πανάκριβος ανανάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/pineapple.jpg)
Η πολυτέλεια και η επίδειξή της τελικά δεν έχουν όρια. Μπορείτε να αγοράσετε πολυτελή ρολόγια, ρούχα, κοσμήματα, είδη σπιτιού… ό,τι βάζει ο νους σας. Και τώρα μπορείτε να αγοράσετε και πανάκριβα φρούτα.
Ένας ανανάς 400 δολαρίων πωλείται μέσω του ειδικού πωλητή φρούτων και λαχανικών Melissa’s Produce με έδρα την Καλιφόρνια, ανέφερε το CNN. Ο ανανάς Rubyglow, που δημιουργήθηκε από τον κολοσσό τροφίμων Fresh Del Monte, διαθέτει ένα σπάνιο κόκκινο εξωτερικό και μια γλυκιά γεύση. Η Melissa’s εμπορεύεται τον ανανά ως «το απαύγασμα των φρούτων πολυτελείας» και ελπίζει ότι τουλάχιστον οι καλοφαγάδες θα δουν την ελκυστικότητα του προϊόντος.
Πολυτέλεια: Από την «φρενίτιδα»… στους λευκούς ιππότες – Τι συνέβη με τα e-shop
«Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για κάτι που είναι ξεχωριστό», δήλωσε στο CNN η Σίντι βαν Ρίσγουικ, στρατηγική αναλύτρια φρέσκων προϊόντων για την παγκόσμια ερευνητική ομάδα της Rabobank. «Υπάρχει πάντα μια μικρή αγορά για εστιατόρια υψηλότερης ποιότητας, για καλοφαγάδες ή ορισμένα διαδικτυακά κανάλια».
15 χρόνια ανάπτυξη
Η Del Monte πέρασε περισσότερα από 15 χρόνια αναπτύσσοντας τον ανανά Rubyglow, ο οποίος τελικά ήρθε στην αγορά νωρίτερα φέτος στην Κίνα. Η εταιρεία έχει πειραματιστεί με το τροπικό φρούτο στο παρελθόν, λανσάροντας το 2020 τον ανανά Pinkglow (ονομάστηκε έτσι λόγω της ροζ σάρκας του), ο οποίος πουλιόταν αρχικά για 50 δολάρια. Ωστόσο, με το Rubyglow, η Del Monte φτάνει σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο όσον αφορά τα φρούτα πολυτελείας.
Η Melissa’s Produce παρήγγειλε μόλις 50 ανανάδες Rubyglow και πούλησε περίπου τους μισούς από αυτούς σε ένα μήνα, είπε στο CNN ο Ρόμπερτ Σούλερ, διευθυντής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας. Μερικά τεμάχια έχουν πάει σε εστιατόρια στη Νότια Καλιφόρνια και το Λας Βέγκας, όπου τοποθετούνται σε προθήκες, όχι στο μενού.
«Υπάρχει μια αγορά για αυτό», είπε ο Σούλερ. Αλλά αναγνώρισε επίσης ότι «δεν είναι για όλους».
Τα ακριβά προϊόντα δημιουργούν τεράστια ζήτηση
Ενώ τα 400 δολάρια μπορεί να φαίνονται πολλά για ένα μόνο φρούτο, παρόμοια ακριβά προϊόντα έχουν τύχει εξαιρετικής ζήτησης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το πιο γνωστό παράδειγμα μπορεί να είναι η φράουλα Oishii, που ξετρέλανε τους καλοφαγάδες όταν παρουσιάστηκε το 2018. Τότε, ένα πακέτο οκτώ φρούτων πουλιόταν για 50 δολάρια. Τώρα, ωστόσο, χάρη στη χρηματοδότηση και στην τεχνολογική πρόοδο, οι συσκευασίες Oishii πωλούνται για περίπου 12 δολάρια, σημείωσε το CNN.
![](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/Oishii-600x338.jpg)
Αυτή η τιμή είναι κάπως καλύτερη για τον μέσο καταναλωτή. Αλλά για όσους θέλουν να κάνουν την σούπερ διαφορά στην κουζίνα, το Rubyglow μπορεί να είναι ο τέλειος τρόπος. Για παράδειγμα, ένας influencer είπε στο CNN ότι ο ανανάς θα ήταν ένα καλό κεντρικό κομμάτι σε charcuterie αλλαντικών το καλοκαίρι. Σίγουρα εντυπωσιακότερο από τα μαραμένα σταφύλια και σύκα που βλέπουμε εδώ και χρόνια.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Commerzbank: Μειώνει κατά 3.900 τις θέσεις εργασίας – Η ανανεωμένη στρατηγική](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/orlopp-600x389.jpg)
Commerzbank: Μειώνει κατά 3.900 τις θέσεις εργασίας – Η ανανεωμένη στρατηγική
Το σχέδιο της Commerzbank για να αποθαρρύνει την UnitCredit
![Goldman Sachs: Τι σημαίνει για την οικονομία της Ευρώπης η ειρήνη στην Ουκρανία – Τα 2 σενάρια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/eu-ukraine-600x400.jpg)
Πόσο θα επηρεάσει την Ευρώπη η ειρήνη στην Ουκρανία - Τα 2 σενάρια της Goldman
Τι αναφέρει η Goldman Sachs για τις επιδράσεις της κατάπαυσης του πυρός στην Ουκρανία - Πόσο θα επηρεάσει την Ευρώπη
![Honda: Υψηλότερα κέρδη μετά το ναυάγιο της συγχώνευσης με τη Nissan](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/honda-600x400.jpg)
Αύξηση κερδών για Honda μετά το ναυάγιο της συγχώνευσης με τη Nissan
Honda και Nissan οριστικοποιούν την απόφαση να εγκαταλείψουν τις διαπραγματεύσεις για συγχώνευση
![Sony: Αυξημένα κέρδη τριμήνου λόγω αύξησης των εσόδων από το gaming](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_sony_MJ-600x352.png)
Αυξημένα κέρδη για τη Sony λόγω αύξησης των εσόδων από το gaming
Το τρίμηνο του Δεκεμβρίου είναι μια βασική περίοδος για τη Sony, καλύπτοντας την εορταστική περίοδο αγορών που είναι συχνά μια κερδοφόρα περίοδος για τις εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης
![ΗΠΑ: Οι ασφαλιστικές αντιμετωπίζουν ζημιές δισεκατομμυρίων από τις πυρκαγιές του Λος Άντζελες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/california-1-600x400.jpg)
ΗΠΑ: Οι ασφαλιστικές αντιμετωπίζουν ζημιές δισεκατομμυρίων από τις πυρκαγιές του Λος Άντζελες
Οι ασφαλιστικές εταιρείες είχαν αποσυρθεί από την αγορά της Καλιφόρνια πριν από την καταστροφή τον Ιανουάριο
![Κίνα: Όφελος 350 δισ. ευρώ για τις επιχειρήσεις από τη στήριξη της καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/beijing-china-600x400.jpg)
Όφελος 350 δισ. ευρώ για τις κινεζικές επιχειρήσεις από τη στήριξη της καινοτομίας
Οι φορολογικές πολιτικές του Πεκίνου για την υποστήριξη της επιστημονικής και τεχνολογικής καινοτομίας είχαν όφελος 350 δισεκατομμυρίων ευρώ για τις επιχειρήσεις το 2024
![ΗΠΑ: Από την Ουκρανία, μέχρι τη Γροιλανδία – Οι ωμοί εκβιασμοί Τραμπ και η «δίψα» για σπάνιες γαίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/spanies-gaies6-600x390.jpg)
Από την Ουκρανία, μέχρι τη Γροιλανδία – Οι ωμοί εκβιασμοί Τραμπ και η «δίψα» των ΗΠΑ για σπάνιες γαίες
Κομβικές στην τεχνολογική ανάπτυξη, οι ανά τον κόσμο σπάνιες γαίες μπαίνουν στο «κάδρο» του αναθεωρητισμού του Ντόναλντ Τραμπ, με φόντο τον γεωπολιτικό ανταγωνισμό των ΗΠΑ με την Κίνα
![UniCredit: Σφοδρός ανταγωνισμός με Commerzbank για τις γερμανικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ot_unicredit_commerzbank2-600x352.png)
Στα χαρακώματα UniCredit και Commerzbank για τις γερμανικές ΜμΕ
Η UniCredit έχει εξαπολύσει μιντιακή επίθεση μέσω της θυγατρικής της στη Γερμανία θέλοντας να δείξει στους συντηρητικούς Γερμανούς επιχειρηματίες ότι τους λαμβάνει σοβαρά υπόψη
![Amazon: Ανοίγει κατάστημα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης στο Μιλάνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Amazon-parafarmacia-600x331.png)
Με... ιταλικό αέρα το νέο φυσικό κατάστημα της Amazon
Η Amazon ανοίγει ένα «παραφαρμακείο» στο Μιλάνο, που θα διαθέτει μια σειρά από είδη ομορφιάς και προσωπικής φρροντίδας
![Πολυτέλεια: Η νέα τάση των πλούσιων Κινέζων που τρομοκρατεί τους οίκους πολυτελείας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Η νέα τάση στην Κίνα που προκαλεί τρόμο στους οίκους πολυτελείας
Πριν όχι πολλά χρόνια, οι Κινέζοι καταναλωτές ήταν τα αστέρια για όσους πούλαγαν πολυτέλεια, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει για την πλούσια ελίτ της τεράστιας χώρας.