
Η πολυτέλεια και η επίδειξή της τελικά δεν έχουν όρια. Μπορείτε να αγοράσετε πολυτελή ρολόγια, ρούχα, κοσμήματα, είδη σπιτιού… ό,τι βάζει ο νους σας. Και τώρα μπορείτε να αγοράσετε και πανάκριβα φρούτα.
Ένας ανανάς 400 δολαρίων πωλείται μέσω του ειδικού πωλητή φρούτων και λαχανικών Melissa’s Produce με έδρα την Καλιφόρνια, ανέφερε το CNN. Ο ανανάς Rubyglow, που δημιουργήθηκε από τον κολοσσό τροφίμων Fresh Del Monte, διαθέτει ένα σπάνιο κόκκινο εξωτερικό και μια γλυκιά γεύση. Η Melissa’s εμπορεύεται τον ανανά ως «το απαύγασμα των φρούτων πολυτελείας» και ελπίζει ότι τουλάχιστον οι καλοφαγάδες θα δουν την ελκυστικότητα του προϊόντος.
Πολυτέλεια: Από την «φρενίτιδα»… στους λευκούς ιππότες – Τι συνέβη με τα e-shop
«Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για κάτι που είναι ξεχωριστό», δήλωσε στο CNN η Σίντι βαν Ρίσγουικ, στρατηγική αναλύτρια φρέσκων προϊόντων για την παγκόσμια ερευνητική ομάδα της Rabobank. «Υπάρχει πάντα μια μικρή αγορά για εστιατόρια υψηλότερης ποιότητας, για καλοφαγάδες ή ορισμένα διαδικτυακά κανάλια».
15 χρόνια ανάπτυξη
Η Del Monte πέρασε περισσότερα από 15 χρόνια αναπτύσσοντας τον ανανά Rubyglow, ο οποίος τελικά ήρθε στην αγορά νωρίτερα φέτος στην Κίνα. Η εταιρεία έχει πειραματιστεί με το τροπικό φρούτο στο παρελθόν, λανσάροντας το 2020 τον ανανά Pinkglow (ονομάστηκε έτσι λόγω της ροζ σάρκας του), ο οποίος πουλιόταν αρχικά για 50 δολάρια. Ωστόσο, με το Rubyglow, η Del Monte φτάνει σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο όσον αφορά τα φρούτα πολυτελείας.
Η Melissa’s Produce παρήγγειλε μόλις 50 ανανάδες Rubyglow και πούλησε περίπου τους μισούς από αυτούς σε ένα μήνα, είπε στο CNN ο Ρόμπερτ Σούλερ, διευθυντής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας. Μερικά τεμάχια έχουν πάει σε εστιατόρια στη Νότια Καλιφόρνια και το Λας Βέγκας, όπου τοποθετούνται σε προθήκες, όχι στο μενού.
«Υπάρχει μια αγορά για αυτό», είπε ο Σούλερ. Αλλά αναγνώρισε επίσης ότι «δεν είναι για όλους».
Τα ακριβά προϊόντα δημιουργούν τεράστια ζήτηση
Ενώ τα 400 δολάρια μπορεί να φαίνονται πολλά για ένα μόνο φρούτο, παρόμοια ακριβά προϊόντα έχουν τύχει εξαιρετικής ζήτησης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το πιο γνωστό παράδειγμα μπορεί να είναι η φράουλα Oishii, που ξετρέλανε τους καλοφαγάδες όταν παρουσιάστηκε το 2018. Τότε, ένα πακέτο οκτώ φρούτων πουλιόταν για 50 δολάρια. Τώρα, ωστόσο, χάρη στη χρηματοδότηση και στην τεχνολογική πρόοδο, οι συσκευασίες Oishii πωλούνται για περίπου 12 δολάρια, σημείωσε το CNN.

Αυτή η τιμή είναι κάπως καλύτερη για τον μέσο καταναλωτή. Αλλά για όσους θέλουν να κάνουν την σούπερ διαφορά στην κουζίνα, το Rubyglow μπορεί να είναι ο τέλειος τρόπος. Για παράδειγμα, ένας influencer είπε στο CNN ότι ο ανανάς θα ήταν ένα καλό κεντρικό κομμάτι σε charcuterie αλλαντικών το καλοκαίρι. Σίγουρα εντυπωσιακότερο από τα μαραμένα σταφύλια και σύκα που βλέπουμε εδώ και χρόνια.


Latest News

Lazard: Προσλαμβάνει πρώην πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής
Το νέο απόκτημα της Lazard, Πάτρικ ΜακΧένρι, ήταν γνωστός ως σύμμαχος της βιομηχανίας κρυπτονομισμάτων στο Κογκρέσο

«Παζάρια» της Uber για την απόκτηση της τουρκικής πλατφόρμας delivery Trendyol Go
Η Uber Eats δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε περίπου 45 χώρες και σε περισσότερες από 6.000 πόλεις, δημιουργώντας έσοδα 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Το Plan B των πλούσιων Αμερικανών - Γιατί ανοίγουν μαζικά λογαριασμούς στην Ελβετία
Η ουδέτερη πολιτική της Ελβετίας, η σταθερή οικονομία, το ισχυρό νόμισμα και το αξιόπιστο νομικό σύστημα προσελκύουν πελάτες

Οι τουρίστες αποφεύγουν τις ΗΠΑ και... στριμώχνουν την αγορά πετρελαίου
Μια πτώση του τουρισμού προς τις ΗΠΑ φαίνεται στα στοιχεία για τη ζήτηση πετρελαίου

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW