
Νέο κύκλο ανάπτυξης στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά έχει θέσει σε εφαρμογή η διεθνής αμερικανική ξενοδοχειακή αλυσίδα Wyndham Hotels & Resorts στοχεύοντας σε νέες συνεργασίες με ξενοδοχεία σε λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς αλλά και στην είσοδο και άλλων brands της αλυσίδας.
Ήδη, η αλυσίδα, βρίσκεται πολύ κοντά στην ανακοίνωση μίας νέας συνεργασίας με ξενοδοχείο στη Βόρεια Ελλάδα, σύμφωνα με τον Περιφερειακό Διευθυντή Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης της Wyndham Hotels & Resorts, κ. Βασίλη Θεμελίδη.
Πρόκειται για καινούριο ξενοδοχείο όπως διευκρίνισε ο ίδιος αλλά δεν θέλησε να δώσει προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες. Όπως τόνισε αυτό είναι το πρώτο βήμα της περαιτέρω επέκτασης της Wyndham Hotels & Resorts στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά καθώς όπως προσθέτει τα μηνύματα από την χώρα μας είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, και καταγράφεται ενεργό ενδιαφέρον για νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της Wyndham Hotels & Resorts.
Στόχος λιγότερο δημοφιλείς προορισμοί
Σύμφωνα με τον κ. Θεμελίδη, ο επιχειρησιακός σχεδιασμός της αλυσίδας, προβλέπει μεταξύ άλλων την ενίσχυση της παρουσίας της σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς διεθνώς ελληνικούς προορισμούς, στην ηπειρωτική χώρα αλλά και σε νησιά.
Επίσης η αλυσίδα στοχεύει να εντάξει υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες με τις απαραίτητες προσαρμογές σε άλλα brands της Wyndham, όπως το Trademark Collection by Wyndham και το Registry Collection Hotels. Αλλά συμπλήρωσε ο κ. Θεμελίδης μας ενδιαφέρει και η διείσδυση στην αγορά των branded residences, όπου σήμερα έχει μία μονάδα στην Αθήνα.
Επιπλέον, υψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων βρίσκονται η περαιτέρω ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του προγράμματος επιβράβευσης Wyndham Rewards® το οποίο αριθμεί 108 εκατ. μέλη παγκοσμίως, η σημασία των εκπαιδεύσεων προσωπικού και η δημιουργία talent hub στην Αθήνα με σκοπό την ανάπτυξη της αγοράς και την υποστήριξη των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων. Να σημειωθεί ότι η Wyndham έχει ως βάση την Αθήνα για μια σειρά χωρών της Νοτίου, Ανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας και στοχεύει στην ενδυνάμωση του γραφείο της στην Αθήνα με την πρόσληψη και άλλων στελεχών.

Συνεργάζεται με 13 ξενοδοχεία
H Wyndham Hotels & Resorts συνεργάζεται επί του παρόντος με συνολικά 13 ξενοδοχεία στην Ελλάδα, εκ των οποίων τρία στην Αθήνα, δύο στο Λουτράκι και από ένα ξενοδοχείο στη Βραυρώνα, στη Νέα Μάκρη, στη Θεσσαλονίκη, στη Χαλκιδική, στην Αλεξανδρούπολη,
στην Κέρκυρα, στη Ρόδο και στην Κρήτη. Ειδικότερα πρόκειται για τα ξενοδοχεία Ajul Luxury Hotel & Spa Resort, A Registry Collection Hotel στη Χαλκιδική, Wyndham Grand Crete Mirabello Bay στην Κρήτη, Ramada Plaza by Wyndham στην Θράκη Athens Key Hotel, Trademark Collection by Wyndham, στην Αθήνα, Wyndham Athens Residence (Αθήνα) Wyndham Grand Athens (Αθήνα) TRYP by Wyndham Corfu Dassia (Κέρκυρα) Ramada by Wyndham Loutraki Poseidon Resort (Λουτράκι), Wyndham Loutraki Poseidon Resort (Λουτράκι), Ramada by Wyndham, Athens Club Attica Riviera (Νέα Μάκρη), Akti Imperial Hotel & Convention Center Dolce by Wyndham (Ρόδος), Lazart Hotel, Trademark Collection by Wyndham (Θεσσαλονίκη), Dolce by Wyndham Athens Attica Riviera (Βραυρώνα).
Ινδοί και Κινέζοι οι νέες αγορές
Μιλώντας για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού ο κ. Θεμελίδης τόνισε ότι το brand Ελλάδα έχει αλλάξει πίστα και οι ανταγωνιστές του πλέον δεν είναι οι γειτονικές χώρες αλλά κυρίως η Ισπανία και λιγότερο η Πορτογαλία. Εκτίμησε ότι στο μέλλον, η ελληνική αγορά μπορεί να περιμένει πολύ περσότερα από μεγάλες «μακρινές» αγορές όπως η Ινδία και η Κίνα. Η αλυσίδα δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενδυνάμωση των κρατήσεων από κύριες αγορές όπως είναι η αμερικάνικη αγορά, αλλά και στην αύξηση των τουριστικών ροών από τις αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής Ασίας, της Λατινικής Αμερικής και της Ινδίας. Όπως είπε στην Ινδία αναπτύσσεται μία νέα αγορά 150 εκατ. οικογενειών που θέλει να ταξιδέψουν στον κόσμο.
Επίσης η Κίνα ανακάμπτει σταδιακά και αυτό θα φανεί τα αμέσως επόμενα χρόνια. Σημειώνεται ότι η Wyndham έχει ισχυρή παρουσία και στις δυο χώρες, με τα ξενοδοχεία της στην Κίνα να είναι περίπου 1.600. Συνολικά η Wyndham Hotels & Resorts είναι η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο, με περίπου 9.200 ξενοδοχεία δυναμικότητας 876.000 δωματίων σε περισσότερες από 95 χώρες, σε 6 ηπείρους. Η εταιρεία διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 25 εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων των Super 8®, Days Inn®, Ramada®, Microtel®, La Quinta®, Baymont®, Wingate®, AmericInn®, Hawthorn Suites®, Trademark Collection® and Wyndham.


Latest News
![Airbnb: Ποιοι ελληνικοί προορισμοί θα γεμίσουν το Πάσχα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/Airbnb-to-vima-600x399.jpg)
Airbnb: Ποιοι ελληνικοί προορισμοί θα γεμίσουν το Πάσχα [γράφημα]
Oι τάσεις για το Πάσχα και η ζήτηση για την ελληνική πρωτεύουσα - Πώς θα κινηθούν οι κρατήσεις για Airbnb
![Ξενοδοχεία: Άλμα 40% στις αξίες την τελευταία τετραετία – Πανευρωπαϊκή πρωτιά [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/ksenodoxio-600x399.jpg)
Πόσο «πλούτισαν» τα ξενοδοχεία της Αθήνας την τελευταία 4ετία [γραφήματα]
Τα ξενοδοχεία της Αθήνας εμφανίζουν και τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης σε ετήσια βάση από το 2015-2024

Κραυγή αγωνίας για τον τουρισμό της Σαντορίνης - Γιατί κινδυνεύει η έναρξη της σεζόν
Αγωνία στους επιχειρηματίες της φιλοξενίας και της κρουαζιέρας για την πορεία της τουριστικής κίνησης - Τι ζητούν οι επιχειρηματικοί φορείς

Ο «ανεκμετάλλευτος πλούτος» του συνεδριακού τουρισμού - Έσοδα έως 7 δισ. τον χρόνο
Ο συνεδριακός τουρισμός φέρνει αυτή τη στιγμή έσοδα 2 δισ. σε ετήσια βάση στην Ελλάδα - Τεράστιες οι προοπτικές ανάπτυξης

H Intercontinental ανοίγει νέο ξενοδοχείο στην Κρήτη - Ντεμπούτο για την Vignette Collection στα Χανιά
Η Intercontinental επεκτείνει στην Ελλάδα την ταχέως αναπτυσσόμενη αλυσίδα Vignette Collection

Ρευματοκλοπές στον κλάδο της εστίασης και φιλοξενίας - Τι δείχνουν οι έλεγχοι
Σε ορισμένες περιπτώσεις γνωστών αλυσίδων καταστημάτων, το ποσοστό διαπιστωμένων ρευματοκλοπών ξεπέρασε το 50% επί του αριθμού των παροχών που ελέγχθηκαν

Καλπάζουν Ρόδος και Κρήτη, υποχωρεί η Σαντορίνη – Τα μηνύματα για τη φετινή τουριστική σεζόν
Αθλητής με ταλέντο αλλά χωρίς προπόνηση ο ελληνικός τουρισμός, εκτιμά ο Γιάννης Χατζής πρόεδρος της ΠΟΞ

Πλέει προς νέα ρεκόρ η κρουαζιέρα - Πάνω απο 5.200 call στα ελληνικά λιμάνια
Για το 2025 αναμένεται αύξηση της κίνησης και η πρόβλεψη είναι για 5,8 εκατομμύρια επιβάτες σε 5.290 αφίξεις πλοίων στα ελληνικά λιμάνια

Νέα τουριστική επένδυση 120 εκατ. στην Κρήτη από τις οικογένειες Σμπώκου-Βασιλάκη
Τουριστικό συγκρότημα στη θέση «Σκούρος» στα νότια του νομού Ηρακλείου

«Τουρισμός για όλους 2025»: Τα 16 βήματα που ξεκλειδώνουν τα vouchers για διακοπές
Στις 10 Μαρτίου λήγει η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2025»