Σε πωλήσεις 750 εκατ. ευρώ και περιθώριο EBIΤ 8% σε ετήσια βάση έως το 2026 με 2027 στοχεύει η Fourlis. Αυτό ανέφερε ο επικεφαλής του ομίλου, Βασίλειος Φουρλής στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης και την παρουσίαση του νέου εταιρικού λογότυπου, τονίζοντας πως αποτελεί εφικτό στόχο που θα επιτευχθεί μέσα από μέσα από την οργανική ανάπτυξη αλλά και την προσθήκη νέων καταστημάτων σε όλους τους τομείς λιανικής που δραστηριοποιείται (ΙΚΕΑ, H&B και Intersport).
Όμιλος Fourlis: Αύξηση 4,7% των πωλήσεων για το α΄τρίμηνο 2024
«Βλέποντας τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, είμαστε καθ’ οδόν για την επίτευξη των στόχων του έτους», σημείωσε χαρακτηριστικά, κάνοντας μάλιστα ειδική αναφορά στον τομέα των αθλητικών ειδών (Intersport) που υπεραπόδωσε τον Απρίλιο και τον Μαϊο. Έσπευσε μάλιστα να προσθέσει ότι στον τομέα αυτό θα πρέπει να αναμένονται αρκετές εκπλήξεις από την Fourlis, αποφεύγοντας να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
«Πρόκειται για μια δυναμική αγορά που σήμερα πλέον φθάνει σε αξία από 600 εκατ. ευρώ έως 700 εκατ. ευρώ από 250 εκατ. ευρώ που ήταν στην κρίση. Ακόμη και η Gucci πλέον βγάζει παπούτσια», υπογράμμισε.
Σκέψεις για franchise
Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται σε ορισμένες περιοχές, στις οποίες δεν αντέχουν να «σηκώσουν» ένα μεγάλο κατάστημα Intersport (δεν έχουν τον κρίσιμο όγκο πωλήσεων) να δημιουργηθεί ένα σύστημα franchise καταστημάτων, στα οποία ο όμιλος θα προμηθεύει μάρκες όπως NIKE και Adidas μετά την απόφαση των τελευταίων να διακόψουν τις απευθείας πωλήσεις σε μεμονωμένους έμπορους και να επικεντρωθούν σε μεγάλους αντιπρόσωπους.
Ο κ. Φουρλής έκανε ειδική αναφορά στο θέμα των τιμών, λέγοντας πως οι καταναλωτές στην Ελλάδα και όχι μόνο είναι αρκετά ευαίσθητοι και επιλέγουν τα προϊόντα με βάση το συγκεκριμένο κριτήριο. «Το θέμα της τιμής είναι στην καρδιά του σύγχρονου λιανεμπορίου. Πρέπει οι εταιρείες να παρέχουν καλές τιμές, τις οποίες μπορεί να ελέγξει ο καταναλωτής. Έχουμε πλέον μια νέα δημοκρατία του καταναλωτή. Γιατί ψηφίζει με την τσέπη του, αλλά και ενημερώνεται πολύ εύκολα και συγκρίνει», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως τη φετινή χρονιά δεν έγινε καμία αύξηση τιμών τόσο στα ΙΚΕΑ όσο και στα Intersport. «Όχι μόνο δεν έχουμε αυξήσει τιμές, αλλά έχουμε μειώσει τιμές σε 2.000 προϊόντα από 8% έως 10%. Στόχος μας είναι αυτή η πολιτική να συνεχισθεί», υπογράμμισε.
Σκέψεις για H&B μέσα στα Intersport
Όσον αφορά στην ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων λιανικής, ο όμιλος προχωράει κανονικά το σχέδιο λειτουργίας νέων ΙΚΕΑ σε Πάτρα τον Νοέμβριο, στο Ηράκλειο το καλοκαίρι του 2025 και στο Ελληνικό το 2027 αλλά και Intersport σε Ελλάδα αλλά και Ρουμανία και Βουλγαρία.
Σχέδια ανάπτυξης υπάρχουν και για την Holland & Barrett (Η&Β), μέσα και από την συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος με τα καταστήματα shop in shop. Ειδικότερα, σχεδιάζεται η λειτουργία 6 σημείων σε διάφορες πόλεις χωρίς ωστόσο ακόμη να έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις.
O κ. Φουρλής ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει πρόθεση επέκτασης του μοντέλου του shop in shop με άλλο σούπερ μάρκετ πέραν της ΑΒ, τόνισε ωστόσο ότι υπάρχουν σκέψεις για ενσωμάτωση των Η&Β στα Intersport μιας και υπάρχουνε προϊόντα που απευθύνονται σε κοινό που αθλείται. Είναι ένα project που θα προχωρήσει εφόσον ληφθεί το πράσινο φως από τον διεθνή όμιλο της Intersport.
Νέο μεγάλο συμβόλαιο για την Trade Estates
Αναφορικά με την Trade Estates, όπου επιχειρείται η μείωση του ποσοστού μέσα από νέο placement της τάξης του 13% δρομολογείται η δραστική μείωση του δανεισμού ενώ, μετά τη συμφωνία με την ΙΚΕΑ για το διεθνές κέντρο διανομής είναι στα σκαριά νέο μεγάλο deal με μεγάλη εταιρεία που παρέχει προϊόντα στην Ελλάδα. Ο κ. Φουρλής απέφυγε να αποκαλύψει το όνομα της εταιρείας, απλά περιορίστηκε να πει ότι θα ανακοινωθεί το επόμενο διάστημα.
Κλείνοντας ο κ. Φουρλής αναφέρθηκε στο νέο εταιρικό λογότυπο, λέγοντας πως συμβολίζει τη νέα εποχή του ομίλου. «Είναι η 5η φορά στην ιστορία μας που κάνουμε rebranding από το 1985 που μπήκα στον όμιλο. Δεν είναι μόνο αισθητική η αλλαγή, αλλά συμβολίζει την καινούργια εποχή και με αυτό θα κινηθούμε την επόμενη 10ετία», σημείωσε.
Latest News
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»