Στη διάθεση των κατοίκων και των επισκεπτών βρίσκεται πλέον η νέα Γέφυρα Ευήνου, που κατασκεύασε η ΤΕΡΝΑ, αποκαθιστώντας πλέον τη σύνδεση μεταξύ Μεσολογγίου και Ναυπάκτου στο ύψος του Ευηνοχωρίου, στην παλιά Εθνική Οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων.
Η νέα Γέφυρα του Ευήνου έχει συνολικό μήκος 242,7 μέτρα και συνολικό πλάτος 13,5 μέτρα (συμπεριλαμβάνοντας και τα πεζοδρόμια), ενώ το κατάστρωμά της είναι πλάτους 7,5 μέτρων. Έχει κατασκευαστεί με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές και έχοντας λάβει ειδική μέριμνα για τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή.
Στην κυκλοφορία η νέα οδική γέφυρα Ευήνου – Εγκαίνια από Σταϊκούρα του έργου της ΤΕΡΝΑ
Υπενθυμίζεται ότι από τον Δεκέμβριο του 2021 η προϋπάρχουσα γέφυρα Ευήνου (που είχε κατασκευαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960) είχε υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά λόγω πλημμυρικών φαινομένων και δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί. Στο ενδιάμεσο διάστημα και μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής της νέας Γέφυρας Ευήνου, η κυκλοφορία διεξαγόταν μέσω προσωρινής διέλευσης εντός της κοίτης του ποταμού και διακόπτονταν όταν ανέβαινε η στάθμη των υδάτων του Ευήνου.
Η νέα Γέφυρα Ευήνου αποτελεί μέρος ενός συνόλου έργων που πραγματοποιούνται στην περιοχή με στόχο την αντιπλημμυρική προστασία και περιλαμβάνουν όλα τα αναγκαία υδραυλικά έργα προστασίας των βάθρων και της διευθέτησης του ποταμού, καθώς και τις εργασίες προσωρινής αποκατάστασης της οδικής σύνδεσης και διευθέτησης των πάσης φύσεως αγωγών και δικτύων επί της κατεστραμμένης γέφυρας.
Για την υδραυλική προστασία της γέφυρας από τη χειμαρρώδη λειτουργία του ποταμού, γίνονται παρεμβάσεις στις όχθες και την κοίτη σε μήκος 580 μέτρα ανάντη και 500 μέτρα κατάντη, με προστατευτικά αναχώματα και καθοδηγητικούς τοίχους από οπλισμένο σκυρόδεμα, ενώ σε απόσταση 250 μέτρων κατάντη κατασκευάζεται αναβαθμός μήκους 242 μέτρων και ύψους 6 μέτρων για τη δημιουργία λεκάνης ηρεμίας και ελέγχου των νερών προς αντιμετώπιση των φαινομένων ακραίων καιρικών συνθηκών.
Latest News
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ