Πολλοί μπορεί να έχουν σκεφτεί σε τι θα ξόδευαν τα χρήματά τους αν γίνονταν εκατομμυριούχοι. Όταν όμως μιλά με πραγματικούς εκατομμυριούχους, συνειδητοποιεί κανείς ότι τα χρήματα αυτά δεν κερδίζονται ή διατηρούνται ξοδεύοντας χωρίς όρια.
Για κάποιους, όπως ο εκατομμυριούχος Τοντ Μπάλντουιν, οι λιτές αγορές είναι κάτι που μοιάζει σχεδόν με παιχνίδι. «Είναι πραγματικά πολύ διασκεδαστικό να είσαι σε θέση να αγοράσεις κάτι και μετά να επιλέγεις να μην το κάνεις», δήλωσε.
Σε ποιες χώρες θα εκτοξευθούν οι εκατομμυριούχοι την επόμενη 10ετία
Ποια είναι τα προϊόντα που αρνούνται μέχρι και εκατομμυριούχοι να αγοράσουν όμως;
Γρήγορη μόδα
Ο Τζόναθαν Σάντσεζ, αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος και ιδρυτής του Parent Portfolio, διατηρεί χαμηλό προϋπολογισμό για τα ρούχα, κάνοντας κάτι απλό.
«Δεν σκέφτομαι πολύ τι φοράω. Διατηρώ μια μικρή ντουλάπα με απλά, διαχρονικά ρούχα», λέει. «Αν πρόκειται να πάω σε κάτι casual, θα συνδυάσω τζιν με ένα κοντομάνικο ή πόλο. Αν παρευρίσκομαι σε μια επίσημη εκδήλωση, θα φορέσω κοστούμι και γραβάτα».
Αυτό του επιτρέπει να αποφεύγει τον πειρασμό να ξοδεύει σε φανταχτερά νέα ρούχα ή φτηνά, αναλώσιμα ρούχα. «Αγοράζω καινούργια αντικείμενα μόνο όταν χρειάζεται να αντικαταστήσω ρούχα που δεν μπορώ πλέον να φορέσω από τη φυσιολογική φθορά».
Επέκταση εγγύησης
Ο Στιβ Άντκοκ δημοσιεύει το ενημερωτικό δελτίο Millionaire Habits ως μέρος μιας προσπάθειας να οδηγήσει τους ανθρώπους στην οικονομική ανεξαρτησία και την πρόωρη συνταξιοδότηση με τον τρόπο που έφτασε εκεί ο ίδιος, μέσω της επαγγελματικής επιτυχίας, της συνετής επένδησης και της λιτής ζωής.
Ένα πράγμα για το οποίο δεν θα τον δείτε ποτέ να ξοδεύει τα χρήματα του είναι η επέκταση των εγγυήσεων σε οικιακές συσκευές και ηλεκτρονικά είδη από μεγάλα καταστήματα. «Πιθανότατα δεν πρόκειται να τις χρησιμοποιήσετε. Είναι απλώς πρόσθετο κέρδος για το κατάστημα», λέει.
Αντί να πληρώσει την εγγύηση, ο Άντκοκ βάζει κάθε μήνα λίγα μετρητά στο ταμείο έκτακτης ανάγκης του για να καλύψει τις επισκευές. Όταν ένα αντικείμενο χαλάσει, έχει τα χρήματα για να το καλύψει. Αν κάτι διαρκεί για πάντα, μπορεί να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για άλλα έξοδα.
Ακριβό αλκοόλ
Ο Τζιν Κράμερ του CNBC δήλωσε ότι μεγάλωσε από γονείς που είχαν λιτό τρόπο ζωής που δεν άφηναν τα παιδιά τους να παραγγείλουν αναψυκτικά σε ένα εστιατόριο μέχρι να έρθει το φαγητό για να αποφύγουν τη χρέωση για να το ξαναγεμίσουν, όπως συνηθίζεται σε αμερικανικά εστιατόρια.
Ως ενήλικας, ο Κράμερ υιοθετεί μια παρόμοια λιτή προσέγγιση όταν πρόκειται για το αλκόολ, μια δαπάνη για κάτι που απλώς δεν θα διαρκέσει.
«Όταν βλέπω ένα μπουκάλι κρασί που κοστίζει 500 δολάρια, θεωρώ ότι αυτό είναι μια σπατάλη χρημάτων. Γιατί δεν πας να αγοράσεις ένα όμορφο πουλόβερ; Μπορείτε να φανταστείτε τι είδους πουλόβερ μπορείτε να πάρετε με αυτό το ποσό; 500 δολάρια; Θα μπορούσες να πάρεις δύο υπέροχα κασμιρένια πουλόβερ».
Athleisure
Γιατί να ξοδέψετε για κάτι ακριβό όταν κάτι δωρεάν θα λειτουργήσει εξίσου καλά; Αυτή είναι η σκέψη της ιδρύτριας του Crush Your Money Goals, Μπερναντέτ Τζόι, όταν πρόκειται για ρούχα που φοράμε όταν γυμναζόμαστε.
«Χάρη στην άνοδο της βιομηχανίας athleisure, μερικές φορές το να πηγαίνεις στο γυμναστήριο μοιάζει περισσότερο με επίδειξη μόδας παρά με γυμναστική», λέει. «Δεδομένου ότι πηγαίνω σε πολλά συνέδρια και εκδηλώσεις το χρόνο που προσφέρουν μπλουζάκια, θα φορέσω ευχαρίστως αυτά τα δωρεάν μπλουζάκια στα μαθήματα χορού γιόγκα αντί να ξοδέψω χρήματα για ρούχα προπόνησης σχεδιαστών που είναι κατά πολύ ακριβότερα».
Βραδιές έξω με φίλους
Ξεχάστε το να παίρνετε πράγματα δωρεάν, γιατί να ξοδεύετε για μια δραστηριότητα που μπορεί να σας αποφέρει εισόδημα; Ο Μπάλντουιν λέει ότι σπάνια ξοδεύει σε εκδρομές σε εστιατόρια ή σινεμά, αλλά μόνο επειδή ξέρει πώς να πληρώνεται για αυτό.
Ο Μπάλντουιν είναι ένας «μυστικός αγοραστής» και πληρώνεται για να δειπνήσει έξω, να πάει για ψώνια, να δει ταινίες, ακόμη και να επισκεφθεί ξενοδοχεία και καζίνο, με αντάλλαγμα να προσφέρει σχόλια για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιεί.
«Αν ένας φίλος θέλει να πάει σε ένα μπαρ ή κάποιος θέλει να πάει να δει μια ταινία, συνήθως προσπαθώ να περιμένω μέχρι να μπορέσω να κάνω μια “μυστική αγορά” γιατί αν πρόκειται να πας εκεί ούτως ή άλλως, μπορείς κάλλιστα να το κάνεις δωρεάν και να μάλιστα πληρωθείς».
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους