Ο Όμιλος Epsilon Net ανακοίνωσε την ενίσχυση του στελεχιακού του δυναμικού, στο πλαίσιο της διαρκούς επένδυσής του στον συγκεκριμένο τομέα. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για 4 στελέχη: Βασιλική Στούμπου, General Manager Digital and e-Invoicing, Epsilon Integrator, Ναταλία Συμεωνίδου, Chief Marketing Officer (CMO), Όμιλος Epsilon Net, Νικόλαο Τσιργέλη, General Manager Microsoft Business Apps Unit, Epsilon SingularLogic και Χρήστο Χρυσοστομίδη, PM Office Director, Epsilon SingularLogic.
Με αφορμή τις νέες αυτές προσλήψεις, η Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Epsilon Net, Βασιλική Αναγνώστου, δήλωσε: «Θα θέλαμε να καλωσορίσουμε τα νέα μας στελέχη στην οικογένεια του Ομίλου Epsilon Net. Είμαστε σίγουροι πως με την πολυετή εμπειρία και γνώση τους θα ενισχύσουν το στελεχιακό δυναμικό του Ομίλου μας και θα συμβάλλουν σημαντικά στην ισχυροποίηση της θέσης μας τόσο στην εγχώρια, όσο και στη διεθνή αγορά».
Νέα ολοκληρωμένη σειρά λύσεων ταμειακής διασύνδεσης EPSILON ALL in ONE από την Εθνική Τράπεζα
Αναλυτικότερα:
Η Βασιλική Στούμπου έχει διατελέσει για πάνω από 20 έτη σε τεχνικές, εμπορικές και διοικητικές θέσεις αυξημενης ευθύνης σε πολυεθνικές εταιρίες Τεχνολογίας & υπηρεσιών Πληροφορικής, όπως Εμπορική Διευθύντρια στην CSG-Citrix, Analytical View, Senior Sales και Partners Manager στην BMC Software για 34 χώρες της Κεντροανατολικής Ευρώπης, το Ισραήλ και τη Ρωσία, Sales Leader στn SAS Ελλάδος και Ανατολικής Ευρώπης, Territory Sales Leader στην IBM Ελλάδος και Κύπρου. Είναι Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η κ. Στούμπου αναλαμβάνει τη Γενική Διεύθυνση Digital & e-Invoicing, με κύριο στόχο την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους ολοκληρωμένες και καινοτόμες ψηφιακές λύσεις, επιταχύνοντας τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.
Η Ναταλία Συμεωνίδου έχει διατελέσει Marketing Director στη Nova Telecommunications, όπου ασχολήθηκε ενεργά με το merge και το rebranding της εταιρίας, ενώ στο παρελθόν έχει διαγράψει πολυετή πορεία σε Εταιρίες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, με πιο πρόσφατη τη McCann Worldgroup, όπου κατείχε το ρόλο της Διευθύντριας Στρατηγικού Σχεδιασμού. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Πανεπιστήμιο του Cardiff και πτυχίου Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Από τον νέο της ρόλο ως Chief Marketing Officer, θα συμβάλλει στην ενίσχυση της εταιρικής παρουσίας και της επικοινωνίας του Ομίλου EPSILON NET και των θυγατρικών του όσο και στην προώθηση της στρατηγικής του Ομίλου για τη συμμετοχή του ως καταλύτης στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων και της ανάπτυξης.
Ο Νικόλαος Τσιργέλης δραστηριοποιείται πάνω από 20 χρόνια σε θέσεις ευθύνης στον συμβουλευτικό κλάδο και στους κλάδους υπηρεσιών και πληροφορικής. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στους τομείς Ανάπτυξης νέων Αγορών, Πωλήσεων, Τεχνολογίας, Υπηρεσιών και Μετασχηματισμού. Η τελευταία θέση που κατείχε ήταν Περιφερειακός Διευθυντής Νότιας Ευρώπης & Επικεφαλής Επιχειρησιακού Μετασχηματισμού για την SAP. Έχει διατελέσει Διευθυντής Υπηρεσιών και Τεχνολογίας στην Deloitte, ενώ κατείχε σημαντικές θέσεις πωλήσεων, ψηφιακών υπηρεσιών και καινοτομίας στις εταιρίες SAP, SAS, Oracle. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Business Analysis and Finance του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Λέστερ της Αγγλίας και πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Πατρών. Μέσα από το ρόλο του και την απόσχιση της επιχειρησιακής μονάδας Εφαρμογών Microsoft και Διεθνούς λογισμικού, αναλαμβάνει την περαιτέρω ανάπτυξη των Premium λύσεων του Oμίλου, ώστε να δώσει αξία στον μετασχηματισμό στρατηγικών πελατών και την είσοδο σε νέες αγορές.
Ο Χρήστος Χρυσοστομίδης, Διδάκτωρ στον κλάδο του Engineering από το University of Surrey του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει διατελέσει πάνω από 20 χρόνια σε σημαντικές θέσεις σε καταξιωμένες εταιρίες, εντός και εκτός συνόρων, όπως η Intralot, Caldera κ.α. Διαθέτει πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στη Διαχείριση Μεγάλων Έργων Πληροφορικής, στην Ανάπτυξη Προϊόντων και Πλατφορμών Λογισμικού, στην Ανάπτυξη νέων αγορών και στο συντονισμό πολυπληθών ομάδων και σύνθετων έργων. Μέσα από το νέο του ρόλο αναλαμβάνει να διασφαλίσει την επιτυχή υλοποίηση όλων των μεγάλων και απαιτητικών έργων του Οργανισμού.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό