
Ο Όμιλος Epsilon Net ανακοίνωσε την ενίσχυση του στελεχιακού του δυναμικού, στο πλαίσιο της διαρκούς επένδυσής του στον συγκεκριμένο τομέα. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για 4 στελέχη: Βασιλική Στούμπου, General Manager Digital and e-Invoicing, Epsilon Integrator, Ναταλία Συμεωνίδου, Chief Marketing Officer (CMO), Όμιλος Epsilon Net, Νικόλαο Τσιργέλη, General Manager Microsoft Business Apps Unit, Epsilon SingularLogic και Χρήστο Χρυσοστομίδη, PM Office Director, Epsilon SingularLogic.
Με αφορμή τις νέες αυτές προσλήψεις, η Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Epsilon Net, Βασιλική Αναγνώστου, δήλωσε: «Θα θέλαμε να καλωσορίσουμε τα νέα μας στελέχη στην οικογένεια του Ομίλου Epsilon Net. Είμαστε σίγουροι πως με την πολυετή εμπειρία και γνώση τους θα ενισχύσουν το στελεχιακό δυναμικό του Ομίλου μας και θα συμβάλλουν σημαντικά στην ισχυροποίηση της θέσης μας τόσο στην εγχώρια, όσο και στη διεθνή αγορά».
Νέα ολοκληρωμένη σειρά λύσεων ταμειακής διασύνδεσης EPSILON ALL in ONE από την Εθνική Τράπεζα

Αναλυτικότερα:
Η Βασιλική Στούμπου έχει διατελέσει για πάνω από 20 έτη σε τεχνικές, εμπορικές και διοικητικές θέσεις αυξημενης ευθύνης σε πολυεθνικές εταιρίες Τεχνολογίας & υπηρεσιών Πληροφορικής, όπως Εμπορική Διευθύντρια στην CSG-Citrix, Analytical View, Senior Sales και Partners Manager στην BMC Software για 34 χώρες της Κεντροανατολικής Ευρώπης, το Ισραήλ και τη Ρωσία, Sales Leader στn SAS Ελλάδος και Ανατολικής Ευρώπης, Territory Sales Leader στην IBM Ελλάδος και Κύπρου. Είναι Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος ΜΒΑ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η κ. Στούμπου αναλαμβάνει τη Γενική Διεύθυνση Digital & e-Invoicing, με κύριο στόχο την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους ολοκληρωμένες και καινοτόμες ψηφιακές λύσεις, επιταχύνοντας τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.
Η Ναταλία Συμεωνίδου έχει διατελέσει Marketing Director στη Nova Telecommunications, όπου ασχολήθηκε ενεργά με το merge και το rebranding της εταιρίας, ενώ στο παρελθόν έχει διαγράψει πολυετή πορεία σε Εταιρίες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, με πιο πρόσφατη τη McCann Worldgroup, όπου κατείχε το ρόλο της Διευθύντριας Στρατηγικού Σχεδιασμού. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Πανεπιστήμιο του Cardiff και πτυχίου Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Από τον νέο της ρόλο ως Chief Marketing Officer, θα συμβάλλει στην ενίσχυση της εταιρικής παρουσίας και της επικοινωνίας του Ομίλου EPSILON NET και των θυγατρικών του όσο και στην προώθηση της στρατηγικής του Ομίλου για τη συμμετοχή του ως καταλύτης στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων και της ανάπτυξης.
Ο Νικόλαος Τσιργέλης δραστηριοποιείται πάνω από 20 χρόνια σε θέσεις ευθύνης στον συμβουλευτικό κλάδο και στους κλάδους υπηρεσιών και πληροφορικής. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στους τομείς Ανάπτυξης νέων Αγορών, Πωλήσεων, Τεχνολογίας, Υπηρεσιών και Μετασχηματισμού. Η τελευταία θέση που κατείχε ήταν Περιφερειακός Διευθυντής Νότιας Ευρώπης & Επικεφαλής Επιχειρησιακού Μετασχηματισμού για την SAP. Έχει διατελέσει Διευθυντής Υπηρεσιών και Τεχνολογίας στην Deloitte, ενώ κατείχε σημαντικές θέσεις πωλήσεων, ψηφιακών υπηρεσιών και καινοτομίας στις εταιρίες SAP, SAS, Oracle. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Business Analysis and Finance του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Λέστερ της Αγγλίας και πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Πατρών. Μέσα από το ρόλο του και την απόσχιση της επιχειρησιακής μονάδας Εφαρμογών Microsoft και Διεθνούς λογισμικού, αναλαμβάνει την περαιτέρω ανάπτυξη των Premium λύσεων του Oμίλου, ώστε να δώσει αξία στον μετασχηματισμό στρατηγικών πελατών και την είσοδο σε νέες αγορές.
Ο Χρήστος Χρυσοστομίδης, Διδάκτωρ στον κλάδο του Engineering από το University of Surrey του Ηνωμένου Βασιλείου, έχει διατελέσει πάνω από 20 χρόνια σε σημαντικές θέσεις σε καταξιωμένες εταιρίες, εντός και εκτός συνόρων, όπως η Intralot, Caldera κ.α. Διαθέτει πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στη Διαχείριση Μεγάλων Έργων Πληροφορικής, στην Ανάπτυξη Προϊόντων και Πλατφορμών Λογισμικού, στην Ανάπτυξη νέων αγορών και στο συντονισμό πολυπληθών ομάδων και σύνθετων έργων. Μέσα από το νέο του ρόλο αναλαμβάνει να διασφαλίσει την επιτυχή υλοποίηση όλων των μεγάλων και απαιτητικών έργων του Οργανισμού.


Latest News

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πώς «εθίστηκε» η αγορά στις προσφορές – Από τα προϊόντα κράχτες στο… ζύγι
Οι προσφορές και το χρονικό της γιγάντωσης των προσφορών στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των φθηνών ανώνυμων προϊόντων

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Με 1,7 δισ. χτίζει εργοστάσια και αποθήκευση ενέργειας - Το deal με Κοπελούζο
Η ΔΕΗ ολοκληρώνει την απόκτηση του μεριδίου του Κοπελούζου στο CCGT Αλεξανδρούπολης - Οι νέες επενδύσεις για ευέλικτη παραγωγή συνολικής ισχύος περίπου 2,3 GW