Το νέο σύστημα διαχείρισης των υποδομών του Αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ Τμήμα Μαλιακός – Κλειδί παρουσίασαν η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. (Aegean Motorway S.A.), παραχωρησιούχος εταιρεία που διαχειρίζεται τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ Τμήμα Μαλιακός – Κλειδί, και η IBM, πάροχος υβριδικού νέφους, τεχνητής νοημοσύνης και συμβουλευτικών υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πρόκειται για τη λύση Motorway Management Services System (MMSS), που αποτελεί ένα σύστημα διαχείρισης που αξιοποιεί τις δυνατότητες του IBM Maximo® Application Suite (MAS).
Με τη λειτουργία του συστήματος MMSS, επιδιώκεται η βέλτιστη διαχείριση των παγίων, η παρακολούθηση της χρήσης των αποθεμάτων, ο προγραμματισμός των ελέγχων και των πρακτικ’ων για τη διαχείριση των εργασιών συντήρησης.
Η εν λόγω πλατφόρμα διαχειρίζεται τον κύκλο ζωής των παγίων καθώς συμβάλει στην παρακολούθηση, τη συντήρηση και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, της αξιοπιστίας και της διάρκειας ζωής τους. Παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύνολο δυνατοτήτων για την παρακολούθηση των επιδόσεων των παγίων σε πραγματικό χρόνο, τη διαχείριση των εργασιών συντήρησης και των αποθεμάτων, τον έλεγχο του κόστους και του προγραμματισμού, καθώς και την προληπτική συντήρηση και την πρόσβαση σε όλα τα πάγια μέσω της τεχνολογίας GIS.
Δηλώσεις
Ο Nίκος Μανιάτης, Γενικός Διευθυντής της ΙΒΜ Ελλάδας και Κύπρου τόνισε: «Μέσω της λύσης MMSS, εστιάζουμε στην ενδυνάμωση των ομάδων με πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας ενημερωμένες, συντονισμένες και άμεσες δράσεις απόκρισης. Μια πρωτοβουλία που απλοποιεί τις επιχειρησιακές πρακτικές, ενώ παράλληλα διασφαλίζει τη συνολική βελτιστοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης των παγίων, της συντήρησης και των εργασιών, συνιστώντας ένα σημαντικό βήμα προς την εξέλιξη των υπηρεσιών διαχείρισης των αυτοκινητόδρομων. Νέα πρότυπα αποδοτικότητας και αριστείας καθορίζονται, τα οποία συμβαδίζουν πλήρως με τις συγκεκριμένες ανάγκες της Aegean Motorway».
Ο Δημήτριος Γκατσώνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου υπογράμμισε: «Αναγνωρίζουμε τον μετασχηματιστικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει στην ψηφιοποίηση των δραστηριοτήτων μας μια εξαιρετικά ικανή ομάδα, εξοπλισμένη με ένα κορυφαίο εργαλείο. Ο κύριος στόχος μας είναι το Maximo να αποτελέσει κινητήρια δύναμη των διεργασιών του αυτοκινητόδρομου, συνδυάζοντας απρόσκοπτα δεδομένα από διαφορετικές πηγές και καθιστώντας τα γρήγορα και εύκολα διαθέσιμα στους ανθρώπους μας που τα χρειάζονται. Η λειτουργία και συντήρηση του αυτοκινητόδρομου είναι ένα ομαδικό εγχείρημα, που προϋποθέτει επαρκή ενημέρωση, συντονισμό και άμεση απόκριση, και είμαστε βέβαιοι ότι η λύση MMSS θα αλλάξει τα δεδομένα σημαντικά προς αυτή την κατεύθυνση».
Latest News
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας