![ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκλεισε deal με efood στο delivery](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/labidas-nikos.jpg)
Σε συνεργασία με το efood, προχώρησε η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν ανάμεσα σε 6.000 και πλέον διαφορετικούς κωδικούς από τα καταστήματα ΑΒ και να παραλάβουν τα προϊόντα που επιθυμούν εντός 60 λεπτών.
Όπως είχε γράψει ο ΟΤ, η ΑΒ Βασιλόπουλος πέρα από το άβατο του Αγίου Όρους, όπου θα ανοίξει κατάστημα στις αρχές Ιουνίου, σπάει και το άβατο του efood μιας και η παύση λειτουργίας της InstaShop στην Ελλάδα στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου (σ.σ. είχε πωληθεί στον γερμανικό κολοσσό της Delivery Hero, που στην Ελλάδα τον γνωρίζουμε μέσω της efood, έναντι του αστρονομικού ποσού των 360 εκατ. δολαρίων) δημιούργησε την ανάγκη για άνοιγμα των… οριζόντων της πλατφόρμας.
ΑΒ Βασιλόπουλος και Lidl διεκδικούν τη δεύτερη θέση στην οργανωμένη λιανική τροφίμων
Η συνεργασία
Η πρώτη φάση της συνεργασίας των δύο εταιρειών ξεκινάει με 4 καταστήματα στην Αττική και 5 στη Θεσσαλονίκη, ενώ στο άμεσο επόμενο διάστημα θα ενσωματώνονται προοδευτικά καταστήματα στην υπόλοιπη Αττική και την Περιφέρεια της Ελλάδας.
Οι διαθέσιμοι κωδικοί στην εφαρμογή του efood, ανάλογα με την τυπολογία του κάθε καταστήματος εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβάνουν δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων, όπως γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αλλά και προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης.
«Η συνεργασία μας με την εξαιρετική στο είδος της πλατφόρμα efood επιβεβαιώνει την απόλυτη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, έξυπνες και γρήγορες λύσεις, αλλά και υπηρεσίες που τους διευκολύνουν στην καθημερινότητά τους. Στην ΑΒ πιστεύουμε ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος και γι’ αυτό το λόγο προσπαθούμε καθημερινά να βρίσκουμε τρόπους για να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας, γρήγορα και αποτελεσματικά. Βεβαιώνουμε, τόσο τους πελάτες μας όσο και τους χρήστες του efood, πως είναι προτεραιότητά μας ο συνεχής ανασχεδιασμός των χαρτών κάλυψης και των υπηρεσιών παράδοσης, για να προσφέρουμε αυτήν την υπηρεσία σε περισσότερες περιοχές» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Σημειώνεται πως οι τιμές των προϊόντων θα είναι ίδιες με εκείνες των καταστημάτων (δεν συμπεριλαμβάνονται οι προωθητικές ενέργειες του σχήματος πιστότητας της ΑΒ Plus).
Τα διαθέσιμα προϊόντα θα ανανεώνονται τακτικά με νέες ετικέτες και μοναδικές προσφορές, ενώ οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 09:30 έως τις 19:30.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Deloitte Ελλάδος: Ενίσχυση της ηγετικής ομάδας με 2 Equity Partners και 8 Partners](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/deloitte-600x399.jpg)
Ενίσχυση της Deloitte Ελλάδος με 2 Equity Partners και 8 Partners
Όλα τα τμήματα της εταιρείας ενδυναμώνονται με τους νέους Partners
![efood: Εκτίναξη κερδών και τζίρου – «Χρυσό» μέρισμα στους Γερμανούς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/efood1-600x450.jpg)
Πόσα εκατομμύρια μπήκαν στο ταμείο της efood από τις προμήθειες στα συνεργαζόμενα καταστήματα
Πώς η efood από startup με ζημιές το 2015 εξελίχθηκε σε μεγάλη επιχειρηματική οντότητα με καθαρά κέρδη 31,8 εκατ. ευρώ το 2023
![Cisco: Τι δείχνει η αποχώρηση από την Θεσσαλονίκη – Γιατί χτυπάνε καμπανάκια οι επενδυτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/sfageia3-1-600x290.jpg)
Η αποχώρηση της Cisco από την Θεσσαλονίκη και τα καμπανάκια των επενδυτών
Η περίπτωση της Cisco θορύβησε την επενδυτική κοινότητα – Τα ηχηρά λουκέτα
![Μισθοί: Οι αμοιβές και τα bonus που δίνουν οι εισηγμένες στα στελέχη τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_business_profit_mer4-600x352.png)
Ποιες εισηγμένες «χρυσώνουν» τα στελέχη τους - Τα μπόνους και τα δώρα που δίνουν
Πώς οι εισηγμένες επιχειρούν να κρατήσουν αλλά και να προσελκύουν στελέχη - Τα κίνητρα
![Τράπεζες: Με προσφορές, δώρα αλλά και τις ψηφιακές υπηρεσίες διεκδικούν πελάτες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/banks-768x512-1-600x400.jpg)
Τι είναι ο τραπεζικός «τουρισμός» και γιατί τον καλλιεργούν οι 4 συστημικοί όμιλοι
Οι τράπεζες με προωθητικές ενέργειες, χρηματικά έπαθλα και ψηφιοποίηση των εργασιών εγγραφής νέων πελατών επιχειρούν να ενισχύσουν τα μερίδια τους
![ΕΥΔΑΠ: Συμφωνία με ΕΤΕπ για τεχνική βοήθεια στο επενδυτικό πρόγραμμα 2 δισ. που αφορά στο δίκτυο ύδρευσης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/EYDAP-600x410.jpg)
Η ΕΥΔΑΠ με επενδύσεις 2 δισ. «θωρακίζει» το δίκτυο ύδρευσης της Αθήνας - Ο ρόλος της ΕΤΕπ
Η συμφωνία ΕΤΕπ - ΕΥΔΑΠ αφορά στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη διαχείριση κλιματικών κινδύνων όπως τη λειψυδρία, την ξηρασία και τους καύσωνες
![Τράπεζα Πειραιώς: Η επενδυτική στρατηγική του γ΄ τριμήνου 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/29962267_agores-epitokia-600x400.jpg)
Πειραιώς: Οι παράγοντες που καθορίζουν τη στρατηγική των επενδυτών στο γ' τρίμηνο 2024
Οι προοπτικές και οι συστάσεις της τράπεζας Πειραιώς για τοποθετήσεις σε μετοχές, κρατικά και εταιρικά ομόλογα και εμπορεύματα
![Η ISOMAT «υιοθετεί» μια οικογένεια σε ανάγκη σε συνεργασία με το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ISOMAT-600x338.jpg)
Η ISOMAT «υιοθετεί» μια οικογένεια σε ανάγκη σε συνεργασία με το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής
Η ISOMAT, προσθέτει στη μακρά αλυσίδα δράσεων προσφοράς και κοινωνικής αλληλεγγύης τη συγκεκριμένη ενέργεια, κάνοντας για άλλη μια φορά πράξη την ευαισθητοποίησή της απέναντι σε συνανθρώπους μας που χρειάζονται στήριξη.
![ΠΣΕ: Αλλαγή κορυφής – Νέος πρόεδρος ο Αλκιβιάδης Καλαμπόκης – Επίτιμη πρόεδρος η Χριστίνα Σακελλαρίδη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kalampokas-pse-600x492.jpg)
Αλλαγή κορυφής στον ΠΣΕ - Νέος πρόεδρος ο Αλκιβιάδης Καλαμπόκας - Επίτιμη πρόεδρος η Χριστίνα Σακελλαρίδη
Παρέδωσε τη σκυτάλη μετά από 31 χρόνια η κα Χριστίνα Σακελλαρίδη
![Franchise: Ανοδική πορεία ανάπτυξης για τα δίκτυα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/09/ekpt-600x400.jpg)
Ανοδική πορεία ανάπτυξης για τα δίκτυα franchise
Μετά από μια παρατεταμένη περίοδο κρίσεων και ανασφάλειας, το Franchise βγαίνει αλώβητο