Όλοι γνωρίζουν τον Ντέιβιντ Μπέκαμ και η εμπορική αξία του ονόματος του είναι κορυφαία. Τη Δευτέρα ανακοινώθηκε η τελευταία διαφημιστική εκστρατεία στην οποία θα συμμετέχει ο αστέρας του ποδοσφαίρου προωθώντας διεθνή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου την Alibaba, AliExpress, στο πλαίσιο της μεγαλύτερης παγκόσμιας εταιρικής σχέσης brand ambassador μέχρι σήμερα, ανακοίνωσε η επιχειρηματική μονάδα τη Δευτέρα.

Η συμφωνία έρχεται καθώς οι επίσης κινεζικές αντίπαλες Temu της PDD Holdings και τη διαδικτυακή startup μόδας Shein επεκτείνονται γρήγορα παγκοσμίως, με την πρώτη να διαφημίζεται επίσης στο Super Bowl για να κερδίσει πελάτες στις ΗΠΑ.

Alibaba: Επενδύει στο cloud για να προλάβει τους μεγάλους παίκτες

Η AliExpress, η οποία δεν αποκάλυψε πόσα πλήρωσε στον Μπέκαμ για να γίνει ο παγκόσμιος πρεσβευτής της μάρκας, είναι επίσης μια από αρκετές κινεζικές εταιρείες χορηγούς του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της UEFA που ξεκινά στα μέσα Ιουνίου.

«Η AliExpress επενδύει εκατομμύρια ευρώ σε εκπτώσεις, προσφορές και αφοσίωση κατά τη διάρκεια των αγώνων», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση, προσθέτοντας ότι οι προγραμματισμένες προσφορές περιλαμβάνουν την ευκαιρία για τους χρήστες της εφαρμογής AliExpress να κερδίσουν εισιτήρια για παιχνίδια.

«Η AliExpress βοηθά τους φιλάθλους να έρθουν ακόμη πιο κοντά στο UEFA EURO 2024 αυτό το καλοκαίρι, προσφέροντάς τους μεγάλα έπαθλα την ίδια στιγμή που η δράση λαμβάνει χώρα στον αγωνιστικό χώρο», είπε ο Μπέκαμ στη μοναδική του δήλωση στο δελτίο Τύπου.

Σχεδόν 100 εκατ. δολ. έβγαλε η εταιρεία του Μπέκαμ πέρυσι

Η εταιρεία του Μπέκαμ, DRJB Holdings, δήλωσε στην τελευταία διαθέσιμη ενημέρωσή της ότι είχε έσοδα 72,6 εκατομμύρια λίρες (92,5 εκατομμύρια δολάρια) το 2022, σημειώνει το CNBC.

Η διεθνής επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, η οποία περιλαμβάνει το AliExpress, ονομάζεται Alibaba International Digital Commerce Group.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 45% σε ετήσια βάση τους πρώτους τρεις μήνες του 2024 στα 27,45 δισεκατομμύρια γιουάν (3,79 δισεκατομμύρια δολάρια). Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την αύξηση των εσόδων κατά 4% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου από την Taobao και την Tmall Group που εστιάζει στην Κίνα στα 93,22 δισεκατομμύρια γιουάν, σύμφωνα με την Alibaba.

Ωστόσο, η πολυεθνική ανέφερε αύξηση των ζημιών στα 4,1 δισεκατομμύρια γιουάν, σε σύγκριση με 2,2 δισεκατομμύρια γιουάν ένα χρόνο νωρίτερα.

Επιθετικές επνδύσεις

Η εταιρεία «έκανε επιθετικές επενδύσεις» στη Μέση Ανατολή και σε άλλες αναδυόμενες αγορές τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, δήλωσε ο Τζιάνγκ Φαν, συμπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της διεθνούς μονάδας, σε μια κλήση κερδών νωρίτερα αυτό το μήνα.

Η AliExpress είπε το 2022 ότι είχε ξοδέψει περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια στη Νότια Κορέα για να προσελκύσει ντόπιους καταναλωτές με τις χαμηλότερες τιμές προϊόντων της. Πέρυσι, η AliExpress στρατολόγησε τον ηθοποιό Ντον Λι ως τον πρώτο πρεσβευτή της μάρκας στη Νότια Κορέα.

Άλλες εταιρείες με έδρα την Κίνα έχουν επίσης αυξήσει τις προσπάθειές τους να επεκταθούν στο εξωτερικό εν μέσω επιβράδυνσης της ανάπτυξης στο εσωτερικό.

Κινέζοι χορηγοί του UEFA Euro 2024 περιλαμβάνουν τη θυγατρική της Alibaba Alipay, την εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD, την μάρκα οικιακών συσκευών Hisense, και την εταιρεία smartphone Vivo.

Η Hisense έγινε ο πρώτος Κινέζος χορηγός για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα το 2016. Τρεις άλλες κινεζικές επιχειρήσεις υπέγραψαν στη συνέχεια συνεργασίες για τους αγώνες το 2020.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή