Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε και επίσημα τη συμφωνία με την efood, κάτι που έγραψε ήδη από και καιρό ο «OT».

Παράλληλα, έγιναν γνωστά και κάποια επιμέρους στοιχεία της μεταξύ τους συνεργασίας, όπως η ποικιλία των προϊόντων που είναι διαθέσιμα (6.000 κωδικοί), αλλά και μέσα σε πόση ώρα οι καταναλωτές θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα (εντός 60 λεπτών).

Νέο deal της ΑΒ Βασιλόπουλος – Έδωσε τα χέρια με το efood στο delivery

Ο Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας «αποκάλυψε» και τον λόγο που οδήγησαν στην απόφαση αυτή: να προσφέρει αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, έξυπνες και γρήγορες λύσεις, και υπηρεσίες που διευκολύνουν τους καταναλωτές στην καθημερινότητά τους

Εκεί ακριβώς βρίσκεται και το «κλειδί», όπως παρατηρούν άνθρωποι της αγοράς. Η κατηγορία των μπακάλικων… εξπρές καταγράφει αλματώδη άνοδο. Υπολογίζεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο άμεσης παράδοσης ειδών σούπερ μάρκετ (quick commerce, fast delivery ή όπως αλλιώς ονομάζεται) αυξάνεται με ρυθμούς της τάξης του 25%.

Εκεί όπως λένε μετατοπίζεται και η μάχη του ανταγωνισμού στην αγορά των online σούπερ μάρκετ. Είναι ενδεικτικό πως η αγορά του next day delivery (παράδοση μέσα σε 6 με 48 ώρες) ανεβαίνει μεν, όχι με τους ρυθμούς του q-commerce δε.

Πηγές της ΑΒ Βασιλόπουλος που μίλησαν στον «ΟΤ» πως στόχος είναι η αλυσίδα να πρωταγωνιστήσει και σε αυτή την δυναμική κατηγορία των online σούπερ μάρκετ, τονίζοντας πως εκεί αποσκοπεί και η συνεργασία με την πλατφόρμα του efood που έχει την υψηλότερη επισκεψιμότητα (εκτιμάται πως την πλατφόρμα επισκέπονται εκατοντάδες χιλιάδες καταναλωτές σε καθημερινή βάση).

Η κόντρα με τον Σκλαβενίτη

Στην προσπάθεια αυτή βέβαια έχει να ανταγωνιστεί έναν ισχυρό παίκτη, ο οποίος παρότι άργησε να μπει στο παιχνίδι του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αποκτήσει διακριτή παρουσία. Και αυτός δεν είναι άλλος από την «Σκλαβενίτης».

Η αλυσίδα της οικογένειας Σκλαβενίτη έχει εδώ και καιρό συνεργασία με την Εν Ελλάδα πλατφόρμα των Γερμανών της Delivery Hero και των αδελφών Κυρκίνη και όλοι περιμένουν την «απάντησή» της, σε έναν χώρο που μέχρι χθες έπαιζε μπάλα… μόνος.

Καταλυτικό ρόλο εκτιμάται πως θα παίξουν οι τιμές και οι προσφορές που θα κάνουν οι εταιρείες. Από αυτές θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και ποιος θα πάρει κεφάλι στη μάχη του ανταγωνισμού.

Ποια δηλαδή θα βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, ώστε να δελεάσει τον καταναλωτή. Ανεξάρτητα από τα ποσοστά που πληρώνει η κάθε αλυσίδα στην πλατφόρμα του efood. Και φυσικά και από την ταχύτητα παράδοσης σε όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές.

Αυτή τη στιγμή, η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκινάει τη συνεργασία με την efood με 4 καταστήματα στην Αττική και 5 στη Θεσσαλονίκη ενώ στο άμεσο επόμενο διάστημα θα ενσωματώνονται προοδευτικά καταστήματα στην υπόλοιπη Αττική και την Περιφέρεια της Ελλάδας

Το καλύτερο «πακέτο»

Η ΑΒ Βασιλόπουλος πάντως ως πρωτοεμφανιζόμενη φαίνεται –προς στιγμήν τουλάχιστον- να προσφέρει πιο δελεαστικό «πακέτο». Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο site του efood, η παράδοση για τα προϊόντα της γίνεται σε 60 με 65 λεπτά ενώ η ελάχιστη παραγγελία είναι 20 ευρώ. Αντίθετα, η Σκλαβενίτης, συνεχίζει τη συνεργασία της με το efood (παράδοση 6-48 ώρες, ελάχιστη παραγγελία 30 ευρώ, Delivery 2,50 ευρώ.

Επιπλέον, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάζεται ήδη με έτερη μεγάλη πλατφόρμα της ελληνικής αγοράς, τη Wolt.

Να σημειωθεί ότι συνολικά το 2023 η μέση αξία του ηλεκτρονικού «καλαθιού» διαμορφώθηκε σε 80,6 ευρώ από 78 ευρώ το 2022. Ο δε τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, εκτιμάται σε 306 εκατ. ευρώ και αποτελεί περίπου το 3%-3,5% του συνολικού τζίρου της οργανωμένης λιανικής τροφίμων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις