Η Stellantis σκοπεύει να προσφέρει ένα πλήρως ηλεκτρικό Jeep σε τιμής κοντά στα 25.000 δολάρια στις ΗΠΑ και αυτό αναμένεται να γίνει «πολύ σύντομα», ώστε να προσελκύσει πιο αποτελεσματικά νέους καταναλωτές εν μέσω βραδύτερης ανάπτυξης της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε την Τετάρτη ο CEO τηξς αυτοκινητοβιοηχανίας Carlos Tavares.

Ο Tavares αποκάλυψε λίγες λεπτομέρειες για το επερχόμενο όχημα, λέγοντας ότι θα κοστίζει περίπου 25.000 δολάρια στις ΗΠΑ, “αντιγράφοντας” την τιμολόγηση της Stellantis για το Citroen e-C3 SUV, ένα μοντέλο χαμηλού κόστους που ξεκινά από 23.300 ευρώ στην Ευρώπη.

Jeep Cherokee: Ανακαλούνται 219.000 οχήματα – Κίνδυνος πυρκαγιάς στο πορτ μπαγκάζ

«Με τον ίδιο τρόπο που φέραμε το Citroen e-C3 των 20.000 ευρώ, θα έχετε πολύ σύντομα ένα Jeep 25.000 δολαρίων», είπε την Τετάρτη κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου επενδυτών της Bernstein. «Χρησιμοποιούμε την ίδια τεχνογνωσία γιατί είμαστε μια παγκόσμια εταιρεία και αυτό είναι εντελώς ρευστό σε ολόκληρο τον μηχανολογικό κόσμο της Stellantis».

Η Stellantis προσφέρει επί του παρόντος μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Avenger SUV της στην Ευρώπη, που ξεκινά από περίπου 35.000 ευρώ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της. Το όχημα δεν πωλείται στις ΗΠΑ, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία έχει επικεντρωθεί σε plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Jeep.

Η προσφορά ενός νέου EV για περίπου 25.000 δολάρια ήταν εδώ και καιρό στόχος για αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Stellantis, η Tesla και άλλοι. Η σημασία ενός τέτοιου οχήματος έχει γίνει πιο εμφανής καθώς κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD και η Nio αυξάνουν τις πωλήσεις τους σε λιγότερο ακριβά ηλεκτρικά οχήματα εκτός Κίνας.

«Αν με ρωτάτε τι είναι ένα προσιτό BEV, θα έλεγα 20.000 ευρώ στην Ευρώπη και 25.000 δολάρια στις ΗΠΑ», είπε ο Tavares. «Έτσι δουλειά μας είναι να φέρουμε το ασφαλές, καθαρό και προσιτό BEV στις ΗΠΑ, 25.000 δολαρίων. Θα το κάνουμε.”

«Χαοτική και προκλητική περίοδος»

Ο Tavares δήλωσε την Τετάρτη ότι η εταιρεία αναμένει να επιτύχει ισοτιμία κόστους μεταξύ των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της και των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης τα επόμενα «τρία χρόνια, το πολύ», ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα την αυξανόμενη «εισβολή στην Κίνα» των προσιτών EV.

«Είναι μια πολύ προκλητική περίοδος, πολύ χαοτική, πολύ δαρβινική», είπε ο Tavares σχετικά με τους κινέζους ανταγωνιστές, τη μετάβαση των EV και την πιθανή εδραίωση της αυτοκινητοβιομηχανίας. «Είμαστε μέσα στην καταιγίδα και αυτή η καταιγίδα θα διαρκέσει μερικά χρόνια».

Τα σχόλια του Ταβάρες έρχονται εν μέσω αυξανόμενων γεωπολιτικών εντάσεων γύρω από τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και άλλες περιοχές. Πολλοί μέσα και γύρω από την αυτοκινητοβιομηχανία φοβούνται ότι τα λιγότερο ακριβά, κινεζικά οχήματα θα κατακλύσουν τις αγορές, υποτιμώντας τα εγχώρια ηλεκτρικά οχήματα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα