
Η Stellantis σκοπεύει να προσφέρει ένα πλήρως ηλεκτρικό Jeep σε τιμής κοντά στα 25.000 δολάρια στις ΗΠΑ και αυτό αναμένεται να γίνει «πολύ σύντομα», ώστε να προσελκύσει πιο αποτελεσματικά νέους καταναλωτές εν μέσω βραδύτερης ανάπτυξης της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε την Τετάρτη ο CEO τηξς αυτοκινητοβιοηχανίας Carlos Tavares.
Ο Tavares αποκάλυψε λίγες λεπτομέρειες για το επερχόμενο όχημα, λέγοντας ότι θα κοστίζει περίπου 25.000 δολάρια στις ΗΠΑ, “αντιγράφοντας” την τιμολόγηση της Stellantis για το Citroen e-C3 SUV, ένα μοντέλο χαμηλού κόστους που ξεκινά από 23.300 ευρώ στην Ευρώπη.
Jeep Cherokee: Ανακαλούνται 219.000 οχήματα – Κίνδυνος πυρκαγιάς στο πορτ μπαγκάζ
«Με τον ίδιο τρόπο που φέραμε το Citroen e-C3 των 20.000 ευρώ, θα έχετε πολύ σύντομα ένα Jeep 25.000 δολαρίων», είπε την Τετάρτη κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου επενδυτών της Bernstein. «Χρησιμοποιούμε την ίδια τεχνογνωσία γιατί είμαστε μια παγκόσμια εταιρεία και αυτό είναι εντελώς ρευστό σε ολόκληρο τον μηχανολογικό κόσμο της Stellantis».
Η Stellantis προσφέρει επί του παρόντος μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Avenger SUV της στην Ευρώπη, που ξεκινά από περίπου 35.000 ευρώ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της. Το όχημα δεν πωλείται στις ΗΠΑ, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία έχει επικεντρωθεί σε plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα Jeep.
Η προσφορά ενός νέου EV για περίπου 25.000 δολάρια ήταν εδώ και καιρό στόχος για αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Stellantis, η Tesla και άλλοι. Η σημασία ενός τέτοιου οχήματος έχει γίνει πιο εμφανής καθώς κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BYD και η Nio αυξάνουν τις πωλήσεις τους σε λιγότερο ακριβά ηλεκτρικά οχήματα εκτός Κίνας.
«Αν με ρωτάτε τι είναι ένα προσιτό BEV, θα έλεγα 20.000 ευρώ στην Ευρώπη και 25.000 δολάρια στις ΗΠΑ», είπε ο Tavares. «Έτσι δουλειά μας είναι να φέρουμε το ασφαλές, καθαρό και προσιτό BEV στις ΗΠΑ, 25.000 δολαρίων. Θα το κάνουμε.”
«Χαοτική και προκλητική περίοδος»
Ο Tavares δήλωσε την Τετάρτη ότι η εταιρεία αναμένει να επιτύχει ισοτιμία κόστους μεταξύ των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της και των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης τα επόμενα «τρία χρόνια, το πολύ», ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα την αυξανόμενη «εισβολή στην Κίνα» των προσιτών EV.
«Είναι μια πολύ προκλητική περίοδος, πολύ χαοτική, πολύ δαρβινική», είπε ο Tavares σχετικά με τους κινέζους ανταγωνιστές, τη μετάβαση των EV και την πιθανή εδραίωση της αυτοκινητοβιομηχανίας. «Είμαστε μέσα στην καταιγίδα και αυτή η καταιγίδα θα διαρκέσει μερικά χρόνια».
Τα σχόλια του Ταβάρες έρχονται εν μέσω αυξανόμενων γεωπολιτικών εντάσεων γύρω από τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και άλλες περιοχές. Πολλοί μέσα και γύρω από την αυτοκινητοβιομηχανία φοβούνται ότι τα λιγότερο ακριβά, κινεζικά οχήματα θα κατακλύσουν τις αγορές, υποτιμώντας τα εγχώρια ηλεκτρικά οχήματα.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων