· Πέντε ημέρες κράτησε η διόρθωση της Coca Cola.
· Η μετοχή επανήλθε δυναμικά πάνω από τα 32 ευρώ.
· Και βάζει εκ νέου πλώρη να ξεπεράσει και τα προ πανδημίας επίπεδα.
· Μέσω των FT έγινε γνωστό ότι καλύφθηκε και το κενό που δημιουργήθηκε στη Ρωσία.
· Η Coca-Cola Hellenic στέλνει πλέον αντί της Coca-Cola τα λεγόμενα «σιρόπια».
· Πρόκειται για την απαραίτητη πρώτη ύλη για την παρασκευή των αναψυκτικών της.
· Θυμίζουμε πως τον Αύγουστο του 2022 δημιουργήθηκε μια αυτόνομη ρωσική εταιρεία.
· Ο λόγος για την Multon Partners, με τις ρωσικές «εκδόσεις» των εμπορικών σημάτων της Coca-Cola.
· Δηλαδή την Dobry Cola, η οποία έχει εκτοπίσει την Coke από την πρώτη θέση.
· Βέβαια, η εταιρεία ξεκαθάρισε ότι Dobry Cola δεν έχει καμία σχέση με την The Coca-Cola Company.
· Αντίθετα, αποτελεί επέκταση μιας υπάρχουσας μάρκας στην αγορά.
· Αλλά όπως φαίνεται, το «ρωσικό μέτωπο» εξομαλύνεται…
————-
Όλοι συζητούν με όλους στις ασφάλειες
· Αλλαγές κυοφορούνται στην ασφαλιστική αγορά.
· Μαθαίνουμε ότι πολλοί συζητούν με πολλούς.
· Αυτό ήταν και το βασικό θέμα στα πηγαδάκια της Ύδρας, στο συνέδριο του κλάδου.
· Και οι συζητήσεις δεν είναι μόνο μεταξύ των ελληνικών εταιρειών.
· Ήδη υπάρχουν σοβαρές κρούσεις από ξένες ασφαλιστικές.
· Μαθαίνουμε πως η όποια κίνηση θα γίνει μόνο με τη συνεργασία της κυβέρνησης.
· Ώστε να δοθούν κίνητρα για την περαιτέρω διείσδυση της ιδιωτικής ασφάλισης.
· Ειδικά σε ένα πολύ υποσχόμενο κλάδο που σχετίζεται με τις φυσικές καταστροφές.
· Υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι η Μεσόγειος θα επηρεαστεί από την κλιματική κρίση.
· Ήδη η χώρα μας πήρε μια «πικρή γεύση» ήδη από πέρσι.
· Και οι ξένοι θέλουν να τοποθετηθούν σε αυτό.
· Πέραν του μετώπου της Υγείας, όπου υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης…
—————-
Το «καμπανάκι» για την Μύκονο
· Ένα ενδιαφέρον εύρημα για την Μύκονο αλιεύσαμε σε ανάλυση της Square Lime.
· Η εταιρεία συμβούλων θεωρεί υποσχόμενες τις προοπτικές για τα boutique καταλύματα.
· Κάπου εδώ όμως βάζει ένα αλλά…
· Το ενδιαφέρον από τις ΗΠΑ για το νησί κυμαίνεται χαμηλότερα από άλλες χρονιές.
· Για αυτό όπως λέει απαιτείται μεγαλύτερη κινητικότητα από τις επιχειρήσεις του κλάδου.
· Αντίθετα, τα νούμερα για τη Σαντορίνη είναι πολλά υποσχόμενα…
· Όπως και για την Ίο αλλά και την Νάξο.
· Η τελευταία φαίνεται να παίρνει κεφάλι στην μάχη για τους Αμερικανούς τουρίστες…
· Το ηθικό δίδαγμα;
· Ότι θέλει δουλειά για να ξεπεράσει η Μύκονος την περσινή δυσφήμιση.
· Που υπέστη πριν από δύο χρόνια (!) εξαιτίας των κρουσμάτων αισχροκέρδειας.
· Θυμίζουμε τις καταγγελίες για τα «χρυσά» καβουδοπόδαρα…
—————
Ποιος θα κερδίσει στην αρένα του efood
· Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η μάχη AB και Σκλαβενίτη στην αρένα του… efood.
· Στην πιάτσα αναρωτιούνται πως ακριβώς θα πλασαριστεί ο «νεοεισερχόμενος».
· Και κατά πόσον θα τον «πριμοδοτήσει» η πλατφόρμα.
· Η οποία θα πρέπει να τρίβει τα χέρια της που έβαλε κάτω από την ομπρέλα της τέτοιους παίκτες.
· Η «γρήγορη» παράδοση πάντως κερδίζει διαρκώς έδαφος.
· Και κανείς, όσο ισχυρός και εάν είναι δεν μπορεί να μείνει εκτός.
· Ειδικά σε μια πλατφόρμα που κυριαρχεί στον χώρο.
· Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως θα τονωθεί ο ανταγωνισμός.
· Και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για τον καταναλωτή.