Μπορεί να μιλά εφτά γλώσσες και το όνομά του να μαρτυρά την καταγωγή του, ωστόσο ο γεννημένος και μεγαλωμένος στη Γαλλία Pierre-Emmanuel Angeloglou δεν γνωρίζει την ελληνική γλώσσα. Καταλαβαίνει όμως τον διαχρονικό μύθο του βασιλιά Μίδα, που ό,τι άγγιζε γινόταν χρυσός.

Κάτι σαν και εκείνον δηλαδή που ύστερα από μια πετυχημένη πορεία στη L’ Oreal, μπήκε στον οίκο της Louis Vuitton και εκεί άφησε δημιούργησε τη δική του ιστορία. Που θα συνεχιστεί και στον ιταλικό οίκο Fendi, όπου θα διετελέσει διευθύνων σύμβουλος από την 1η Ιουνίου.

Γαλλία: Eξάγει περισσότερες τσάντες LVMH από… τυριά

Το μεγάλο σχολείο της L’ Oreal

Έχοντας ξεκινήσει το 1996 την καριέρα του ως product manager για τα προϊόντα φροντίδας του δέρματος της L’Oreal στην Ιταλία, δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι 23 ολόκληρα χρόνια μετά και ύστερα από αλλαγές τοποθεσιών σε όλο τον κόσμο, θα βρισκόταν στο τιμόνι του μεγαλύτερου brand ομορφιάς στον κόσμο.

Στο ενδιάμεσο εξελίχθηκε γρήγορα σε επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ στη Γαλλία, ενώ η δεκαετία του 2000 τον βρήκε και στη Λισαβόνα και τον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας. Μια πρόκληση στην οποία ανταποκρίθηκε επάξια, καθώς αποδεικνύεται και από την ανάληψη των καθηκόντων ως γενικός διευθυντής του εν λόγω τομέα στην αχανή και άκρως δυναμική περιοχή της Βόρειας Ασίας.

Στην κορυφή της L’ Oreal βρέθηκε το 2017, όταν μετά από έξι χρόνια ο Cyril Chapuy αποχώρησε από την προεδρία για να αναλάβει νέο ρόλο ύστερα από εσωτερική αναδιάρθρωση, σύμφωνα και με το WWD.

Κατά τη διάρκεια των έξι ετών που ήταν πρόεδρος, ο Chapuy επικεντρώθηκε σε μεγάλο βαθμό στην ψηφιακή και κοινωνική ανάπτυξη για να κερδίσει και να διατηρήσει τη γενιά της χιλιετίας, τις συνεργασίες με bloggers και τα ανοίγματα ενιαίων εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο.

Όλα επιτεύγματα που ο Angeloglou συνέχισε, ενισχύοντας τις πωλήσεις. Απόδειξη, ο τομέας των Ενεργών Καλλυντικών που επί ημερών του σημείωσε αύξηση ρεκόρ +15,5% like-for-like, τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης του τομέα εδώ και 20 χρόνια. Η ανάπτυξη με βάση τα δημοσιευμένα στοιχεία ανήλθε σε +17,1%.

Τι είδε ο Bernard Arnault

Τον Ιούνιο του 2019 και σε ηλικία 44 ετών, ο Pierre-Emmanuel Angeloglou ανέλαβε να φέρει νέα πνοή αναλαμβάνοντας διευθυντής αγορών όπως το Βέλγιο, η Ολλανδία, το Λουξεμβούργο και οι σκανδιναβικές χώρες, θέση στην οποία παρέμεινε για περισσότερους από έξι μήνες.

σε ολόκληρο τον τομέα στρατηγικής για τη μόδα και τα δερμάτινα είδη στον όμιλο Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH). Και κάπως έτσι ξεκίνησε επίσης ένα «χρυσό» ράλι ανόδου στην ιεραρχία.

Το ανδρικό τμήμα της μάρκας διόρισε τον Pierre-Emmanuel Angeloglou, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος «για τα ανδρικά δερμάτινα είδη και τα ταξίδια, καθώς και για τα ανδρικά έτοιμα ρούχα, και θα έχει έναν ρόλο που θα διατρέχει όλες τις οντότητες της ανδρικής κατηγορίας, εκτός από τα αρώματα», σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα του Michael Burke, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Vuitton που αποκάλυψε το WWD.

Με τον τρόπο αυτό ο κολοσσός του Bernard Arnault είχε αναδείξει τον Angeloglou ως εκτελεστικό αντιπρόεδρο στη Louis Vuitton από το 2022 και βασικό δημιουργό της επιχείρησης ανδρικών ενδυμάτων του οίκου πολυτελείας.

Ενώ μόλις τον περασμένο Μάρτιο διορίστηκε πάλι από τον Michael Burke ως CEO στο βραχίονα της μόδας, αναλαμβάνοντας την άμεση ευθύνη για τους οίκους Fendi, Kenzo, Marc Jacobs, Pucci, Stella McCartney, Patou και Off-White.

Διπλός ρόλος

Και τώρα ήρθε ξανά η σειρά του, καθώς μετά από έξι χρόνια ως διευθύνων σύμβουλος της Fendi, ο Serge Brunschwig θα αναλάβει νέες αρμοδιότητες εντός του ομίλου LVMH, και αυτή η θέση πέρασε στα χέρια του Angeloglou, ο οποίος από την 1η Ιουνίου θα έχει διπλό ρόλο, επιπλέον εκείνου του διευθύνοντος συμβούλου του LVMH Fashion Group.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή