
Μπορεί να μιλά εφτά γλώσσες και το όνομά του να μαρτυρά την καταγωγή του, ωστόσο ο γεννημένος και μεγαλωμένος στη Γαλλία Pierre-Emmanuel Angeloglou δεν γνωρίζει την ελληνική γλώσσα. Καταλαβαίνει όμως τον διαχρονικό μύθο του βασιλιά Μίδα, που ό,τι άγγιζε γινόταν χρυσός.
Κάτι σαν και εκείνον δηλαδή που ύστερα από μια πετυχημένη πορεία στη L’ Oreal, μπήκε στον οίκο της Louis Vuitton και εκεί άφησε δημιούργησε τη δική του ιστορία. Που θα συνεχιστεί και στον ιταλικό οίκο Fendi, όπου θα διετελέσει διευθύνων σύμβουλος από την 1η Ιουνίου.
Γαλλία: Eξάγει περισσότερες τσάντες LVMH από… τυριά
Το μεγάλο σχολείο της L’ Oreal
Έχοντας ξεκινήσει το 1996 την καριέρα του ως product manager για τα προϊόντα φροντίδας του δέρματος της L’Oreal στην Ιταλία, δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι 23 ολόκληρα χρόνια μετά και ύστερα από αλλαγές τοποθεσιών σε όλο τον κόσμο, θα βρισκόταν στο τιμόνι του μεγαλύτερου brand ομορφιάς στον κόσμο.
Στο ενδιάμεσο εξελίχθηκε γρήγορα σε επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ στη Γαλλία, ενώ η δεκαετία του 2000 τον βρήκε και στη Λισαβόνα και τον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας. Μια πρόκληση στην οποία ανταποκρίθηκε επάξια, καθώς αποδεικνύεται και από την ανάληψη των καθηκόντων ως γενικός διευθυντής του εν λόγω τομέα στην αχανή και άκρως δυναμική περιοχή της Βόρειας Ασίας.
Στην κορυφή της L’ Oreal βρέθηκε το 2017, όταν μετά από έξι χρόνια ο Cyril Chapuy αποχώρησε από την προεδρία για να αναλάβει νέο ρόλο ύστερα από εσωτερική αναδιάρθρωση, σύμφωνα και με το WWD.
Κατά τη διάρκεια των έξι ετών που ήταν πρόεδρος, ο Chapuy επικεντρώθηκε σε μεγάλο βαθμό στην ψηφιακή και κοινωνική ανάπτυξη για να κερδίσει και να διατηρήσει τη γενιά της χιλιετίας, τις συνεργασίες με bloggers και τα ανοίγματα ενιαίων εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο.
Όλα επιτεύγματα που ο Angeloglou συνέχισε, ενισχύοντας τις πωλήσεις. Απόδειξη, ο τομέας των Ενεργών Καλλυντικών που επί ημερών του σημείωσε αύξηση ρεκόρ +15,5% like-for-like, τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης του τομέα εδώ και 20 χρόνια. Η ανάπτυξη με βάση τα δημοσιευμένα στοιχεία ανήλθε σε +17,1%.
Τι είδε ο Bernard Arnault
Τον Ιούνιο του 2019 και σε ηλικία 44 ετών, ο Pierre-Emmanuel Angeloglou ανέλαβε να φέρει νέα πνοή αναλαμβάνοντας διευθυντής αγορών όπως το Βέλγιο, η Ολλανδία, το Λουξεμβούργο και οι σκανδιναβικές χώρες, θέση στην οποία παρέμεινε για περισσότερους από έξι μήνες.
σε ολόκληρο τον τομέα στρατηγικής για τη μόδα και τα δερμάτινα είδη στον όμιλο Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH). Και κάπως έτσι ξεκίνησε επίσης ένα «χρυσό» ράλι ανόδου στην ιεραρχία.
Το ανδρικό τμήμα της μάρκας διόρισε τον Pierre-Emmanuel Angeloglou, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος «για τα ανδρικά δερμάτινα είδη και τα ταξίδια, καθώς και για τα ανδρικά έτοιμα ρούχα, και θα έχει έναν ρόλο που θα διατρέχει όλες τις οντότητες της ανδρικής κατηγορίας, εκτός από τα αρώματα», σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα του Michael Burke, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Vuitton που αποκάλυψε το WWD.
Με τον τρόπο αυτό ο κολοσσός του Bernard Arnault είχε αναδείξει τον Angeloglou ως εκτελεστικό αντιπρόεδρο στη Louis Vuitton από το 2022 και βασικό δημιουργό της επιχείρησης ανδρικών ενδυμάτων του οίκου πολυτελείας.
Ενώ μόλις τον περασμένο Μάρτιο διορίστηκε πάλι από τον Michael Burke ως CEO στο βραχίονα της μόδας, αναλαμβάνοντας την άμεση ευθύνη για τους οίκους Fendi, Kenzo, Marc Jacobs, Pucci, Stella McCartney, Patou και Off-White.
Διπλός ρόλος
Και τώρα ήρθε ξανά η σειρά του, καθώς μετά από έξι χρόνια ως διευθύνων σύμβουλος της Fendi, ο Serge Brunschwig θα αναλάβει νέες αρμοδιότητες εντός του ομίλου LVMH, και αυτή η θέση πέρασε στα χέρια του Angeloglou, ο οποίος από την 1η Ιουνίου θα έχει διπλό ρόλο, επιπλέον εκείνου του διευθύνοντος συμβούλου του LVMH Fashion Group.


Latest News

Οι δύο κορυφαίες χαλυβουργίες της Ν. Κορέας συνασπίζονται για νέο εργοστάσιο στις ΗΠΑ
Η συνεργασία θα αντιπροσωπεύει μια εταιρική σχέση ορόσημο με στόχο την αντιμετώπιση των αμερικανικών δασμών 25% στον χάλυβα

Η εκδίκηση του... φραπέ - Οι τιμές ανεβαίνουν, οι παραγωγοί πλουτίζουν;
Το πλήγμα στη Robusta, οι εξαγωγές καφέ του Βιετνάμ, η ζήτηση για στιγμιαίο καφέ και οι δασμοί Τραμπ - Ο ρόλος των καλλιεργητών

Δασμοί Τραμπ: Το καμπανάκι από τις μεγάλες αμερικανικές τράπεζες
Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις γίνονται πιο επιφυλακτικοί εν όψει των δασμών

Έρχεται «πόνος» από τους δασμούς Τραμπ στις αναπτυσσόμενες οικονομίες - Το ανυπέρβλητο εμπόδιο
Αναπτυσσόμενες οικονομίες με μισθούς λίγων δολαρίων την ημέρα, καλούνται να γεφυρώσουν το εμπορικό χάσμα με τη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη

Το οικονομικό ημερολόγιο της εβδομάδας που έρχεται: Τα βλέμματα στην ΕΚΤ και στον Καναδά
Τα κυριότερα οικονομικά γεγονότα της παγκόσμιας οικονομίας την εβδομάδα που έρχεται

Νίκη στο... παρά πέντε για την Apple - Γλίτωσε τη μεγαλύτερη κρίση από την πανδημία
Πριν από την τελευταία εξαίρεση, η Apple είχε προσαρμόσει την εφοδιαστική της αλυσίδα ώστε να κατασκευάζει περισσότερα iPhones για τις ΗΠΑ στην Ινδία

Δυναστεία των Brenninkmeijers: Πώς μια οικογενειακή αυτοκρατορία 39 δισ. ευρώ «ανοίγεται» σε ξένους επενδυτές
Η δυναστεία των Brenninkmeijers, της αλυσίδας λιανικής C&A, απορρίπτει τη συνηθισμένη της μυστικότητα για να προσελκύσει περισσότερους εξωτερικούς επενδυτές, επιδιώκοντας τον διπλασιασμό των διαχειρίσιμων περιουσιακών της στοιχείων

Καθηγητές του Χαρβάρντ μηνύουν την κυβέρνηση Τραμπ
Το υπαρξιακό «πιστόλι στον κρόταφο» των Πανεπιστημίων

Ιαπωνία: Δεν θα χρησιμοποιήσει τα αμερικανικά ομόλογα ως μοχλό πίεσης στις συνομιλίες με τις ΗΠΑ
Ιαπωνία και ΗΠΑ θα καθίσουν στο τραπέζι των συνομιλιών για τους δασμούς στις 17 Απριλίου

Αύριο ανακοινώνει λεπτομέρειες για τις εξαιρέσεις στους δασμούς ο Τραμπ
Ο Τραμπ δήλωσε σε δημοσιογράφους επί του προεδρικού αεροσκάφους: «Θα σας δώσω αυτή την απάντηση τη Δευτέρα. Θα είμαι πολύ συγκεκριμένος τη Δευτέρα»