Για τους αμερικανούς ταξιδιώτες η πιο πολυσύχναστη ταξιδιωτική σεζόν του έτους πρόκειται να ξεκινήσει, με την Ημέρα Μνήμης να σηματοδοτεί παραδοσιακά την έναρξη.
Σχεδόν 44 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι τους ταξιδεύοντας το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Μνήμης, μια αύξηση 4,1% σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Αυτοκινήτων (AAA).
Ταξίδια – Τουρισμός: Το 2024 ο κλάδος θα αποφέρει πάνω από 11 τρισ. δολ. στο παγκόσμιο ΑΕΠ
Η υπερβολικά υψηλή ζήτηση στον τουρισμό παραμένει και σε παγκόσμιο επίπεδο με τον αριθμό των τουριστών να αναμένεται να επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα το 2024.
Εάν είστε ανάμεσα στα εκατομμύρια των ανθρώπων που θα ταξιδέψουν τους επόμενους μήνες, το Bloomberg εξέτασε ορισμένες σημαντικές τάσεις που ίσως επηρεάσουν τα ταξίδια.
Η AI θα συνεχίσει να διαμορφώνει τα ταξίδια μας
Καθώς η γενετική τεχνητή νοημοσύνη (AI) βελτιώνεται συνεχώς, θα βελτιώνονται και τα εργαλεία σχεδιασμού ταξιδιού που αξιοποιούν την τεχνολογία.
Η Expedia Group, στις 14 Μαΐου ανέπτυξε την εφαρμογή βοηθού ταξιδιού τεχνητής νοημοσύνης Romie, η οποία μπορεί να δημιουργήσει προσαρμοσμένα δρομολόγια και να αντιμετωπίσει απροσδόκητες διαταραχές στα ταξίδια.
Υπάρχει επίσης η βιομετρική τεχνολογία, η οποία εφαρμόζεται στα διεθνή αεροδρόμια για την επίσπευση του check-in ή της παράδοσης των αποσκευών, ενώ αργότερα μέσα στο 2024, τα ταξίδια χωρίς διαβατήριο μπορεί να γίνουν πραγματικότητα.
Τα ταξίδια με πενταψήφιο κόστος θα είναι σύντομα κανόνας
Τα διεθνή ταξίδια ξεπερνούν κατά μέσο όρο τα 9.000 δολάρια ανά άτομο αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με την μηχανή σύγκρισης ταξιδιωτικής ασφάλισης Squaremouth. Αυτό αποτελεί αύξηση ρεκόρ 7% σε σχέση με το 2023.
Το ίδιο αυξάνεται και η τιμή της ταξιδιωτικής ασφάλισης. Τα ταξιδιωτικά ασφάλιστρα έχουν αυξηθεί 22% σε ετήσια βάση, σε περισσότερα από 600 δολάρια το 2024.
Για να μειώσετε το κόστος της ταξιδιωτικής ασφάλισης, μπορείτε να ασφαλίσετε μόνο τα έξοδα που θα χάσετε εάν ακυρώσετε το ταξίδι σας.
Τα ταξίδια θα είναι πιο εύκολα
Η ταξιδιωτική βιομηχανία εντείνει τις βελτιώσεις για τα άτομα με σωματικές αναπηρίες, μια αγορά 58 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
Όλο και περισσότερο, επιδιώκει να καλύψει τις ανάγκες των υποεξυπηρετούμενων ταξιδιωτών με ειδικές ανάγκες.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα κρατήσεων Autism Travel, το 87% των οικογενειών με αυτιστικά παιδιά βρίσκουν τα ταξίδια τόσο περίπλοκα που δεν ταξιδεύουν. Τα ξενοδοχεία προσπαθούν να βοηθήσουν.
Για παράδειγμα, η Virgin Hotels αποκτά για περισσότερα από τα επτά ακίνητά της παγκοσμίως ανεξάρτητη πιστοποίηση “Autism Double Checked”, που διασφαλίζει ότι το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο για να βοηθάει τους επισκέπτες που βρίσκονται στο φάσμα αυτισμού. Σύντομα, η υπηρεσία θα επεκταθεί σε άλλες επωνυμίες φιλοξενίας.
Από την πλευρά της τεχνολογίας, η Google της Alphabet συνέχισε να επεκτείνει τις δυνατότητες προσβασιμότητας στους Χάρτες Google, καταχωρώντας μέρη προσβάσιμα από αναπηρικά αμαξίδια. Επίσης, προστίθεται η ανάγνωση οθόνης και η φωνητική καθοδήγηση για τυφλούς ή ταξιδιώτες με χαμηλή όραση, που ενημερώνουν τους χρήστες πότε ακολουθούν λάθος διαδρομή.
Η προσβασιμότητα γίνεται επίσης πιο σημαντική για αεροδρόμια και αερομεταφορές, αλλά δεν έχει επιτευχθεί ακόμη.
Κρατήσεις την τελευταία στιγμή
Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής αυξάνονται, δήλωσε η εταιρεία φιλοξενίας πολυτελούς κατασκήνωσης Autocamp, η οποία απέδωσε το μοτίβο σε ένα αυξανόμενο μερίδιο ταξιδιωτών Gen Z.
Είναι παγκόσμια τάση, καθώς περίπου το 78% των διεθνών ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν από την American Express το 2024 ανέφεραν ότι προτιμούν ταξίδια της τελευταίας στιγμής και αφήνουν χώρο στα δρομολόγια των ταξιδιών για απρογραμμάτιστες εμπειρίες.
Η ευελιξία δεν είναι η μόνη τάση της εποχής της πανδημίας που επιστρέφει και παραμένει ισχυρή.
Η επιθυμία για διακοπές στη φύση και επίσκεψη σε εθνικά και κρατικά πάρκα ωθεί τις εταιρείες υπαίθριας φιλοξενίας να την αξιοποιήσουν με καινοτόμες προσφορές όπως πολυτελή δεντρόσπιτα σκηνές, καμπίνες και θόλους δίπλα σε λίμνες.
Τα οδικά ταξίδια στις ΗΠΑ προβλέπεται να σημειώσουν ρεκόρ το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Μνήμης, σύμφωνα με το AAA.
Περίπου 38,4 εκατομμύρια άνθρωποι αναμένεται να ταξιδέψουν με αυτοκίνητο, 1,9% περισσότερο από το 2019.
Τα all-inclusive θέρετρα θα προωθήσουν την πολυτέλεια
Μεγάλες αλυσίδες φιλοξενίας έχουν στοιχηματίσει πολλά στο μοντέλο διακοπών all inclusive, με νέα ανοίγματα σε παγκόσμια hot spots.
Πέρα από πολυτελείς σουίτες και απέραντες παραλίες με λευκή άμμο, διατίθενται ανέσεις που κυμαίνονται από τεράστια σπα και μενού «από την φάρμα στο τραπέζι», αλλά και μπαρ σε ρετιρέ με πανοραμική θέα στη θάλασσα.
Η διάκριση εδώ αφορά το ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το τι ξοδεύετε σε ένα οικείο, εξαιρετικά πολυτελές θέρετρο.
Τα ξενοδοχεία δεν θα γίνουν πιο προσιτά
Οι τιμές των ξενοδοχείων αναμενόταν να αυξηθούν στις περισσότερες μεγάλες πόλεις το 2024, σύμφωνα με την Έκθεση Hotel Monitor 2024 της American Express Global Business Travel.
Στις αρχές του 2024, προέβλεψε τα επιτόκια να εκτιναχθούν κατά 10 – 17% σε ετήσια βάση στις πιο επηρεαζόμενες αγορές. Αυτή φαίνεται να είναι μια ακριβής εκτίμηση. Αυτό δεν επηρεάζει μόνο τον τομέα της πολυτελείας, όπου 1.000 δολάρια για το φθηνότερο δωμάτιο έχει γίνει ο κανόνας.
Όταν εξετάζουμε ευρύτερα τον κλάδο, από οικονομικά μοτέλ έως ξενοδοχεία πέντε αστέρων, παγκοσμίως, οι τιμές του Σαββατοκύριακου της Ημέρας Μνήμης έχουν φτάσει κατά μέσο όρο στα 212 δολάρια ΗΠΑ, μια αύξηση 30% σε σχέση με τις τιμές κατά την ίδια περίοδο το 2022 .
Στις πόλεις με τις περισσότερες αναζητήσεις, δεν μπορεί κανείς να κάνει κάνετε κράτηση για 212 δολάρια . Τόσο στο Λονδίνο όσο και στο Σαν Χουάν του Πουέρτο Ρίκο, η μέση τιμή είναι περίπου 370 δολάρια, το οποίο αντιπροσωπεύει μια αύξηση από 6% – 10% από έτος σε έτος.
Και καθώς η Airbnb συνεχίζει να εγκαταλείπει μεγάλες πόλεις όπως η Νέα Υόρκη και το Άμστερνταμ, η πίεση των τιμών σε τέτοια δωμάτια θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Latest News
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts
Έκρηξη τουριστικών επενδύσεων στη Μήλο – Ποιοι επιχειρηματίες χτίζουν ξενοδοχεία
Η Μήλος συγκεντρώνει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον – Καταλύτης η αύξηση του τουριστικού ρεύματος
Σπάει το τουριστικό... άβατο η Σαντορίνη με τιμές για όλα τα βαλάντια
Πώς η Σαντορίνη προσπαθεί να ανακτήσει τη δυναμική στον τουρισμό και να επιστρέψει στην κορυφή - Το σχέδιο των φορέων
Τα δώδεκα χρόνια και τα έξι «χρυσά» brands που άλλαξαν τον ελληνικό τουρισμό [πίνακας]
Στο ραντάρ των ξενοδοχείων που κινούνται στο χώρο της πολυτελούς φιλοξενίας έχει μπει ο ελληνικός τουρισμός
Οι δέκα αεροπορικές και οι εθνικότητες που απογειώνουν την Fraport Greece
Aegean και Ryanair είναι οι δυο αεροπορικές που διεκδικούν την πρώτη θέση στα αεροδρόμια της Fraport Greece
Αυξάνει πτήσεις και χωρητικότητα στα... «άκρα» της τουριστικής σεζόν η Aegean
Oχι μόνο ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις της πανδημίας, αλλά αντεπεξήλθαμε και βγήκαμε περισσότερο ενισχυμένοι, τόνισε ο αναπληρωτής CEO της Aegean, Μιχάλης Κουβελιώτης
Συνεχίζει να χάνει «τουριστικό» έδαφος η Μύκονος - Οι προορισμοί πρωταθλητές
Ο τουρισμός οδεύει προς έτος ρεκόρ όσον αφορά την επιβατική κίνηση - Η εικόνα της Fraport Greece σε 14 αεροδρόμια
Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη - Βουλιάζει από τουρίστες
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρρίπτει ο αριθμός τουριστών στην Ιταλία - Οι αρχές εξετάζουν μέτρα, όπως περιορισμούς πρόσβασης και εισιτήρια σε αξιοθέατα
Λίφτινγκ 20 εκατ. σε «Athens Crowne Plaza» και «Holiday Inn» - Και νέο ξενοδοχείο από την οικογένεια Μουσαμά
Στον ΟΤ μιλά ο Απόστολος Μουσαμάς για το Athens Crowne Plaza αλλά και για τα σχέδια για νέα μονάδα