Η αλματώδης άνοδος της ζήτηση των φαρμάκων για την απώλεια βάρους σημαίνει ότι οι διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών «μετατοπίζονται», γεγονός που παρέχει νέες ευκαιρίες για τις εταιρείες τροφίμων, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Nestle, Μαρκ Σνάιντερ.
Σε συνέντευξη του στο CNBC, ο Σνάιντερ τόνισε πως αρχικά οι επενδυτές ανησυχούσαν για τη δημοτικότητα των φαρμάκων GLP-1, όπως το Wegovy και το Ozempic, καθώς θεωρούσαν ότι οι άνθρωποι που θα τα έπαιρναν θα κατανάλωναν και λιγότερο φαγητό. Η προοπτική αυτή άλλαξε όμως από τότε.
Τα χάπια αδυνατίσματος έφεραν… παχυλά κέρδη για την Novo Nordisk
«Νομίζω ότι αυτό που από τότε έχει προκύψει είναι ότι οι διατροφικές ανάγκες δεν εξαφανίζονται. Απλώς μετατοπίζονται. Έτσι, κατά τη διάρκεια και μετά τη χρήση φαρμάκων με GLP-1, οι καταναλωτές εξακολουθούν να έχουν διατροφικές ανάγκες, αλλά μπορεί να είναι διαφορετικές από κάποιον που δεν βρίσκεται σε αγωγή απώλειας βάρους».
Σύμφωνα με τον Σνάιντερ, οι καταναλωτές που λαμβάνουν φάρμακα για την απώλεια βάρους έχουν απλώς διαφορετικές διατροφικές ανάγκες. Οι χρήστες των φαρμάκων GLP-1 πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στην πρόσληψη πρωτεϊνών για τη διατήρηση της μυϊκής μάζας και τη διασφάλιση της κατανάλωσης αρκετών βιταμινών και μικροθρεπτικών συστατικών.
Αυτό αποτελεί μια ευκαιρία για τη Nestle «να εργαστεί πάνω σε αυτό που αποκαλούμε συνοδευτικά προϊόντα, προϊόντα που πραγματικά καλύπτουν κάποιες από τις ειδικές ανάγκες των καταναλωτών κατά τη διάρκεια αυτής της θεραπείας», δήλωσε.
«Μια ενδιαφέρουσα προσθήκη» στη βιομηχανία τροφίμων
Η Nestle επιδιώκει να επωφεληθεί από τη δημοτικότητα των φαρμάκων GLP-1 με τον «φιλόδοξο στόχο της να προωθήσει τα πιο υγιεινά προϊόντα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος.
Τα φάρμακα GLP-1 θα αποτελέσουν «σίγουρα μια ενδιαφέρουσα προσθήκη σε όλες τις άλλες ανάγκες που προσπαθούμε να καλύψουμε στη βιομηχανία τροφίμων», δήλωσε ο Schneider στο CNBC, προσθέτοντας ότι ακόμη και καθώς η σημασία των φαρμάκων αυξάνεται, δεν θα αποτελέσουν το μοναδικό επίκεντρο για τις εταιρείες τροφίμων και ποτών.
Ενώ οι χρήστες του GLP-1 μπορεί να αναζητούν προϊόντα προσαρμοσμένα στη διατροφή τους και στις επιπτώσεις του φαρμάκου, όπως το αίσθημα κορεσμού νωρίτερα από πριν, δεν θα έχουν όλοι οι καταναλωτές τους ίδιους στόχους.
«Να θυμάστε ότι θα υπάρχουν πολλοί καταναλωτές εκεί έξω που δεν ακολουθούν δίαιτα με GLP-1. Και υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου ένα σνακ και ένα προϊόν σοκολάτας μπορεί να εξακολουθούν να παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον. Επομένως, δεν εξαφανίζεται”, εξήγησε ο Σνάιντερ.
Οι καταναλωτές θα βρίσκονται επίσης όλοι σε διαφορετικά στάδια ζωής, από τη βρεφική ηλικία έως τους ηλικιωμένους, και ως εκ τούτου έχουν διαφορετικές διατροφικές απαιτήσεις που ικανοποιούνται με διαφορετικά προϊόντα, πρόσθεσε.
Ειδική σειρά για όσους παίρνουν φάρμακα αδυνατίσματος
Παρόλο που τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα των θεραπειών απώλειας βάρους με φάρμακα αδυνατίσματος είναι ακόμη αβέβαια και οι ανησυχίες για τις παρενέργειες εξακολουθούν να υφίστανται, ο Σνάιντερ δήλωσε ότι είναι σημαντικό να ανταποκριθεί κανείς σε αυτές ως «σημαντική καταναλωτική τάση».
Ο ελβετικός γίγαντας τροφίμων και ποτών ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι λανσάρει το Vital Pursuit, μια σειρά κατεψυγμένων τροφίμων που απευθύνεται σε όσους λαμβάνουν φάρμακα GLP-1. Δώδεκα προϊόντα πρόκειται να κυκλοφορήσουν στα σούπερ μάρκετ αργότερα φέτος, μεταξύ των οποίων ζυμαρικά, πίτσες και σάντουιτς. Όλα τα γεύματα θα περιλαμβάνουν τουλάχιστον ένα βασικό θρεπτικό συστατικό, όπως ασβέστιο ή σίδηρο.
Τρόφιμα που παραδοσιακά δεν συνδέονται με την απώλεια βάρους, όπως η πίτσα, θα συμπεριληφθούν για να παρέχουν στους καταναλωτές ποικιλία, δήλωσε ο Σνάιντερ στο CNBC.
«Αλλά το πιο σημαντικό μέρος είναι ότι όλα αυτά θα είναι ελεγχόμενες μερίδας», είπε. «Στη συνέχεια, τα μικροθρεπτικά συστατικά είναι πολύ σημαντική. Έτσι, προσθέτουμε βιταμίνες για να είμαστε σίγουροι ότι καλύπτονται όλες οι κεντρικές ανάγκες αυτών των καταναλωτών».
Η Nestle σχεδιάζει επίσης άλλες «συνοδευτικές προσφορές» για τους καταναλωτές που λαμβάνουν φάρμακα για την απώλεια βάρους, τόσο στις ΗΠΑ, όπου θα κυκλοφορήσουν τα προϊόντα Vital Pursuit, όσο και αλλού, δήλωσε.
«Ορισμένα από αυτά τα προϊόντα απευθύνονται και στους καταναλωτές που λαμβάνουν θεραπεία με GLP-1, αλλά άλλου τύπου θεραπεία απώλειας βάρους», κατέληξε ο Σνάιντερ.
Latest News
Mega deal 16,4 δισ. δολ στον ενεργειακό τομέα των ΗΠΑ - Η Constellation Energy αποκτά την Calpine
Για την Constellation Energy, με τον συνυπολογισμό του χρέους, η συναλλαγή αποτιμά την Calpine στα 26,6 δισ. δολάρια.
ESG: Γιατί δικαστής στο Τέξας έβγαλε παράνομες τις επενδύσεις για συνταξιοδοτικά προγράμματα
Η αγωγή των πιλότων έναντι της American Airlines και τις επενδύσεις με κριτήρια ESG
H Stellantis κατακτά το στόχο για τα αποθέματα της Β Αμερικής- Μειώθηκαν κατά 100.000 οχήματα
Τα αποθέματα του ομίλου Stellantis στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατα 100.000
Ανησυχητικά χαμηλά τα επίπεδα αποθέματος φυσικού αερίου στη Βρετανία, λέει η Centrica
Τα επίπεδα αποθήκευσης φυσικού αεριου στη Βρετανία είναι 26% χαμηλότερα απο την αντίστοιχη περυσινή περίοδο
Το sell off στα ομόλογα απειλεί να τινάξει στον αέρα τον προϋπολογισμό των Εργατικών
Το ξεπούλημα των βρετανικών ομολόγων οδηγεί υψηλά το κόστος δανεισμού
Ξεπέρασε τις προσδοκίες η απασχόληση στις ΗΠΑ - Στο 4,1% η ανεργία
Οι αποδόσεις των ομολόγων αυξάνονται καθώς οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η Fed στις ΗΠΑ θα καθυστερήσει να μειώσει τα επιτόκια
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Καλιφόρνια: Η μεγάλη φυγή των ασφαλιστικών και η προσπάθεια δελεασμού για να επιστρέψουν
Οι κανόνες που στοχεύουν να πείσουν τις ασφαλιστικές να επιστρέψουν στην Καλιφόρνια οριστικοποιήθηκαν τον Δεκέμβριο
Γυρίζουν την πλάτη στην Καλιφόρνια οι ασφαλιστικές εταιρείες - Η φωτιά θα επιδεινώσει το πρόβλημα
Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες διέκοψαν την κάλυψη σε περιοχές της Καλιφόρνια μετά τις πυρκαγιές του 2017 και του 2018
«Ψήνεται» mega deal στην μόδα - Η Prada φλερτάρει με την Versace
Τι θα σημαίνει για την αγορά πολυτελείας η συμφωνία Prada με Versace - Γιατί «κόπηκε» η συμφωνία με την Tapestry και την Coach