Γιατί τα σούπερ μάρκετ μπαίνουν στο efood
  • «και στου… efood την ποδιά σφάζονται παλικάρια».
  • Η γνωστή πλατφόρμα έχει καταστεί εσχάτως πόλος έλξης μεγάλων σούπερ μάρκετ.
  • Μετά την ΑΒ Βασιλόπουλος και η METRO – My Market «φλερτάρει» με την ένταξή της.
  • Ο Σκλαβενίτης βέβαια ήταν αυτός που άνοιξε τον δρόμο.
  • Και είχε την αποκλειστικότητα για ένα μεγάλο διάστημα.
  • Η μεγάλη διείσδυση στο κοινό είναι αυτό που κάνει το efood τόσο ποθητό.
  • Μαθαίνουμε πως οι λιανέμποροι θα πληρώσουν ακριβά την είσοδο στον κόσμο του efood.
  • Με άλλα λόγια οι Γερμανοί δεν φαίνεται να έκαναν σκόντο στις προμήθειες που χρεώνουν.
  • Οι λιανέμποροι βέβαια σπεύδουν να χαμηλώσουν τους τόνους.
  • Λέγοντας ότι η συνεργασία με μια πλατφόρμα δεν θα κάνει τη διαφορά.
  • Ούτε θα φέρει τις «τρελές πωλήσεις», όσο δημοφιλής και εάν είναι…

—————

Κανείς δεν ασχολείται με την Tsantalis (;)

  • Στασιμότητα φαίνεται πως επικρατεί στη υπόθεση της Tsantalis.
  • Ακόμη και η πρόταση των «Ελληνικών Οινοποιίων» δείχνει να έχει μπει στο… συρτάρι.
  • Οι πιστωτές της Tsantalis λέει πηγή που γνωρίζει δεν φαίνεται να βιάζονται για λύση.
  • Και στο μεταξύ η ιστορική οινοποιία περνάει σιγά σιγά στη λήθη.
  • Το οινοποιείο στην Χαλκιδική έχει κλείσει από καιρό και οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε επίσχεση.
  • Επίσης, φέτος, για πρώτη φορά στην ιστορία της δεν έκανε τρύγο.
  • Συνολικά, οι υποχρεώσεις της υπερβαίνουν τα 55 εκατομμύρια ευρώ.  
  • Μαζί με τις οφειλές προς ασφαλιστικά ταμεία και άλλες υποχρεώσεις.
  • Τα «Ελληνικά Οινοποιία» που συνδέονται με την Premia απέκτησαν ήδη την «Μπουτάρης».
  • Αλλά και το φυσικό μεταλλικό νερό Ιόλη από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. 

Latest News