Έσοδα μεγαλύτερα από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια περιμένουν ότι θα έχουν φέτος οι παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες βλέπουν τους ταξιδιώτες να φτάνουν στον αριθμό ρεκόρ των 5 δισεκατομμυρίων.
Αυτό ανακοινώθηκε στη γενική συνέλευση της Διεθνούς Ενωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η επίσης, εκτιμά ότι τα καθαρά κέρδη του 2024, θα ανέλθουν σε 30,5 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 27,4 δισ. το 2023, αναβαθμίζοντας την προηγούμενη πρόβλεψη για 25,7 δισ. δολάρια.
ΕΕ: Ελέγχει αεροπορικές εταιρείες για παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με τις εκπομπές CO2
Η εκτόξευση έρχεται μόλις τέσσερα χρόνια αφότου ο κλάδος κατέρρευσε με ζημία 140 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020 ως αποτέλεσμα της πανδημίας.
«Το περιβάλλον είναι καλύτερο από ό,τι περιμέναμε, ιδιαίτερα στην Ασία», δήλωσε στο Reuters ο γενικός διευθυντής Willie Walsh στο περιθώριο της συνάντησης των 300 και πλέον μελών της IATA, που αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% της παγκόσμιας εναέριας κυκλοφορίας.
Ωστόσο, η αεροπορική βιομηχανία προειδοποίησε ότι η ικανότητά της να εξυπηρετήσει μια ισχυρή ανάκαμψη της ταξιδιωτικής ζήτησης παρεμποδίζεται από τη διακοπή των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού, που επηρεάζει και τον αεροπορικό στόλο.
Οι αποδόσεις επιβατών – ή το μέσο ποσό που πληρώνει ένας επιβάτης για να πετάξει ένα μίλι, δηλαδή τα εισιτήρια – αναμένεται να ενισχυθούν κατά 3,2% σε σύγκριση με το 2023, σύμφωνα με την IATA. Αυτό κατά ένα μέρος αποδίδεται στο γεγονός ότι η αύξηση της χωρητικότητας είναι περιορισμένη, αυξάνοντας τους μέσους ναύλους.
Αντίθετα, οι αποδόσεις από μεταφορές φορτίων αναμένεται να μειωθούν κατά 17,5% το 2024, καθώς οι αγορές ναύλων επιστρέφουν σε κανονικά πρότυπα μετά την εκτόξευσή τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ο κλάδος έχει υψηλό πάγιο κόστος και κανονισμούς που αποθαρρύνουν τις περισσότερες διασυνοριακές συγχωνεύσεις, πράγμα που σημαίνει ότι παραμένει κατακερματισμένος.
«Το περιθώριο παραμένει πολύ μικρό· εξακολουθούμε να εξετάζουμε ένα περιθώριο λίγο περισσότερο από 3%, πολύ λιγότερο από αυτό που πρέπει να έχει ο κλάδος» είπε ο Walsh.
Latest News
Γιατί οι τραπεζίτες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου – Τι συμβαίνει με την Ευρωζώνη
Οι ευρωπαίοι τραπεζίτες δεν εφησυχάζουν - Νέοι κίνδυνοι έχουν αναδυθεί πέραν της Γαλλίας
Το επενδυτικό premium των βρετανικών εκλογών, οι Εργατικοί και η «απαγορευμένη λέξη»
Εκατομμύρια άνθρωποι ψηφίζουν στη Βρετανία, με τους Εργατικούς να έχουν ένα σαφές προβάδισμα έναντι των αντιπάλων τους
Γιατί οι Κινέζοι εξαγωγείς φοβούνται μια νέα εφοδιαστική κρίση τα Χριστούγεννα
Πώς οι Χούθι απειλούν τις εξαγωγές από την Κίνα
Γιατί το Άμπου Ντάμπι ξεμένει από χώρους γραφείων
Το Άμπου Ντάμπι προσελκύει όλο και περισσότερες εταιρείες και επιχειρηματίες
Η Κίνα θέλει να μετατρέψει τη Σανγκάη σε ισχυρό χρηματοπιστωτικό κέντρο
Η κεντρική τράπεζα θα διαμορφώσει σχέδια δράσης για τη Σαγκάη
Διπλό χτύπημα στην αγοραστική δύναμη απο πληθωρισμό και «shrinkflation»
Μάστιγα για τον καταναλωτή οι κρυφές ανατιμήσεις λόγω συρρίκνωσης των συσκευασιών τυποποιημένων προϊόντων – Πώς αντιδρά η Γαλλία
Γιατί η Κριστίν Λαγκάρντ έπιασε στο στόμα της την Τέιλορ Σουίφτ
Η Λαγκάρντ μιλούσε στο ετήσιο συνέδριο νομισματικής πολιτικής της ΕΚΤ
Τι μπορεί να σημαίνει μια νίκη των Εργατικών στη Βρετανία για τις σχέσεις με την ΕΕ
Οι Εργατικοί επιθυμούν μια προσέγγιση - Η ΕΕ θα ανταποκριθεί;
Πούτιν - Σι συμφώνησαν για τον αγωγό αερίου «Δύναμη Σιβηρίας 2»
Πούτιν και Σι είχαν συνομιλίες στο περιθώριο της συνόδου κορυφής του Οργανισμού Συνεργασίας της Σαγκάης στο Καζακστάν
Διαφωνίες στους κόλπους της Fed για τα επιτόκια - Τι αποκαλύπτουν τα πρακτικά
Σύμφωνα με τα πρακτικά, η Federal Reserve χρειάζεται μεγαλύτερη βεβαιότητα ότι ο πληθωρισμός φτάνει στον στόχο του 2%