
Έσοδα μεγαλύτερα από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια περιμένουν ότι θα έχουν φέτος οι παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες βλέπουν τους ταξιδιώτες να φτάνουν στον αριθμό ρεκόρ των 5 δισεκατομμυρίων.
Αυτό ανακοινώθηκε στη γενική συνέλευση της Διεθνούς Ενωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η επίσης, εκτιμά ότι τα καθαρά κέρδη του 2024, θα ανέλθουν σε 30,5 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 27,4 δισ. το 2023, αναβαθμίζοντας την προηγούμενη πρόβλεψη για 25,7 δισ. δολάρια.
ΕΕ: Ελέγχει αεροπορικές εταιρείες για παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με τις εκπομπές CO2
Η εκτόξευση έρχεται μόλις τέσσερα χρόνια αφότου ο κλάδος κατέρρευσε με ζημία 140 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020 ως αποτέλεσμα της πανδημίας.
«Το περιβάλλον είναι καλύτερο από ό,τι περιμέναμε, ιδιαίτερα στην Ασία», δήλωσε στο Reuters ο γενικός διευθυντής Willie Walsh στο περιθώριο της συνάντησης των 300 και πλέον μελών της IATA, που αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% της παγκόσμιας εναέριας κυκλοφορίας.
Ωστόσο, η αεροπορική βιομηχανία προειδοποίησε ότι η ικανότητά της να εξυπηρετήσει μια ισχυρή ανάκαμψη της ταξιδιωτικής ζήτησης παρεμποδίζεται από τη διακοπή των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού, που επηρεάζει και τον αεροπορικό στόλο.
Οι αποδόσεις επιβατών – ή το μέσο ποσό που πληρώνει ένας επιβάτης για να πετάξει ένα μίλι, δηλαδή τα εισιτήρια – αναμένεται να ενισχυθούν κατά 3,2% σε σύγκριση με το 2023, σύμφωνα με την IATA. Αυτό κατά ένα μέρος αποδίδεται στο γεγονός ότι η αύξηση της χωρητικότητας είναι περιορισμένη, αυξάνοντας τους μέσους ναύλους.
Αντίθετα, οι αποδόσεις από μεταφορές φορτίων αναμένεται να μειωθούν κατά 17,5% το 2024, καθώς οι αγορές ναύλων επιστρέφουν σε κανονικά πρότυπα μετά την εκτόξευσή τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ο κλάδος έχει υψηλό πάγιο κόστος και κανονισμούς που αποθαρρύνουν τις περισσότερες διασυνοριακές συγχωνεύσεις, πράγμα που σημαίνει ότι παραμένει κατακερματισμένος.
«Το περιθώριο παραμένει πολύ μικρό· εξακολουθούμε να εξετάζουμε ένα περιθώριο λίγο περισσότερο από 3%, πολύ λιγότερο από αυτό που πρέπει να έχει ο κλάδος» είπε ο Walsh.


Latest News

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW

Στροφή Toyota στην παραγωγή εντός ΗΠΑ - Τι σχεδιάζει με το κορυφαίο σε πωλήσεις RAV4
Η Τoyota διαθέτει 11 εργοστάσια στις ΗΠΑ, ανάμεσά τους εργοστάσια ανταλλακτικών αυτοκινήτων, και παρήγαγε σχεδόν 1,3 εκατομμύρια οχήματα το 2024

Λευκός Οίκος: Θέτει υπό τον έλεγχο του ανεξάρτητες Αρχές – Τι ισχύει για την Fed
Τι προβλέπει η νέα καθοδήγηση από το Γραφείο Πληροφοριών και Ρυθμιστικών Υποθέσεων

«Σύννεφα» στον ιταλικό οίκο μόδα Valentino - Πτώση κερδών 22% το 2024
Ο οίκος μόδας Valentino ανακοίνωσε μειωμένα λειτουργικά κέρδη, στα 246 εκατομμύρια ευρώ το 2024

Η Amazon είναι καλύτερα προετοιμασμένη για τον εμπορικό πόλεμο από όσο νομίζουν οι επενδυτές
Περίπου το 25% των προϊόντων που πουλά απευθείας η Amazon προέρχονται από την Κίνα, εκτιμά η Morgan Stanley

Το διπλό μήνυμα Πάουελ: «Δεν θα σώσω τις αγορές»
Ο Αμερικανός τραπεζίτης διαψεύδει όσους μιλούν για Fed put και αγνοεί τον Ντόναλντ Τραμπ

Xειρόφρενο Κia στις αυξήσεις τιμών λόγω δασμών - Η ανησυχία για τα ανταλλακτικά
Τα εξαρτήματα εγείρουν ένα δύσκολο και περίπλοκο ζήτημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η νοτιοκορεατική Kia

Χοντραίνει η κόντρα Τραμπ - Πάουελ - Την απόλυσή του εξετάζει ο Λευκός Οίκος
Τι είπε ο οικονομικός σύμβουλος του Λευκού Οίκου σε ερώτηση δημοσιογράφου

Οι ΜμΕ στις αμερικανικές Τσαινατάουν «πληρωνουν» το μάρμαρο των δασμών Τραμπ
Οι κάτοικοι της Τσαϊνατάουν στο Κάτω Μανχάταν ξοδεύουν κάθε χρόνο 1,15 δισ. δολάρια σε προϊόντα και υπηρεσίες λιανικής πώλησης

Αμερικανικό σκάκι στην Ουκρανία: Ποιες επαρχίες «περνούν» στη Ρωσία - Χαλάρωση των κυρώσεων
Τι ειπώθηκε στο Παρίσι και πώς αντιδρούν Κίεβο και Μόσχα