
Έσοδα μεγαλύτερα από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια περιμένουν ότι θα έχουν φέτος οι παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες βλέπουν τους ταξιδιώτες να φτάνουν στον αριθμό ρεκόρ των 5 δισεκατομμυρίων.
Αυτό ανακοινώθηκε στη γενική συνέλευση της Διεθνούς Ενωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η επίσης, εκτιμά ότι τα καθαρά κέρδη του 2024, θα ανέλθουν σε 30,5 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 27,4 δισ. το 2023, αναβαθμίζοντας την προηγούμενη πρόβλεψη για 25,7 δισ. δολάρια.
ΕΕ: Ελέγχει αεροπορικές εταιρείες για παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με τις εκπομπές CO2
Η εκτόξευση έρχεται μόλις τέσσερα χρόνια αφότου ο κλάδος κατέρρευσε με ζημία 140 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020 ως αποτέλεσμα της πανδημίας.
«Το περιβάλλον είναι καλύτερο από ό,τι περιμέναμε, ιδιαίτερα στην Ασία», δήλωσε στο Reuters ο γενικός διευθυντής Willie Walsh στο περιθώριο της συνάντησης των 300 και πλέον μελών της IATA, που αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% της παγκόσμιας εναέριας κυκλοφορίας.
Ωστόσο, η αεροπορική βιομηχανία προειδοποίησε ότι η ικανότητά της να εξυπηρετήσει μια ισχυρή ανάκαμψη της ταξιδιωτικής ζήτησης παρεμποδίζεται από τη διακοπή των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού, που επηρεάζει και τον αεροπορικό στόλο.
Οι αποδόσεις επιβατών – ή το μέσο ποσό που πληρώνει ένας επιβάτης για να πετάξει ένα μίλι, δηλαδή τα εισιτήρια – αναμένεται να ενισχυθούν κατά 3,2% σε σύγκριση με το 2023, σύμφωνα με την IATA. Αυτό κατά ένα μέρος αποδίδεται στο γεγονός ότι η αύξηση της χωρητικότητας είναι περιορισμένη, αυξάνοντας τους μέσους ναύλους.
Αντίθετα, οι αποδόσεις από μεταφορές φορτίων αναμένεται να μειωθούν κατά 17,5% το 2024, καθώς οι αγορές ναύλων επιστρέφουν σε κανονικά πρότυπα μετά την εκτόξευσή τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ο κλάδος έχει υψηλό πάγιο κόστος και κανονισμούς που αποθαρρύνουν τις περισσότερες διασυνοριακές συγχωνεύσεις, πράγμα που σημαίνει ότι παραμένει κατακερματισμένος.
«Το περιθώριο παραμένει πολύ μικρό· εξακολουθούμε να εξετάζουμε ένα περιθώριο λίγο περισσότερο από 3%, πολύ λιγότερο από αυτό που πρέπει να έχει ο κλάδος» είπε ο Walsh.


Latest News

Νέα κρτική Βανς στην ΕΕ για τις αμυντικές δαπάνες - Τι είπε για τη Γροιλανδία
«Απόλυτη αναγκαιότητα» για την ασφάλεια της Γροιλανδίας χαρακτήρισε ο αμερικανός αντιπρόεδρος Τζέι Ντι Βανς την απόκτηση του ελέγχου της από τις ΗΠΑ

Πράσινο φως από την ΕΚΤ για την εξαγορά της Banco BPM από τη UniCredit
Τόσο η ΕΚΤ όσο και η Τράπεζα της Ιταλίας ενέκριναν την πρόταση για τον άμεσο έλεγχο της Banco BPM και τον έμμεσο έλεγχο των μονάδων της και της Anima Holding

Κλιμακώνει τον εμπορικό πόλεμο στη Βενεζουέλα ο Τραμπ - Η νέα εντολή που δόθηκε
Την Παρασκευή, η κυβέρνηση Τραμπ διέταξε την εταιρεία εμπορίας πετρελαίου του μεγιστάνα Harry Sargeant III να εγκαταλείψει τη Βενεζουέλα

Ο Πούτιν δοκιμάζει πόσο μακριά θα πάει ο Τραμπ κατά της ΕΕ για τις κυρώσεις
Ο Βλαντίμιρ Πούτιν ελέγχει τι είναι δυνατόν να πετύχει με τον Τραμπ, σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στο Bloomberg

Ο Μάσκ αγόρασε... Μασκ - Η xAI αγόρασε το Χ έναντι 45 δισ. δολ.
«Το μέλλον του xAI και του X είναι αλληλένδετα», ανέφερε ο Μασκ σε μια ανάρτηση στο X

Πώς η δισεκατομμυριούχος κληρονόμος της Walmart έγινε talk of the town
Η κληρονόμος της Walmart δημοσίευσε στους New York Times μια «μη πολιτική διαφήμιση» αλλά πολλοί λένε ότι το μήνυμά της ήταν πολιτικό

Το «δεξί χέρι» του Μακρόν σε ρόλο κλειδί στη Société Générale
Ο Αλέξις Κόλερ εγκαταλείπει τη θέση του επιτελάρχη που είχε στο Μέγαρο των Ηλυσίων από το 2017 γαι κορυφαίο ρόλο στη Société Générale

Ποιος επιχειρηματίας εγκαταλείπει κι αυτός την Βρετανία λόγω αλλαγής της φορολογίας;
Ο μεγιστάνας του χάλυβα Λάκσμι Μιτάλ φαίνεται ότι θα προστεθεί και αυτός στη λίστα των επιχειρηματιών που σκέφτονται σοβαρά να εγκατελείψουν το Ηνωμένο Βασίλειο, ύστερα από την φορολογική μεταρρύθμιση των εργατικών

ΗΠΑ: Αύξηση της εγχώριας παραγωγής ορυκτών
Τι αναφέρει ειδικό σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Ο Μασκ τα γυρίζει τώρα για το DOGE - «Σχεδόν κανένας δεν έχει απολυθεί»
Ο Μασκ και η ομάδα του αναφέρθηκαν στο όραμα του DOGE για την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να είναι «σαν την Apple Store»