Έσοδα μεγαλύτερα από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια περιμένουν ότι θα έχουν φέτος οι παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες βλέπουν τους ταξιδιώτες να φτάνουν στον αριθμό ρεκόρ των 5 δισεκατομμυρίων.
Αυτό ανακοινώθηκε στη γενική συνέλευση της Διεθνούς Ενωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η επίσης, εκτιμά ότι τα καθαρά κέρδη του 2024, θα ανέλθουν σε 30,5 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 27,4 δισ. το 2023, αναβαθμίζοντας την προηγούμενη πρόβλεψη για 25,7 δισ. δολάρια.
ΕΕ: Ελέγχει αεροπορικές εταιρείες για παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με τις εκπομπές CO2
Η εκτόξευση έρχεται μόλις τέσσερα χρόνια αφότου ο κλάδος κατέρρευσε με ζημία 140 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020 ως αποτέλεσμα της πανδημίας.
«Το περιβάλλον είναι καλύτερο από ό,τι περιμέναμε, ιδιαίτερα στην Ασία», δήλωσε στο Reuters ο γενικός διευθυντής Willie Walsh στο περιθώριο της συνάντησης των 300 και πλέον μελών της IATA, που αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% της παγκόσμιας εναέριας κυκλοφορίας.
Ωστόσο, η αεροπορική βιομηχανία προειδοποίησε ότι η ικανότητά της να εξυπηρετήσει μια ισχυρή ανάκαμψη της ταξιδιωτικής ζήτησης παρεμποδίζεται από τη διακοπή των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού, που επηρεάζει και τον αεροπορικό στόλο.
Οι αποδόσεις επιβατών – ή το μέσο ποσό που πληρώνει ένας επιβάτης για να πετάξει ένα μίλι, δηλαδή τα εισιτήρια – αναμένεται να ενισχυθούν κατά 3,2% σε σύγκριση με το 2023, σύμφωνα με την IATA. Αυτό κατά ένα μέρος αποδίδεται στο γεγονός ότι η αύξηση της χωρητικότητας είναι περιορισμένη, αυξάνοντας τους μέσους ναύλους.
Αντίθετα, οι αποδόσεις από μεταφορές φορτίων αναμένεται να μειωθούν κατά 17,5% το 2024, καθώς οι αγορές ναύλων επιστρέφουν σε κανονικά πρότυπα μετά την εκτόξευσή τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ο κλάδος έχει υψηλό πάγιο κόστος και κανονισμούς που αποθαρρύνουν τις περισσότερες διασυνοριακές συγχωνεύσεις, πράγμα που σημαίνει ότι παραμένει κατακερματισμένος.
«Το περιθώριο παραμένει πολύ μικρό· εξακολουθούμε να εξετάζουμε ένα περιθώριο λίγο περισσότερο από 3%, πολύ λιγότερο από αυτό που πρέπει να έχει ο κλάδος» είπε ο Walsh.
Latest News
Χαμηλότερα από το αναμενόμενο ο πληθωρισμός χονδρικής στις ΗΠΑ τον Δεκέμβριο
Ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού αυξήθηκε μόλις 0,2% τον Δεκέμβριο
Αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού - Η νέα στρατηγική της Starbucks
Η Starbucks δημιούργησε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας» και με την εφαρμογή του στις ΗΠΑ, αρχίζει η μεγάλη της μεταμόρφωση
Πίεση από παντού - Θα παρατείνει ο Μπάιντεν την προθεσμία απαγόρευσης του TikTok στις 19 Ιανουαρίου;
Ο Μπάιντεν θα μπορούσε να παρατείνει την προθεσμία κατά 90 ημέρες - Το ενδεχόμενο που εξετάζεται μέχρι την ολοκλήρωση της ακρόασης
Όλι Ρεν: Στα μέσα του 2025 θα φτάσουμε στα ουδέτερα επιτόκια
Ο διοικητής της φινλανδικής κεντρικής τράπεζας, Όλι Ρεν, εκτίμησε ότι η ΕΚΤ θα πρέπει επίσης λάβει υπόψη της τις πολιτικές του Τραμπ
Ο «τζόγος» του Τραμπ με τους δασμούς - Τα νέα σχέδια στο τραπέζι
Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο του Ντόναλντ Τραμπ μελετά τη σταδιακή αύξηση στους δασμούς μήνα με τον μήνα
Ο Τραμπ και το Brexit «τσακίζουν» το διεθνές εμπόριο της Βρετανίας
Η Βρετανία βρίσκεται πλέον υπό διπλή μέγγενη, καθώς ο Τραμπ προβλέπεται πως θα ασκήσει περαιτέρω πίεση στο διεθνές εμπόριο
Υποχώρηση δίχως τέλος - Η Macy’s περιορίζει τις προοπτικές πωλήσεων καθώς οι γιορτές δεν απέδωσαν
Μετά τις λογιστικές απάτες, η Macy’s βρίσκεται αντιμέτωπη με υποτονικά αποτελέσματα μετά την εορταστική αγοραστική περίοδο
Η διαφοροποίηση επενδύσεων είναι το κλειδί σε ένα ασταθές περιβάλλον - Ο χρησμός του Ικμπάλ Καν της UBS
Η γεωπολιτική και παγκόσμια οικονομική κατάσταση είναι ρευστή, άρα μια διαφοροποίηση επενδύσεων είναι λογική, σύμφωνα με τον Ίκμπαλ Καν
Θέσεις- φαντάσματα και «μωβ σκιούροι»: Τι συμβαίνει στην αγορά εργασίας
Μία στις πέντε θέσεις στην αγορά εργασίας που διαφημίζονται είναι ψεύτικες ή δεν έχουν καλυφθεί, σύμφωνα με μια νέα έρενα
Pepsi και Pringles πλημμυρίζουν τη Συρία - Τα δολάρια δεν είναι πια «μαϊντανοί»
Το τέλος των περιορισμών που είχε επιβάλει ο Άσαντ στα δολάρια αλλάζει το σκηνικό στο Συρία και οδηγεί σε έκρηξη στα ξένα αγαθά