Η Airbus βρίσκεται σε συνομιλίες με την Κίνα για την πώληση ενός μεγάλου αριθμού αεροσκαφών A330neo, με τις συνομιλίες να αποκτούν δυναμική μετά την επίσκεψη του Κινέζου Προέδρου Σι Τζινπίνγκ στον Γάλλο ομόλογό του Εμανουέλ Μακρόν τον περασμένο μήνα.
Οι μεγαλύτερες κινεζικές αεροπορικές εταιρείες εξετάζουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν περισσότερα από 100 από τα αναβαθμισμένα μοντέλα A330, αναφέρει το Bloomberg. Οι όροι εξακολουθούν να συζητούνται και το χρονοδιάγραμμα είναι αβέβαιο.
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες – ακόμα και την Airbus
Διαφορετικές προσεγγίσεις
Οι διαπραγματεύσεις υπογραμμίζουν την ολοένα και πιο έντονη αντίθεση μεταξύ της Airbus και της Boeing όσον αφορά στην αεροπορική αγορά της Κίνας, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ είναι υψηλές.
Η Κίνα σταμάτησε και πάλι τις εισαγωγές από την αμερικανική Boeing, μόλις λίγους μήνες μετά την επανέναρξή τους μετά από μια πενταετή περίοδο. Εν τω μεταξύ, η Airbus με έδρα τη Γαλλία επωφελείται από τις επενδύσεις της στη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας, συμπεριλαμβανομένου ενός εργοστασίου που κατασκευάζει το μοντέλο A320neo και ενός που ασχολείται με την εγκατάσταση των εσωτερικών χώρων στο A330.
Μια παραγγελία από την Κίνα θα ενίσχυε το ανεκτέλεστο υπόλοιπο για το A330neo, μιας ανανεωμένης έκδοσης του παλαιότερου A330 με νέους κινητήρες και πτέρυγες. Η Airbus κατασκευάζει επίσης το πιο εξελιγμένο και μεγαλύτερης εμβέλειας μοντέλο A350, το οποίο έχει δει γνωρίσει μεγάλη ζήτηση και έχει εξαντληθεί μέχρι περίπου το τέλος της δεκαετίας.
Επί του παρόντος, η Airbus έχει 165 ανεκτέλεστες παραγγελίες για το A330neo, το οποίο έκανε το εμπορικό του ντεμπούτο το 2018. Το μοντέλο δυσκολεύεται να κερδίσει νέες συμφωνίες αγοράς σε μια αγορά γεμάτη από άμεσα διαθέσιμες μεταχειρισμένες εκδόσεις που πωλούνται σε έκπτωση, σύμφωνα με τον αναλυτή του Bloomberg Intelligence, Τζορτζ Φέργκιουσον. Αυτό σημαίνει ότι η ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία μπορεί να είναι πιο ανοιχτή στο να προσφέρει καλύτερες τιμές και άλλους όρους για να ενισχύσει τις παραγγελίες της.
Latest News
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία
Η Μεγάλη Παραίτηση επανέρχεται; - Γιατί αυξάνεται ξανά η δυσαρέσκεια των εργαζομένων
Η αγορά εργασίας θα μπορούσε να περιμένει ένα νέο κύμα παραιτήσεων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Glassdoor.
Νέα δολιοφθορά στη Βαλτική θάλασσα - Οι καταστροφές στα υποβρύχια καλώδια [διάγραμμα]
Μετά την καταστροφή του αγωγού Nordstream μια ακόμα δολιοφθορά, σε υποδομές στη Βαλτική θάλασσα, προβληματίζει
Αντληση αερίου με δέσμευση άνθρακα από την BP - Επένδυση μαμούθ στην Ινδονησία
Η παραγωγή φυσικού αερίου της BP από το κοίτασμα Ubadari στην Ινδονησία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2028
Πόσο θα κοστίσει στη Goldman Sachs η πτώση της Northvolt [πίνακας]
Η Goldman Sachs, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος στη σουηδική εταιρεία κατασκευής μπαταριών, η οποία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης