Η Airbus βρίσκεται σε συνομιλίες με την Κίνα για την πώληση ενός μεγάλου αριθμού αεροσκαφών A330neo, με τις συνομιλίες να αποκτούν δυναμική μετά την επίσκεψη του Κινέζου Προέδρου Σι Τζινπίνγκ στον Γάλλο ομόλογό του Εμανουέλ Μακρόν τον περασμένο μήνα.
Οι μεγαλύτερες κινεζικές αεροπορικές εταιρείες εξετάζουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν περισσότερα από 100 από τα αναβαθμισμένα μοντέλα A330, αναφέρει το Bloomberg. Οι όροι εξακολουθούν να συζητούνται και το χρονοδιάγραμμα είναι αβέβαιο.
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες – ακόμα και την Airbus
Διαφορετικές προσεγγίσεις
Οι διαπραγματεύσεις υπογραμμίζουν την ολοένα και πιο έντονη αντίθεση μεταξύ της Airbus και της Boeing όσον αφορά στην αεροπορική αγορά της Κίνας, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ είναι υψηλές.
Η Κίνα σταμάτησε και πάλι τις εισαγωγές από την αμερικανική Boeing, μόλις λίγους μήνες μετά την επανέναρξή τους μετά από μια πενταετή περίοδο. Εν τω μεταξύ, η Airbus με έδρα τη Γαλλία επωφελείται από τις επενδύσεις της στη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας, συμπεριλαμβανομένου ενός εργοστασίου που κατασκευάζει το μοντέλο A320neo και ενός που ασχολείται με την εγκατάσταση των εσωτερικών χώρων στο A330.
Μια παραγγελία από την Κίνα θα ενίσχυε το ανεκτέλεστο υπόλοιπο για το A330neo, μιας ανανεωμένης έκδοσης του παλαιότερου A330 με νέους κινητήρες και πτέρυγες. Η Airbus κατασκευάζει επίσης το πιο εξελιγμένο και μεγαλύτερης εμβέλειας μοντέλο A350, το οποίο έχει δει γνωρίσει μεγάλη ζήτηση και έχει εξαντληθεί μέχρι περίπου το τέλος της δεκαετίας.
Επί του παρόντος, η Airbus έχει 165 ανεκτέλεστες παραγγελίες για το A330neo, το οποίο έκανε το εμπορικό του ντεμπούτο το 2018. Το μοντέλο δυσκολεύεται να κερδίσει νέες συμφωνίες αγοράς σε μια αγορά γεμάτη από άμεσα διαθέσιμες μεταχειρισμένες εκδόσεις που πωλούνται σε έκπτωση, σύμφωνα με τον αναλυτή του Bloomberg Intelligence, Τζορτζ Φέργκιουσον. Αυτό σημαίνει ότι η ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία μπορεί να είναι πιο ανοιχτή στο να προσφέρει καλύτερες τιμές και άλλους όρους για να ενισχύσει τις παραγγελίες της.
Latest News
Tέλος στην τηλεργασία βάζει η JP Morgan - Ζητά να επιστρέψουν όλοι πίσω στα γραφεία
Μεγάλες οι αντιδράσεις των εργαζομένων - Ποια θέματα θέτουν υπόψη της εταιρείας (JP Morgan), η οποία...έκλεισε τα σχόλια στη σχετική ανάρτηση
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
Στις στάχτες το Λος Άντζελες - Ετοιμάζει «σχέδιο Μάρσαλ» για ανοικοδόμηση ενόψει Ολυμπιακών 2028
Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια μίλησε στο NBC για τα σχέδιά του σχετικά με την ανοικοδόμηση του Λος Άντζελες στον απόηχο των πυρκαγιών
Κατρακυλά η δημοτικότητα του Μακρόν στη Γαλλία - Ο Μπαϊρού προσπαθεί να μη γίνει Μπαρνιέ
Η Γαλλία βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση με τα οικονομικά της - Οι επόμενες κινήσεις Μπαϊρού
Το Ιράν αναζητά «θεραπεία - σοκ» μετά τα πλήγματα - Το δίλημμα με Τραμπ και πυρηνικά
Το Ιράν είναι πιο αδύναμο και πιο ευάλωτο από ό,τι ήταν εδώ και χρόνια, αφού υπέστη μια σειρά από μεγάλα πλήγματα.
Νέα εποχή στις σχέσης Κίνας - Σερβίας - Ξεκίνησαν οι πτήσεις Σαγκάη - Βελιγράδι
Το δρομολόγιο Σαγκάη - Βελιγράδι θα εκτελείται από την Air Serbia δύο φορές την εβδομάδα συνδέοντας απευθείας Σερβία και Κίνα
«Αντάρτικο» από τους υπαλλήλους της JP Morgan για την επιστροφή στο γραφείο
Ο διευθύνων σύμβουλος της JP Morgan, Τζέιμι Ντίμον, είναι ένθερμος υποστηρικτής της επιστροφής στο γραφείο
Nippon Steel - U.S. Steel παίζουν το τελευταίο τους χαρτί για την εξαγορά
Ο αμερικανός πρόεδρος μπλόκαρε την προγραμματισμένη εξαγορά της U.S. Steel από τη Nippon Steel για λόγους εθνικής ασφάλειας
Το παγκόσμιο ράλι τιμών στα ακίνητα στο Ντουμπάι δείχνει σημάδια πίεσης
Σχεδόν το 1/5 των κατοικιών στο Ντουμπάι εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1 εκατ. δολάρια σε αξία, σύμφωνα με την εταιρεία ακινήτων Knight Frank
Μικρότερες διακοπές ρεύματος στην Yπερδνειστερία - Σε 3 απο 8 ώρες οι διακοπές του ηλεκτρικού
Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι δεν θα στείλει φυσικό αέριο στη Μολδαβία, επικαλούμενη «οφειλές της Μολδαβίας ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων»