Δύο εταιρείες μάχονταν για την παραγωγή της πρώτης ιπτάμενης μοτοσικλέτας στον κόσμο με διαφορετικές όμως προσεγγίσεις.

Η ιπτάμενη μοτοσικλέτα Razor βρισκόταν στη λίστα της Jetpack Aviation για αρκετά χρόνια, αλλά η εταιρεία από την Καλιφόρνια ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έβαλε παύση στο πρόγραμμα για να επικεντρωθεί σε μεγάλα, γρήγορα, στρατιωτικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη.

Έτσι, η εταιρεία UDX απέμεινε μόνη να προσπαθεί να κάνει πραγματικότητα ένα τέτοιο όχημα. Η τσέχικη εταιρεία κατασκευάζει μια ιπτάμενη μοτοσικλέτα που ονομάζει Airwolf.  Πρόκειται για ένα διθέσιο ηλεκτροκίνητο όχημα κάθετης προσγείωσης/απογείωσης και βρίσκεται στη τελική φάση δημιουργίας λειτουργικού πρωτοτύπου.

«Αποστολή μας είναι να κάνουμε την πτήση προσβάσιμη σε όλους» λέει (Robb Report)  ο Γίρι Μαντέγια συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της UDX η οποία έχει ξεκινήσει τη διαδικασία εγγραφής υποψήφιων πελατών που θα μπορούν να κάνουν μια δοκιμαστική πτήση με το πρωτότυπο όχημα.

Τελευταία λέξη της τεχνολογίας

Το σκάφος θα διαθέτει σασί από ανθρακονήματα, πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και τέσσερις τρισδιάστατα εκτυπωμένους ηλεκτρικούς έλικες (EDF) από τον ιταλικό κατασκευαστή εξαρτημάτων VasyFan.

Τα ηλεκτρικά εξαρτήματα θα παράγονται από την Τσέχικη MGM Compro, ενώ οι κυψέλες μπαταρίας πιθανότατα θα προέρχονται από την Tesla. Το Airwolf θα έχει μηδενικούς ρύπους και θα διαθέτει φτερά για να μπορεί να πετάξει ως συμβατικό αεροσκάφος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Η ιπτάμενη μοτοσικλέτα της UDX θα έχει επίσης το πλεονέκτημα να παρκάρει σε γκαράζ ευκολότερα σε σύγκριση με άλλα αεροσκάφη με συμβατικούς έλικες που απαιτούν μεγαλύτερο πλάτος για να επιτύχουν ισοδύναμη ώθηση.

Το πρωτότυπο Airwolf θα έχει αυτονομία αρχικά περίπου 50 χλμ. με την εταιρεία που την κατασκευάζει να υποστηρίζει πως στο άμεσο μέλλον με την πρόοδο της μπαταρίας και τη βελτιστοποίηση του όλου συστήματος κίνησης η αυτονομία θα διπλασιαστεί φτάνοντας τα 100 χλμ.

Οι επιδόσεις της στον αέρα είναι εντυπωσιακές καθώς θα μπορεί να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε τρία δευτερόλεπτα και θα έχει τελική ταχύτητα τα 200 χλμ./ώρα. Εκτός από την χρήση του ως ιδιωτικό μεταφορικό μέσο η εταιρεία λέει ότι η ιπτάμενη μοτοσικλέτα της θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για αποστολές έρευνας και διάσωσης ανθρώπων.

Η τιμή, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν θα είναι προσιτή σε όλους. Η εταιρεία σχεδιάζει να ρίξει το όχημα της στην κυκλοφορία μέσα σε διάστημα τριών ετών με τιμή που θα προσεγγίζει τα 375 χιλιάδων δολαρίων.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Ουκρανία: Πού θα χτυπήσει μετά το πράσινο φως από τον Τζο Μπάιντεν για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς
Επικαιρότητα |

Πού θα χτυπήσει η Ουκρανία μετά το πράσινο φως από τον Τζο Μπάιντεν για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς

Σε μια στροφή πολιτικής η κυβέρνηση Μπάιντεν δίνει για πρώτη φορά «πράσινο φως» στο Κίεβο να πλήττει τη ρωσική επικράτεια με αμερικανικά όπλα, σύμφωνα με Αμερικανούς αξιωματούχους

Μπάιντεν: Οι NYT λένε ότι άναψε πράσινο φως στο Κίεβο για πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς
Επικαιρότητα |

NYT: «Πράσινο φως» Μπάιντεν στους Ουκρανούς να χτυπήσουν με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς τη Ρωσία

Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Τζο Μπάιντεν αίρει την απαγόρευση στην Ουκρανία να πλήττει ρωσικό έδαφος με αμερικανικούς πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς, μετέδωσαν οι New York Times

ΣΥΡΙΖΑ: Κάνει μαθήματα δημοκρατίας με συνεργάτες Βορίδη, Άδωνι και Πλεύρη
Επικαιρότητα |

ΣΥΡΙΖΑ: Κάνει μαθήματα δημοκρατίας με συνεργάτες Βορίδη, Άδωνι και Πλεύρη

Ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ τόνισε ότι «μαθήματα δημοκρατίας και μετασχηματισμού του νοήματος του Πολυτεχνείου με άμεσους συνεργάτες τον Μ. Βορίδη, τον Α. Γεωργιάδη και τον Θ. Πλεύρη περιττεύουν».