Κανένας λόγος ανησυχίας δεν συντρέχει για την πορεία της αλυσίδας premium παιδικών ρούχων Lapin House, που ανακοίνωσε το κλείσιμο του ομώνυμου καταστήματος στο Παλαιό Φάληρο, ύστερα από πολλά χρόνια παρουσίας στη συγκεκριμένη περιοχή.

«Ήταν μια φυσική εξέλιξη», επισήμανε στον ΟΤ η Κατερίνα Παπαϊωάννου, Business Development Manager, τονίζοντας τη στρατηγική επιλογή της εταιρείας. «Το συγκεκριμένο κατάστημα λειτουργούσε πάντα μέσω δικαιόχρησης, με συγκεκριμένο συνεργάτη εδώ και χρόνια. Θα λέγαμε ότι λόγω υψηλού συναισθηματικού φορτίου και τις σχέσεις που είχαμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια, αποφασίστηκε αργά το κλείσιμο του καταστήματος», πρόσθεσε.

«Future of Retail 2024»: Το στοίχημα της πράσινης μετάβασης για την ελληνική μόδα

Στρατηγική επιλογή

Η στρατηγική επιλογή της εταιρείας ωστόσο είναι το δίκτυο των καταστημάτων εντός ελληνικής επικράτειας να μην διαθέτει κανένα franchise κατάστημα. «Δίνουμε έμφαση στη δημιουργία μόνο εταιρικών καταστημάτων, προκειμένου να μπορούμε να τα διαχειριζόμαστε μόνοι μας ως εταιρεία και να έχουμε επαρκή έλεχγο», εξήγησε η κα. Παπαϊωάννου.

Μέσω της συγκεκριμένης πρακτικής η εταιρεία που δημιουργήθηκε το 1976 από τον Σταύρο Παπαϊωάννου με το πρώτο flagship store στην οδό Ερμού, κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων premium παιδικών ενδυμάτων.

Σήμερα διαθέτει 24 καταστήματα Lapin House και Lapin Magicland χωρίς τα corner σημεία (που εξελίσσονται σταδιακά σε shop-in-shop) ενώ έχει δημιουργήσει σημεία για τη γαλλική εταιρεία μαγιό και beachwear Vilebrequin, που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, ενώ λειτουργεί ήδη 3 Polo Ralph Lauren καταστήματα.

Η εταιρεία συνεργάζεται, εξάλλου, με τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς οίκους σε ένδυμα όπως Burberry, Ralph Lauren, Timberland, DKNY, Gucci, Hugo Boss, Scotch & Soda, Blumarine, Moschino, σε υπόδημα όπως Prada, Tod’s, Hogan και είδη βρεφανάπτυξης και βρεφικού επίπλου όπως Mamas & Papas, Bebe Comfort, Babideal, Maxi-Cosi, Safety First, Praia, Quinny, Childwood.

Το εξωτερικό

Ήδη από τη δεκαετία του’90, η εταιρεία διατηρεί παρουσία σε αγορές του εξωτερικού. Από τη Ρωσία μέχρι το Ντουμπάι, η οικογένεια Παπαϊωάννου αναζητά τους κατάλληλους συνεργάτες και τα ιδανικά σημεία για να αναπτύξουν το brand τους, μέσω franchise.

«Κινούμαστε σε δύο δρόμους», τόνισε η Business Development Manager της Lapin House. «Αφενός προτιμάμε τη χονδρική γιατί η ανεύρεση του συνεργάτη είναι σημαντική και πολλές φορές δύσκολη, αφετέρου ανοίγουμε καταστήματα και μέσω δικαιόχρησης. Μένουμε προσηλωμένοι σε κάθε περίπτωση όμως στην επιλογή premium σημείων, ώστε να είμαστε καλά τοποθετημένοι σε κάθε αγορά».

Το σήμα της Lapin House βρίσκεται πλέον σε περισσότερες από 22 χώρες με παρουσία σε σημαντικές αγορές. Άμπου Ντάμπι, Κουβέιτ, Κατάρ, Γεωργία, Μονακό, Βέλγιο, Ολλανδία, κ.λπ.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο

Την ίδια στιγμή η εταιρεία ενισχύει την ψηφιακή της παρουσία, παρά το γεγονός πως ασκούνται σκληρές πιέσεις και από πλατφόρμες χαμηλού κόστους, τις οποίες επιλέγουν τελευταία ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές.

Μετά την ώθηση κατά τη διετία της πανδημίας, το ηλεκτρονικό της κατάστημα lapinkids.com «αποτελεί για εμάς μεγάλο κομμάτι της δραστηριότητάς μας, σε σημείο που μπορεί να είναι και το δεύτερο κατάστημα στον όμιλο στο κομμάτι της Lapin», επισήμανε η κα. Παπαϊωάννου.

«Δίνουμε έμφαση στο ηλεκτρονικό μας κομμάτι, με προϊόντα μας και σε άλλα κανάλια, όπως το ChildrenSalon, το μεγάλο e-shop με premium παιδικά ρούχα απ’ όλο τον κόσμο».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις