Στα Ποσειδώνια 2024 θέλουμε να δείξουμε πώς η Διώρυγα του Παναμά διασφαλίζει αξιοπιστία για το μέλλον. Όλοι έχουν ακούσει για την πολύ μεγάλη ξηρασία που είχαμε την τελευταία χρονιά, όμως πλέον επιστρέψαμε στις 32 διελεύσεις ανά ημέρα, ήδη από την 1η Ιουνίου, και ελπίζουμε να φτάσουμε στις 34 τον Ιούλιο.
Τα παραπάνω δήλωσε στα Ποσειδώνια 2024 η Ilya Espino de Marotta, Αναπληρώτρια Διευθύντρια της Διώρυγας του Παναμά.
Διώρυγα Παναμά: Το σχέδιο των δισεκατομμυρίων για τη διάσωσή του
Ο ηγετικός ρόλος του Παναμά στον τομέα της ναυτιλίας και των logistics σε διεθνές επίπεδο αλλά και οι σημαντικές ευκαιρίες για επενδύσεις στη χώρα, παρουσιάζονται στα Ποσειδώνια 2024, την κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο, που πραγματοποιείται από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου στο εκθεσιακό κέντρο Athens Metropolitan Expo. Στόχος της εθνικής αντιπροσωπείας είναι να αναδείξει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Παναμά για όσους θέλουν να επενδύσουν στον ναυτιλιακό τομέα, στις άριστες υπηρεσίες για μεταφορά των παραγωγικών μονάδων επιχειρήσεων κοντά στις χώρες πώλησης των προϊόντων τους (nearshoring), στις εμπορευματικές μεταφορές και γενικά στις πολυδιάστατες υπηρεσίες που προσφέρει η ναυτιλιακή κοινότητα και η κοινότητα logistics του Παναμά.
Η Julie Lymberopulos, Πρέσβης του Παναμά στην Ελλάδα, δήλωσε: «Η συμμετοχή μας στα Ποσειδώνια 2024 αποτελεί απόδειξη της σταθερής δέσμευσης του Παναμά στον ναυτιλιακό τομέα. Ως το μεγαλύτερο νηολογιο στον κόσμο, ο Παναμάς είναι περήφανος που υποστηρίζει και συμβάλλει στην πρόοδο της παγκόσμιας ναυτιλίας. Αυτή η έκθεση όχι μόνο αναδεικνύει τα εντυπωσιακά επιτεύγματα του ελληνικού στόλου, αλλά υπογραμμίζει και το πνεύμα συνεργασίας που οδηγεί τη ναυτιλιακή βιομηχανία μπροστά».
Ο κ. Lino Arosemena, Ship Repair CEO της Talleres Industriales S.A., σχολίασε: «Είμαστε μία εταιρεία 55 ετών και ερχόμαστε στα Ποσειδώνια τα τελευταία 30 χρόνια. Η Ελλάδα είναι πολύ σημαντική για εμάς, τόσο για την εταιρεία μας όσο και για τον Παναμά. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε εδώ – οι περισσότεροι από τους πελάτες μας είναι σε αυτήν την περιοχή. Φέτος έχουμε ένα πραγματικά μεγάλο περίπτερο, με εκπροσώπους από όλους τους κλάδους. Αυτό είναι καλό, γιατί ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον Παναμά, εξαιτίας της ξηρασίας. Πρέπει να μιλήσουμε με τους Έλληνες πελάτες μας και να τους διαβεβαιώσουμε ότι μπορούμε να φτάσουμε στα επίπεδα που αναμένουν από εμάς».
Σύμφωνα με τον Allan Ritter, Διευθυντή Διεθνούς Προώθησης της PROPANAMA, «η PROPANAMA είναι ενθουσιασμένη που υποστηρίζει για άλλη μία φορά τη ναυτιλιακή βιομηχανία του Παναμά στα Ποσειδώνια. Το να έχουμε εδώ, μαζί μας, τόσους πολλούς εκπροσώπους από όλο το φάσμα του ναυτιλιακού οικοσυστήματος της χώρα μας, αποδεικνύει πόσο σημαντικός είναι ο Παναμάς για αυτόν τον κλάδο και αναδεικνύει τις ποιοτικές υπηρεσίες που μπορεί να βρεί κανείς στη χώρα μας».
Το Εθνικό Περίπτερο του Παναμά, που βρίσκεται στη Θέση 110 του Hall 2, εγκαινιάστηκε χθες το βράδυ, αμέσως μετά την επίσημη τελετή εγκαινίων των Ποσειδωνίων, από τον Έλληνα Υφυπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Παππά, παρουσία αξιωματούχων διεθνών οργανισμών και ηγετών της παγκόσμιας ναυτιλίας. Το Περίπτερο του Παναμά είναι συλλογική εθνική προσπάθεια του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών και Επενδύσεων του Παναμά (PROPANAMA), του Ναυτιλιακού Οργανισμού του Παναμά (AMP), του Οργανισμού της Διώρυγας του Παναμά (ACP) και της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα, που υποστηρίζεται από περισσότερα από 60 μέλη του Ναυτικού Επιμελητηρίου του Παναμά.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση