Στα Ποσειδώνια 2024 θέλουμε να δείξουμε πώς η Διώρυγα του Παναμά διασφαλίζει αξιοπιστία για το μέλλον. Όλοι έχουν ακούσει για την πολύ μεγάλη ξηρασία που είχαμε την τελευταία χρονιά, όμως πλέον επιστρέψαμε στις 32 διελεύσεις ανά ημέρα, ήδη από την 1η Ιουνίου, και ελπίζουμε να φτάσουμε στις 34 τον Ιούλιο.
Τα παραπάνω δήλωσε στα Ποσειδώνια 2024 η Ilya Espino de Marotta, Αναπληρώτρια Διευθύντρια της Διώρυγας του Παναμά.
Διώρυγα Παναμά: Το σχέδιο των δισεκατομμυρίων για τη διάσωσή του
Ο ηγετικός ρόλος του Παναμά στον τομέα της ναυτιλίας και των logistics σε διεθνές επίπεδο αλλά και οι σημαντικές ευκαιρίες για επενδύσεις στη χώρα, παρουσιάζονται στα Ποσειδώνια 2024, την κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο, που πραγματοποιείται από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου στο εκθεσιακό κέντρο Athens Metropolitan Expo. Στόχος της εθνικής αντιπροσωπείας είναι να αναδείξει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Παναμά για όσους θέλουν να επενδύσουν στον ναυτιλιακό τομέα, στις άριστες υπηρεσίες για μεταφορά των παραγωγικών μονάδων επιχειρήσεων κοντά στις χώρες πώλησης των προϊόντων τους (nearshoring), στις εμπορευματικές μεταφορές και γενικά στις πολυδιάστατες υπηρεσίες που προσφέρει η ναυτιλιακή κοινότητα και η κοινότητα logistics του Παναμά.
Η Julie Lymberopulos, Πρέσβης του Παναμά στην Ελλάδα, δήλωσε: «Η συμμετοχή μας στα Ποσειδώνια 2024 αποτελεί απόδειξη της σταθερής δέσμευσης του Παναμά στον ναυτιλιακό τομέα. Ως το μεγαλύτερο νηολογιο στον κόσμο, ο Παναμάς είναι περήφανος που υποστηρίζει και συμβάλλει στην πρόοδο της παγκόσμιας ναυτιλίας. Αυτή η έκθεση όχι μόνο αναδεικνύει τα εντυπωσιακά επιτεύγματα του ελληνικού στόλου, αλλά υπογραμμίζει και το πνεύμα συνεργασίας που οδηγεί τη ναυτιλιακή βιομηχανία μπροστά».
Ο κ. Lino Arosemena, Ship Repair CEO της Talleres Industriales S.A., σχολίασε: «Είμαστε μία εταιρεία 55 ετών και ερχόμαστε στα Ποσειδώνια τα τελευταία 30 χρόνια. Η Ελλάδα είναι πολύ σημαντική για εμάς, τόσο για την εταιρεία μας όσο και για τον Παναμά. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε εδώ – οι περισσότεροι από τους πελάτες μας είναι σε αυτήν την περιοχή. Φέτος έχουμε ένα πραγματικά μεγάλο περίπτερο, με εκπροσώπους από όλους τους κλάδους. Αυτό είναι καλό, γιατί ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον Παναμά, εξαιτίας της ξηρασίας. Πρέπει να μιλήσουμε με τους Έλληνες πελάτες μας και να τους διαβεβαιώσουμε ότι μπορούμε να φτάσουμε στα επίπεδα που αναμένουν από εμάς».
Σύμφωνα με τον Allan Ritter, Διευθυντή Διεθνούς Προώθησης της PROPANAMA, «η PROPANAMA είναι ενθουσιασμένη που υποστηρίζει για άλλη μία φορά τη ναυτιλιακή βιομηχανία του Παναμά στα Ποσειδώνια. Το να έχουμε εδώ, μαζί μας, τόσους πολλούς εκπροσώπους από όλο το φάσμα του ναυτιλιακού οικοσυστήματος της χώρα μας, αποδεικνύει πόσο σημαντικός είναι ο Παναμάς για αυτόν τον κλάδο και αναδεικνύει τις ποιοτικές υπηρεσίες που μπορεί να βρεί κανείς στη χώρα μας».
Το Εθνικό Περίπτερο του Παναμά, που βρίσκεται στη Θέση 110 του Hall 2, εγκαινιάστηκε χθες το βράδυ, αμέσως μετά την επίσημη τελετή εγκαινίων των Ποσειδωνίων, από τον Έλληνα Υφυπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Παππά, παρουσία αξιωματούχων διεθνών οργανισμών και ηγετών της παγκόσμιας ναυτιλίας. Το Περίπτερο του Παναμά είναι συλλογική εθνική προσπάθεια του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών και Επενδύσεων του Παναμά (PROPANAMA), του Ναυτιλιακού Οργανισμού του Παναμά (AMP), του Οργανισμού της Διώρυγας του Παναμά (ACP) και της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα, που υποστηρίζεται από περισσότερα από 60 μέλη του Ναυτικού Επιμελητηρίου του Παναμά.
Latest News
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.