
Ενα ηλεκτρικό λεωφορείο που τροφοδοτείται από κυψέλες υδρογόνου, δεν ρυπαίνει εκεί που κινείται, καθώς το μόνο απόβλητο που παράγει είναι καθαρό νερό, είναι ηλεκτροκίνητο και αθόρυβο, παρουσιάστηκε στην Πάτρα στο πλαίσιο του 3ο Jive Road Show.
EE: Νέος πιλοτικός μηχανισμός για την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής αγοράς υδρογόνου
Στη σχετική συνέντευξη Τύπου, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου αναφέρθηκε στις προτεραιότητες που θέτει η Κυβέρνηση επενδύοντας στις βιώσιμες μεταφορές, με όραμα τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος και την επίτευξη της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας: «Η μείωση των ρύπων και του θορύβου στο κέντρο της πόλης θα βελτιώσει σημαντικά την υπηρεσία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Το λεωφορείο υδρογόνου, που βρίσκεται σήμερα στην Πάτρα, είναι μία νέα τεχνολογία που αξιολογούμε. Θέλω να τονίσω πως ένα από τα πρώτα πρατήρια υδρογόνου στη χώρα μας, θα ανοίξει εντός Αχαΐας, στην Ακράτα».

Η Υφυπουργός αναφέρθηκε στο μέλλον των μεταφορών και στη χρήση του υδρογόνου, ως καύσιμο: «Το υδρογόνο μπορεί να συμβάλει στην περαιτέρω μείωση των ρύπων. Θα χρειαστούν χρόνια για να ολοκληρωθεί αυτή η μετάβαση που ξεκινά τώρα. Πρόσφατα άρχισε η δημιουργία ενός οικοσυστήματος υδρογόνου στην Ελλάδα στους Αγ. Θεοδώρους Κορινθίας. Στο πλαίσιο του έργου, δίνεται μια σημαντική ευκαιρία για την υλοποίηση πιλοτικών δράσεων, χρήσης υδρογόνου. Όπως η παρουσία του πρώτου λεωφορείου υδρογόνου στην Πάτρα, έχοντας παρουσιαστεί πριν στην Κοζάνη, στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα».

Κλείνοντας η κα. Αλεξοπούλου επεσήμανε: «Οφείλουμε να δημιουργήσουμε, όπου χρειάζεται, το νομικό πλαίσιο για την ομαλή ανάπτυξη του δικτύου παραγωγής πράσινου υδρογόνου, αποθήκευσης και αξιοποίησής του. Την ίδια στιγμή οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα οφέλη αυτής της επένδυσης, να εκπαιδεύουμε τον κόσμο στη χρήση του και να διασφαλίσουμε ότι αυτή θα γίνει σύμφωνα με τα υψηλότερα στάνταρ ασφαλείας».


Latest News

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων

Ομάδα Task Force από την Messaritis Ανανεώσιμες για έργα της Ομάδας Β
Tην Κυριακή 6 Απριλίου, η Messaritis Ανανεώσιμες κλήθηκε να αποκόψει περί τους 80 σταθμούς και το κατάφερε με επιτυχία

Η Μελόνι ζητά αναθεώρηση της ευρωπαϊκής πολιτικής για το περιβάλλον
Η ιταλίδα πρωθυπουργός, Τζόρτζια Μελόνι, προτίθεται να ζητήσει αναθεώρηση των ιδεολογικών κανόνων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας