Πλούσια σε επιχειρηματικές συμφωνίες είναι μέχρι τώρα η διεθνής ναυτιλιακή έκθεση Ποσειδώνια.
Ειδικότερα στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων ανακοινώθηκαν μεταξύ άλλων οι συμφωνίες της Franman, μιας ελληνικής εταιρείας μηχανολογικού εξοπλισμού με την SMDERI (Κίνα), το μοναδικό κρατικό ερευνητικό ινστιτούτο της Κίνας για πετρελαιοκινητήρες πλοίων, και τις Cosco Kansai Paints (Κίνα) και PK Valve) με στόχο να προσφέρει υπερσύγχρονες τεχνολογίες και υπηρεσίες σε πλοία τύπου LNG.
Ο Κωστής Φραγκούλης, ιδρυτής και διευθύνων δύμβουλος της Franman, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «στη διάρκεια των τελευταίων 33 ετών, η Franman έχει εξοπλίσει 5.000 νεότευκτα πλοία, συνδέοντας 700 ναυτιλιακές εταιρείες με 190 προμηθευτές εξοπλισμού και υπηρεσιών».
Η εξαγορά
Επίσης η εταιρεία τεχνολογίας Orbyt Global, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Σουηδικής εταιρίας Telenor Maritime. Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που ενδυναμώνει τη θέση της εταιρείας στη Βόρεια Ευρώπη και αναβαθμίζει το πελατολόγιό της. Παράλληλα, προσθέτει στην Orbyt Global τη μακρόχρονη εμπειρία του προσωπικού της Σουηδικής Telenor Maritime στους τομείς της επιβατηγούς ναυτιλίας και των πλοίων αναψυχής. Επίσης η εταιρεία σύναψε συμφωνία με τη Inmarsat Maritime Ventures (IMVL), θυγατρική του διεθνούς ομίλου που δραστηριοποιείται στις κινητές δορυφορικές επικοινωνίες, Inmarsat, σχετικά με τη μεταβίβαση της πελατειακής βάσης της Fleet Xpress. Η συμφωνία περιλαμβάνει τα συμβόλαια πελατών που απέκτησε η Inmarsat Maritime Ventures από τη Speedcast.
Προστασία από θαλάσσια ρύπανση
Συμφωνία συνεργασίας ανακοίνωσαν και οι εταιρείες Antipollution του Ομίλου V Group και Megatugs δημιουργώντας την «Κοινοπραξία Antipollution – Megatugs Υπηρεσίες Προστασίας Περιβάλλοντος» με στόχο την παροχή υπηρεσιών πρόληψης και αντιμετώπισης ρύπανσης πετρελαιοειδών ή και άλλων επιβλαβών ουσιών θαλάσσιων και χερσαίων χώρων, στις οποίες θα συμπεριλαμβάνεται και η συλλογή και μεταφορά των αποβλήτων, που προκύπτουν αποκλειστικά από την αντιμετώπιση των ανωτέρω εκτάκτων περιστατικών ρύπανσης,
Ο Πρόεδρος του Ομίλου V Group Βύρων Βασιλειάδης δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε τις συζητήσεις με την Megatugs, κύριο αντικείμενο του διαλόγου αποτέλεσε η δημιουργία μιας ισχυρής ασπίδας πρόληψης και αντιμετώπισης της περιβαλλοντικής ρύπανσης, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία, ψηφιακή τεχνολογία και ESG πρότυπα».
Ο νόμιμος εκπρόσωπος της Megatugs Salvage & Towage κος. Παύλος Ξηραδάκης πρόσθεσε ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί θα συμβάλει το μέγιστο στην επιτυχία της Κοινοπραξίας, που γίνεται πράξη την πλέον κατάλληλη στιγμή αφού η προστασία του περιβάλλοντος είναι πιο επίκαιρη και επιτακτική από ποτέ».
Τα σχέδια ανάπτυξης
Τα Ποσειδώνια επέλεξε για να παρουσιάσει τα αναπτυξιακά του σχέδια και ο όμιλος εταιρειών ναυτιλιακών τεχνολογιών δορυφορικής επικοινωνίας, Tototheo που μετεξελίσσεται σε Tototheo Global, η οποία δηλώνει έτοιμη να προσφέρει ολοκληρωμένες, υπηρεσίες σε πολλαπλούς τομείς στην ξηρά, τη θάλασσα και τον αέρα, με έμφαση στη δορυφορική συνδεσιμότητα, το IoT, και την τεχνητή νοημοσύνη.
«Ως Tototheo Global, αγκαλιάζουμε ένα όραμα που ξεπερνά τα παραδοσιακά όρια, ενσωματώνοντας την ναυτιλιακή μας εμπειρογνωμοσύνη με τεχνολογικές λύσεις στην ξηρά», επισημαίνει ο κ. Σωκράτης Θεοδοσίου, co-CEO της Tototheo Global.
Από την πλευρά της, η κα Δέσποινα Παναγιώτου Θεοδοσίου, co-CEO της εταιρείας, τόνισε τη στρατηγική σημασία της μετονομασίας., σημειώνοντας ότι «μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε την ευρεία τεχνογνωσία μας, για να βελτιώσουμε την επιχειρησιακή μας αποδοτικότητα».
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons