
Πλούσια σε επιχειρηματικές συμφωνίες είναι μέχρι τώρα η διεθνής ναυτιλιακή έκθεση Ποσειδώνια.
Ειδικότερα στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων ανακοινώθηκαν μεταξύ άλλων οι συμφωνίες της Franman, μιας ελληνικής εταιρείας μηχανολογικού εξοπλισμού με την SMDERI (Κίνα), το μοναδικό κρατικό ερευνητικό ινστιτούτο της Κίνας για πετρελαιοκινητήρες πλοίων, και τις Cosco Kansai Paints (Κίνα) και PK Valve) με στόχο να προσφέρει υπερσύγχρονες τεχνολογίες και υπηρεσίες σε πλοία τύπου LNG.
Ο Κωστής Φραγκούλης, ιδρυτής και διευθύνων δύμβουλος της Franman, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «στη διάρκεια των τελευταίων 33 ετών, η Franman έχει εξοπλίσει 5.000 νεότευκτα πλοία, συνδέοντας 700 ναυτιλιακές εταιρείες με 190 προμηθευτές εξοπλισμού και υπηρεσιών».
Η εξαγορά
Επίσης η εταιρεία τεχνολογίας Orbyt Global, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Σουηδικής εταιρίας Telenor Maritime. Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που ενδυναμώνει τη θέση της εταιρείας στη Βόρεια Ευρώπη και αναβαθμίζει το πελατολόγιό της. Παράλληλα, προσθέτει στην Orbyt Global τη μακρόχρονη εμπειρία του προσωπικού της Σουηδικής Telenor Maritime στους τομείς της επιβατηγούς ναυτιλίας και των πλοίων αναψυχής. Επίσης η εταιρεία σύναψε συμφωνία με τη Inmarsat Maritime Ventures (IMVL), θυγατρική του διεθνούς ομίλου που δραστηριοποιείται στις κινητές δορυφορικές επικοινωνίες, Inmarsat, σχετικά με τη μεταβίβαση της πελατειακής βάσης της Fleet Xpress. Η συμφωνία περιλαμβάνει τα συμβόλαια πελατών που απέκτησε η Inmarsat Maritime Ventures από τη Speedcast.
Προστασία από θαλάσσια ρύπανση
Συμφωνία συνεργασίας ανακοίνωσαν και οι εταιρείες Antipollution του Ομίλου V Group και Megatugs δημιουργώντας την «Κοινοπραξία Antipollution – Megatugs Υπηρεσίες Προστασίας Περιβάλλοντος» με στόχο την παροχή υπηρεσιών πρόληψης και αντιμετώπισης ρύπανσης πετρελαιοειδών ή και άλλων επιβλαβών ουσιών θαλάσσιων και χερσαίων χώρων, στις οποίες θα συμπεριλαμβάνεται και η συλλογή και μεταφορά των αποβλήτων, που προκύπτουν αποκλειστικά από την αντιμετώπιση των ανωτέρω εκτάκτων περιστατικών ρύπανσης,
Ο Πρόεδρος του Ομίλου V Group Βύρων Βασιλειάδης δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε τις συζητήσεις με την Megatugs, κύριο αντικείμενο του διαλόγου αποτέλεσε η δημιουργία μιας ισχυρής ασπίδας πρόληψης και αντιμετώπισης της περιβαλλοντικής ρύπανσης, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία, ψηφιακή τεχνολογία και ESG πρότυπα».
Ο νόμιμος εκπρόσωπος της Megatugs Salvage & Towage κος. Παύλος Ξηραδάκης πρόσθεσε ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί θα συμβάλει το μέγιστο στην επιτυχία της Κοινοπραξίας, που γίνεται πράξη την πλέον κατάλληλη στιγμή αφού η προστασία του περιβάλλοντος είναι πιο επίκαιρη και επιτακτική από ποτέ».
Τα σχέδια ανάπτυξης
Τα Ποσειδώνια επέλεξε για να παρουσιάσει τα αναπτυξιακά του σχέδια και ο όμιλος εταιρειών ναυτιλιακών τεχνολογιών δορυφορικής επικοινωνίας, Tototheo που μετεξελίσσεται σε Tototheo Global, η οποία δηλώνει έτοιμη να προσφέρει ολοκληρωμένες, υπηρεσίες σε πολλαπλούς τομείς στην ξηρά, τη θάλασσα και τον αέρα, με έμφαση στη δορυφορική συνδεσιμότητα, το IoT, και την τεχνητή νοημοσύνη.
«Ως Tototheo Global, αγκαλιάζουμε ένα όραμα που ξεπερνά τα παραδοσιακά όρια, ενσωματώνοντας την ναυτιλιακή μας εμπειρογνωμοσύνη με τεχνολογικές λύσεις στην ξηρά», επισημαίνει ο κ. Σωκράτης Θεοδοσίου, co-CEO της Tototheo Global.
Από την πλευρά της, η κα Δέσποινα Παναγιώτου Θεοδοσίου, co-CEO της εταιρείας, τόνισε τη στρατηγική σημασία της μετονομασίας., σημειώνοντας ότι «μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε την ευρεία τεχνογνωσία μας, για να βελτιώσουμε την επιχειρησιακή μας αποδοτικότητα».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.