Δεν είναι κάτι άγνωστο ότι τα τελευταία χρόνια το Facebook έχει χάσει το νεανικό κοινό, λόγω της ανόδου του TikTok. Σε μια έρευνα του Pew Research Center το 2023 σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου από εφήβους, μόνο το ένα τρίτο περίπου των εφήβων ηλικίας 13 έως 17 ετών στις ΗΠΑ δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το Facebook. Σε αντίστοιχη έρευνα του 2014, ο αριθμός αυτός έφτανε το 71% των εφήβων.

Όμως η Meta έχει σχέδιο για να φέρει νεαρούς χρήστες ξανά πίσω στην πλατφόρμα της, το οποίο βασίζεται σε δύο άξονες, αναφέρει το Business Insider.

Στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Facebook και Instagram

Οι δύο άξονες

Πρώτον, περισσότερο περιεχόμενο στο feed των χρηστών. Αυτό βασικά σημαίνει περισσότερο από σύσταση στους χρήστες, όπως reels και άλλες αναρτήσεις, αντί για αναρτήσεις συγγενών και φίλων ομοιάζοντας τη ροή του Instagram, που στόχο έχει την ανακάλυψη ατόμων που οι χρήστες δεν ακολουθούν.

Αυτό αποτελεί μια στροφή 180 μοιρών από το 2018, η οποία έδινε προτεραιότητα στις δημοσιεύσεις από τους φίλους έναντι του περιεχομένου των εκδοτών και των δημιουργών περιεχομένου. Δεύτερον, το Facebook ελπίζει να προσελκύσει πίσω τους νέους ενήλικες με υπηρεσίες όπως τα Marketplace, Dating, Groups και Events.

Να σημειωθεί ότι το Facebook αναζητά «νεαρούς ενήλικες» και όχι εφήβους. Αυτό μπορεί να οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η Meta δεν επιθυμεί πιθανώς να προωθήσει τα προϊόντα της πολύ άμεσα σε εφήβους, την ώρα που η εταιρεία ελέγχεται από τις αρχές και έχει δεχθεί αγωγές σχετικά με τις επιπτώσεις των εφαρμογών της στην ψυχική υγεία των εφήβων.

Τι καινοτόμο μπορεί να προσφέρει

Αλλά το Facebook έχει επίσης να προσφέρει περισσότερα στους «νεαρούς ενήλικες» από ό,τι στους εφήβους. Κατά την παρουσίαση των τελευταίων αλλαγών, το Facebook δίνει το παράδειγμα ενός νέου απόφοιτου κολεγίου, ο οποίος μόλις μετακόμισε σε μια νέα πόλη.

Χρειάζεται να επιπλώσει το διαμέρισμά του φθηνά και για αυτό χρησιμοποιεί το Marketplace για να πάρει έναν μεταχειρισμένο καναπέ. Αυτό το άτομο μπορεί να βρει διασκεδαστικά πράγματα να κάνει μέσω των Events και να ενταχθεί σε κάποια τοπικά Groups. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το Facebook Dating για να βγει ραντεβού. Και ίσως να περνά και λίγο χρόνο στην εφαρμογή και να παρακολουθεί και κάποια διασκεδαστικά βίντεο.

ΟΙ εξελίξεις αυτές μετατρέπουν το Facebook σε κάτι διαφορετικό από αυτό που ήταν κάποτε, κάνοντας να μην απαραίτητα ένα 100% κοινωνικό δίκτυο, αλλά ένα μέρος όπου μπορεί κανείς να κάνει κάποια βασικά πράγματα και να παρακολουθήσει μερικά βίντεο. Μπορεί επίσης να μην έχει τη δυνατότητα να κρατά τους χρήστες κολλημένους στην εφαρμογή για ώρες όπως κάνει το TikTok, αλλά η απεύθυνση σε μια νεότερη δημογραφική ομάδα προσφέροντας χρήσιμες υπηρεσίες είναι μια καλή μακροπρόθεσμη στρατηγική.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή