
Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς τάχθηκε κατά των περιορισμών στο εμπόριο αυτοκινήτων, την ώρα που η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται στην επιβολή δασμών στα ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται από την Κίνα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας επωφελείται από τις δραστηριότητές της στην Κίνα και θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες της ασιατικής χώρας εάν το εμπόριο παραμείνει «δίκαιο και ελεύθερο», δήλωσε ο Σολτς, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Ο CEO της Stellantis προειδοποιεί: «Παγίδα» οι δασμοί σε κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα
Η ΕΕ αναμένεται να παρουσιάσει αυτόν τον μήνα ένα σχέδιο για δασμούς που θα στοχεύουν τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μετά από έρευνα σχετικά με τις επιδοτήσεις στις εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας. Το Πεκίνο έχει σηματοδοτήσει ότι είναι έτοιμο να εξαπολύσει αντίποινα σε αυτοκίνητα με κινητήρες μεγάλου κυβισμού που κατασκευάζονται στην ΕΕ, μια κίνηση που θα πλήξει περισσότερο τις γερμανικές Mercedes-Benz, Porsche και BMW.
«Η απομόνωση και οι παράνομοι τελωνειακοί φραγμοί απλώς κάνουν τα πάντα πιο ακριβά και όλους φτωχότερους», δήλωσε ο Σολτς σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Opel. «Δεν κλείνουμε τις αγορές μας στις ξένες εταιρείες, γιατί ούτε εμείς το θέλουμε αυτό για τις δικές μας», πρόσθεσε.
Αντίθετη και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Η ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας έχει αντιταχθεί στους δασμούς, λέγοντας ότι οι συνδιαλλαγές της με την Κίνα διασφαλίζουν θέσεις εργασίας στην Γερμανία. Μια κλιμακούμενη εμπορική διαμάχη θα τροφοδοτούσε τον πληθωρισμό και θα καθυστερούσε τη μετάβαση σε μια καθαρότερη οικονομία, δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Χέρμπερτ Ντις.
Οι Βρυξέλλες λαμβάνουν την απόφαση για τους δασμούς την ώρα που οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνονται στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα οι αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Volkswagen AG και η Mercedes-Benz Group AG, να προσαρμόζουν τις πωλήσεις τους.
Ο Σολτς δήλωσε ότι η βιομηχανία θα πρέπει να συνεχίσει να στρέφεται προς την ενέργεια από μπαταρίες για να διασφαλίσει ότι θα παραμείνει ανταγωνιστική και τα επόμενα χρόνια. «Η αμφισβήτηση της προόδου, η καθυστέρηση της ανανέωσης και του μετασχηματισμού – αυτό θα είχε πικρές συνέπειες», δήλωσε ο Scholz. «Αν το κάνουμε αυτό, οι άλλοι θα μας προσπεράσουν».


Latest News

Σίμον Κάρτερ: Ο Βρετανός επιχειρηματίας που κέρδισε το στοίχημα της επιστροφής στο γραφείο
Η British Land, δια χειρός του CEO Σίμον Κάρτερ, στοιχημάτισε στην επιστροφή στο γραφείο και βλέπει τώρα ρεκόρ ενοικιάσεων στη Βρετανία

Πώς μια χώρα που ο Τραμπ «δεν είχε ξανακούσει ποτέ» βρέθηκε στο στόχαστρό του
Το Λεσότο, που η εμπορική πολιτική των ΗΠΑ μετέτρεψε σε κέντρο παραγωγής τζιν Levi’s και ρούχων του Τραμπ, βρίσκεται μπροστά σε μια επικείμενη οικονομική καταστροφή

Μπιλ Άκμαν: Γιατί βλέπει σύμπραξη Uber και Hertz
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Μπιλ Άκμαν αποκάλυψε ότι κατέχει σχεδόν το 20% των μετοχών της Hertz

Ο Πούτιν επαινεί τον Μασκ συγκρίνοντάς τον με σοβιετικό πρωτοπόρο πυραύλων
Ο Βλαντιμίρ Πούτιν επαίνεσε τον Ίλον Μασκ για τα επιτεύγματά του στα διαστημικά ταξίδια και τον θεωρεί τολμηρό οραματιστή αντάξιο των σοβιετικών πρωτοπόρων του διοαστήματος

«Τσουνάμι» απολύσεων στις γερμανικές επιχειρήσεις - 1 στις 3 σχεδιάζει περικοπές το 2025
Οι προοπτικές για το 2025 παραμένουν ζοφερές στη Γερμανία και τον επιχειρηματικό της κόσμο, σύμφωνα με έρευνα

Έτοιμη για τη μεγάλη στροφή η Ευρώπη - Πώς επιδρούν οι δασμοί στο μοντέλο της
Η Citi προβλέπει μεγάλη στροφή στο οικονομικό μοντέλο της Γηραιάς Ηπείρου - Οι επιπτώσεις στο εμπόριο από τους δασμούς Τραμπ

Πάουελ: Το μεγάλο διακύβευμα της απόλυσής του – Ποιοι τον υπερασπίζονται
Ο Αμερικανός πρόεδρος ανέβασε τους τόνους εναντίον του κεντρικού τραπεζίτη με το Λευκό Οίκο να εξετάζει την απόλυσή του

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα

Ο γιoς δισεκατομμυριούχου κληρόνομου της Chanel αποκαλύπτει τις δικές του επενδύσεις
Ο 38χρονος Ντέιβιντ Βερτχάιμερ προσέλαβε τον Ντέιβιντ Αν για να ηγηθεί των επενδύσεών στην εταιρεία του 1686 Partners

Γιατί ο ακροδεξιός Φάρατζ θέλει τα... χλωριωμένα κοτόπουλα των ΗΠΑ στη Βρετανία
Ο Φάρατζ δήλωσε ότι οι Βρετανοί καταναλωτές αγοράζουν ήδη κοτόπουλα από μέρη όπως η Ταϊλάνδη που εκτρέφονται σε κακές συνθήκες