«This is London calling to… ντολμάδες». Εντάξει δεν ακολουθεί το συγκλονιστικό Εμβατήριο του Πρίγκιπος της Δανιμαρκίας ή Trumpet Voluntary, αλλά κατά κάποιο τρόπο μπορεί και να το αξίζει ο Κώστας Σουλιώτης, αφού κατάφερε τους υπεύθυνους αγορών της Tesco, της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο, να περιληφθούν στη σειρά «The Real Greek» έξι ελληνικά πιάτα. Πόσο μάλλον δε, όταν ο πρόεδρος εταιρείας κονσερβών και έτοιμων γευμάτων Παλίρροια – Σουλιώτης Α.Ε. διαπραγματεύεται να κάνει ανάλογη συμφωνία και με τη δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα της γηραιάς αλβιώνος, τη Sainsbury’s.
Ντολμαδάκια, γίγαντες ψυγείου, μουσακάς, παστίτσιο, κοτόπουλο με πλιγούρι και σουτζουκάκια με κριθαράκι είναι οι έξι κωδικοί των έτοιμων γευμάτων που παράγει η Παλίρροια για την Tesco και ήδη η συνεργασία μετράει δύο μήνες.
Όπως ανέφερε ο κος Σουλιώτης στο περιθώριο της εορταστικής εκδήλωσης της Lidl για τα 25 χρόνια της γερμανικής αλυσίδας στην ελληνική αγορά, όπου, σημειωτέον, έδωσε το παρόν σύσσωμο το ελληνικό επιχειρείν, του κου Σπύρου Θεοδωρόπουλου συμπεριλαμβανομένου, οι νέες συμφωνίες ενισχύουν έτι περαιτέρω τον εξαγωγικό τζίρο της εταιρείας, που σήμερα αντιστοιχεί στο 87% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Στα 116 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις εφέτος
Για εφέτος, σύμφωνα με τον πληθωρικό επικεφαλής της Παλίρροιας, παγκόσμιας «βασίλισσας» του ντολμά, οι ενοποιημένες πωλήσεις θα φθάσουν τα 116 εκατ. ευρώ από 100 εκατ. ευρώ που ήταν στο τέλος του 2023.
Μάλιστα όπως σημείωσε ο κος Σουλιώτης η αύξηση των εσόδων δεν είναι πληθωριστική αλλά «κιβωτιακή», με την φετινή χρονιά να εξελίσσεται εξίσου θετικά, τόσο σε επίπεδο τζίρου όσο και κερδοφορίας.
Με 7 εργοστάσια, από τα Πολιτικά της Ευβοίας και το Άργος μέχρι την Κίνα (2 μονάδες), την Ιορδανία και τη Βουλγαρία (2 μονάδες), η διοίκηση στοχεύει στην επόμενη 5ετία ο τζίρος της εταιρείας να ξεπεράσει τα 150 εκατ. ευρώ με το ευαγγέλιο της ανάπτυξης να βασίζεται στο τρίπτυχο: ποιότητα, ποιότητα και ποιότητα.
760 εκατομμύρια ντολμαδάκια ετησίως
Ας σημειωθεί ότι η Παλίρροια είναι μακράν ο πρώτος παίκτης στην παγκόσμια αγορά του ντολμά, με την τουρκική εταιρεία που κατατάσσεται δεύτερη να έχει μόλις το 1/10 της δυναμικότητας της ελληνικής επιχείρησης στα εργοστάσια της οποίας τυλίγονται καθημερινά 2.000.000 ντολμάδες στο χέρι, ακριβώς όπως το 1957 όταν ξεκίνησε την εταιρεία ο πατέρας του σημερινού προέδρου.
Συνολικά ο όμιλος παράγει σήμερα περί τους 250 κωδικούς εκ των οποίων οι 130 αφορούν σε προϊόντα ζύμης από την εξαγορασθείσα βιομηχανία Τσαμπάσης στο Άργος.
Από τους υπόλοιπους 120 κωδικούς το 35% αφορά στα ντολμαδάκια, το 25% κατεψυγμένα, το 5% φαγητά ψυγείου, το «νέο αστέρι» της εταιρείας, όπως είπε ο κος Σουλιώτης, ενώ το εναπομείναν ποσοστό αφορά στους υπόλοιπους κωδικούς του χαρτοφυλακίου, ήτοι όσπρια, λαδερά, κονσεβοποιημένα λαχανικά κ.ά.
Αξίζει να αναφερθεί πως το 65% του κύκλου εργασιών της Παλίρροιας στην οποία συμμετέχει με 36% η VNK Capital του Βασίλη και της Νέλλης Κάτσου, προέρχεται από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διατηρώντας πολυετείς συνεργασίες με μεγάλους ομίλους λιανικής παγκοσμίως, όπως η Lidl, η Aldi, η Metro, η Ahold Delhaize, η coop, η Trader Joe’s, η Market Basket, η Kroger, η Whole Foods, η Walmart και πολλές ακόμη.
14 εκατ. ευρώ επενδύσεις
Τόσο εντός των τειχών, ήτοι στη μεγάλη παραγωγική μονάδα των Πολιτικών στην Εύβοια και στη μονάδα της Τσαμπάσης στο Άργος, όσο και στις παραγωγικές της μονάδες στην Κίνα (2 εργοστάσια), στην Ιορδανία και στη Βουλγαρία (2 εργοστάσια), η εταιρεία συνεχίζει τις επενδύσεις.
Ειδικότερα στη μονάδα του Άργους σχεδιάζονται επενδύσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ για την επέκταση της παραγωγής με νέες γραμμές και τη μεγέθυνση των αποθηκευτικών χώρων. Η συγκεκριμένη επένδυση στόχος είναι να ενταχθεί στον αναπτυξιακό νόμο.
Επιπλέον, η επιχείρηση επενδύει και στα Πολιτικά Ευβοίας ποσό 7 εκατ. ευρώ για την επέκταση της μονάδας.
Latest News
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα
Κέρδη μετά από φόρους στα 33 εκατ. στο εννιάμηνο για την Quest
Κατά το ίδιο διάστημα, ο όμιλος Quest κατέγραψε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 926 εκατ. ευρώ.
Τρία νέα στελέχη στην Εθνική Ασφαλιστική
Ποια είναι τα νέα στελέχη
Τέσσερις νέες καινοτόμες μορφές περιεχομένου από την Alter Ego Media
Η Alter Ego Media παρουσιάζει νέες, καινοτόμες μορφές ειδησεογραφικού περιεχομένου που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα, όπως το Mega 4, το Bullet(in), το Shorts καθώς και το Vima 5a.m