
Συναγερμός σήμανε στην πυροσβεστική το βράδυ της Παρασκευής, όταν ξέσπασε φωτιά έπειτα από ανατροπή βυτιοφόρου στην εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου, στο ύψος της γέφυρας του Ισθμού.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, λίγο μετά τα μεσάνυχτα η φωτιά στο βυτιοφόρο είχε κατασβεστεί πλήρως, παρά την μεγάλη δυσκολία της επιχείρησης, καθώς υπήρχε δυσκολία προσέγγισης στην αρχή λόγω του θερμικού φορτίου.
Επίσης θετικό ήταν πως η φωτιά δεν επεκτάθηκε στη γύρω περιοχή, καθώς κατασβέστηκε αμέσως από την πυροσβεστική στα πρανή γύρω από το βυτιοφόρο. Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ενώ δεν υπήρξε κανένας άλλος τραυματισμός.
Η ανακοίνωση της Intrakat
Σε συνέχεια της καταστροφικής φωτιάς σε βυτιοφόρο όχημα, που προκάλεσε σημαντικές ζημιές σε γέφυρα της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία στα δύο ρεύματα, η Intrakat ανταποκρίθηκε άμεσα σε επείγουσα έκκληση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας, η εταιρεία μετακίνησε εξειδικευμένα συνεργεία και μηχανήματα έργου στο σημείο και από τις 05.30 π.μ., και με την επίβλεψη και συνεργασία των μηχανικών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, έχει ξεκινήσει την κατεδάφιση της γέφυρας, η οποία κρίθηκε επικίνδυνη.
Τα συνεργεία της Intrakat εργάζονται πυρετωδώς ώστε να δοθεί η Εθνική Οδός στην κυκλοφορία το συντομότερο δυνατόν.
Το χρονικό
Υπενθυμίζεται ότι το βράδυ της Παρασκευής ξέσπασε φωτιά στο 75,5ο χλμ της Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος της γέφυρας του Ισθμού, μετά από ανατροπή βυτιοφόρου.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχείρησαν 28 πυροσβέστες με 9 οχήματα που πραγματοποίησαν διαβροχή και ρίψεις ειδικού κατασβεστικού υγρού.
Ο οδηγός απεγκλωβίστηκε σώος, δεν έχει εγκαύματα, φέρει όμως κάποια χτυπήματα από την ανατροπή. Έχει διακομισθεί στο νοσοκομείο Κορίνθου. Δεν υπάρχει άλλος τραυματίας.
Όπως έγινε γνωστό από την Τροχαία, αποφασίστηκε η διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στον κόμβο Κινέττας, στο ρεύμα προς Κόρινθο, ενώ έκλεισαν τα διόδια Καλαμακίου και έγινε εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στον κόμβο Επιδαύρου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα και στη Γέφυρα του Κόμβου Λουτρακίου στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κόρινθο.
Μια από τις εκρήξεις κατάγραψε η κάμερα του korinthostv, ενώ με τον ρεπόρτερ να επισημαίνει πως στο σημείο όπου βρισκόταν υπήρχε ένα αυλάκι, στο οποίο κυλούσαν τα καύσιμα από το βυτιοφόρο. Ελάχιστα λεπτά μετά σημειώνεται μια τρομακτική έκρηξη.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA