• Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένουν οι επιχειρηματίες το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών.
• Μπορεί να μην έχουν την βαρύτητα των εθνικών εκλογών, ωστόσο πάντοτε φέρνουν εξελίξεις.
• Το μήνυμα που θα στείλει η κάλπη δεν είναι αμελητέο.
• Θα δείξει εάν επικροτεί ή όχι την πορεία που έχει πάρει η χώρα.
• Και στο μέτωπο της οικονομίας…
• Το μεταρρυθμιστικό έργο βρίσκεται σε κομβικό σημείο άλλωστε.
• Κυρίως όσον αφορά στην αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου.
• Η ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής –για να το πούμε κομψά- δεν έχει προχωρήσει όσο θα έπρεπε.
• Πρόκειται για την «αχίλλειο πτέρνα» της ελληνικής οικονομίας.
• Κάτι που αποτυπώθηκε στην εκτόξευση του εμπορικού ελλείματος τον Απρίλιο…
• Η επόμενη ημέρα λοιπόν της 9ης Ιουνίου αφορά άμεσα το επιχειρείν.
• Τα στοιχήματα πάντως είναι μοιρασμένα.
• Κάποιοι ποντάρουν για εκλογική νίκη της ΝΔ με ποσοστό άνω του 33%
• Και άλλοι έχουν βάλει όλα τα λεφτά τους, σε εκλογική νίκη της ΝΔ μεν αλλά με ποσοστό κάτω του 30%!
• Κοντός ψαλμός αλληλούια…
—————-
Στο «μυαλό» του Βασίλη Φουρλή
• Το μέλλον των ΙΚΕΑ στην Ελλάδα «έδειξε» ο Βασίλης Φουρλής.
• Η ανάπτυξή τους θα κατευθυνθεί σε δυο μέτωπα.
• Το πρώτο αφορά, στη λειτουργία μεγάλων καταστημάτων που θα εντάσσονται σε retail park.
• Όπως αυτά που αναμένονται σε Πάτρα και Ηράκλειο, αλλά και… Ελληνικό.
• Θα συνυπάρχουν με άλλα μεγάλα brands, ώστε να δημιουργείται ένας εμπορικός πόλος.
• Και να εξασφαλίζεται η μέγιστη επισκεψιμότητα.
• Το δεύτερο αφορά στη δημιουργία μικρότερων σημείων μέσα στον αστικό ιστό.
• Τα λεγόμενα City Stores (καταστήματα πόλης) έως 2.500 τ.μ.
• Απώτερος στόχος;
• Να προσεγγίσει τους καταναλωτές που δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν μακριά από την εστία τους.
• Είναι ξεκάθαρο ότι η διοικητική ομάδα της Fourlis κινείται στην εξής λογική:
• «Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό στον… Μωάμεθ».
• Παρόμοια στρατηγική ακολουθείται και για την Holland & Barrett.
• Δεν είναι άλλωστε τυχαία η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος.