Η ευρωκάλπη της 9ης Ιουνίου και η αγωνία της αγοράς

• Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένουν οι επιχειρηματίες το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών.

• Μπορεί να μην έχουν την βαρύτητα των εθνικών εκλογών, ωστόσο πάντοτε φέρνουν εξελίξεις.

• Το μήνυμα που θα στείλει η κάλπη δεν είναι αμελητέο.

• Θα δείξει εάν επικροτεί ή όχι την πορεία που έχει πάρει η χώρα.

• Και στο μέτωπο της οικονομίας…

• Το μεταρρυθμιστικό έργο βρίσκεται σε κομβικό σημείο άλλωστε.

• Κυρίως όσον αφορά στην αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου.

• Η ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής –για να το πούμε κομψά- δεν έχει προχωρήσει όσο θα έπρεπε.

• Πρόκειται για την «αχίλλειο πτέρνα» της ελληνικής οικονομίας.

• Κάτι που αποτυπώθηκε στην εκτόξευση του εμπορικού ελλείματος τον Απρίλιο…

• Η επόμενη ημέρα λοιπόν της 9ης Ιουνίου αφορά άμεσα το επιχειρείν.

• Τα στοιχήματα πάντως είναι μοιρασμένα.

• Κάποιοι ποντάρουν για εκλογική νίκη της ΝΔ με ποσοστό άνω του 33%

• Και άλλοι έχουν βάλει όλα τα λεφτά τους, σε εκλογική νίκη της ΝΔ μεν αλλά με ποσοστό κάτω του 30%!

• Κοντός ψαλμός αλληλούια…

—————-

Στο «μυαλό» του Βασίλη Φουρλή

• Το μέλλον των ΙΚΕΑ στην Ελλάδα «έδειξε» ο Βασίλης Φουρλής.

• Η ανάπτυξή τους θα κατευθυνθεί σε δυο μέτωπα.

• Το πρώτο αφορά, στη λειτουργία μεγάλων καταστημάτων που θα εντάσσονται σε retail park.

• Όπως αυτά που αναμένονται σε Πάτρα και Ηράκλειο, αλλά και… Ελληνικό.

• Θα συνυπάρχουν με άλλα μεγάλα brands, ώστε να δημιουργείται ένας εμπορικός πόλος.

• Και να εξασφαλίζεται η μέγιστη επισκεψιμότητα.

• Το δεύτερο αφορά στη δημιουργία μικρότερων σημείων μέσα στον αστικό ιστό.

• Τα λεγόμενα City Stores (καταστήματα πόλης) έως 2.500 τ.μ.

• Απώτερος στόχος;

• Να προσεγγίσει τους καταναλωτές που δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν μακριά από την εστία τους.

• Είναι ξεκάθαρο ότι η διοικητική ομάδα της Fourlis κινείται στην εξής λογική:

• «Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό στον… Μωάμεθ».

• Παρόμοια στρατηγική ακολουθείται και για την Holland & Barrett.

• Δεν είναι άλλωστε τυχαία η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Latest News