Η πανδημία μείωσε την οδήγηση και συνακόλουθα τα ατυχήματα κατακόρυφα. Ωστόσο η επανάκαμψη και όσα άφησε πίσω της η πανδημία, ήταν σφοδρά. Παρά το όποιο αυξανόμενο κόστος από τις ελλείψεις ανταλλακτικών και τα επίσης σε έλλειψη αυτοκίνητα που προκάλεσε η διατάραξη της εφοδιαστικής αλυσίδας, η κίνηση εκτοξεύτηκε και τελικά οι οδηγοί επέστρεψαν στους δρόμους μαζικά.
Και μαζί τους, τα μεγάλα «μαθήματα» της περιόδου: από την επιθυμία για πρόληψη, σωστή αντιμετώπιση και διασφάλιση μέχρι την ευελιξία και την ευκολία στις πληρωμές που ζητούσαν πλέον οι καταναλωτές.
Με αυτή τη φιλοσοφία, αντιμετώπισαν τις διαχρονικές ανάγκες τους, όπως η ασφάλιση αυτοκινήτου, που επανεντάχθηκε πλέον σε μια νέα κανονικότητα, απαιτώντας έναν εξίσου καινοτόμο τρόπο διαχείρισης και αποπληρωμής της συμβατικής υποχρέωσης των κατόχων αυτοκινήτων.
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Ο αριθμός των ασφαλισμένων οχημάτων εμφανίστηκε αυξημένος το 2023 σε σχέση με το 2022, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Επιτροπή Αυτοκινήτων της Ένωσης Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων Ελλάδος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2023 το πλήθος των ασφαλισμένων οχημάτων έφτασαν στα 6.352.120, ενώ το 2022 ήταν 5.548.159.
Η μέση συχνότητα ζημιών (σύνολο καλύψεων) το 2023 μειώθηκε στα 9,54%, ενώ το 2022 ήταν στα 9,96%, αλλά το μέσο κόστος ζημιάς (σύνολο καλύψεων) ανήλθε σε 1.230 ευρώ, σε αντίθεση με το έτος 2022 που ήταν 1.210 ευρώ.
Η μέση συχνότητα ζημιών Αστικής Ευθύνης Οχημάτων σημείωσε μείωση για το έτος 2023, καθώς κυμαίνονταν στο 7%, ενώ το 2022 στα 7,15% και το μέσο κόστος ζημιάς το 2023 μειώθηκε, καθώς ήταν στα 1.351 ευρώ, ενώ το 2022 ανέρχονταν στα 1.385 ευρώ.
Δεν χρειάζεται ρίσκο
Από την αρχή του 2024 το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και η ΑΑΔΕ βάζουν «μπλόκο» στα ανασφάλιστα οχήματα και σε αυτά που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ, βάσει του σχεδίου δράσης για το έτος, το οποίο φέρνει αυστηρά πρόστιμα από 150 έως 500 ευρώ, μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
Ειδικά για τα ανασφάλιστα οχήματα προβλέπεται εντοπισμός του οχήματος μέσω πλατφόρμας, 250 ευρώ πρόστιμο, η εξόφληση του οποίου είναι προϋπόθεση ώστε το όχημα να μπορεί να ασφαλιστεί, ενώ όσοι δεν συμμορφώνονται θα αντιμετωπίζουν πρόστιμο 500 ευρώ μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις (αφαίρεση διπλώματος για 6 μήνες, πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας).
Η λύση της ευελιξίας
Με στόχο να διευκολύνει τους οδηγούς στην αγορά της ασφάλειας του αυτοκινήτου τους, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το πρόγραμμα που τους εξυπηρετεί και τις καλύψεις που ενδεχομένως πάντα ήθελαν, η Hellas Direct τούς καλεί να μετατρέψουν την υποχρέωση της ασφάλειας αυτοκινήτου (που επιβάλλεται από τον νόμο) σε επιλογή (που διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες αλλά και τις δυνατότητες του κάθε οδηγού).
Κατανοώντας την ανάγκη για μεγαλύτερη ευελιξία αλλά και την απροθυμία ή αδυναμία να χρησιμοποιήσουν πιστωτική κάρτα, η εταιρεία καινοτομεί με το FlexiPay.
Πρόκειται για τον πιο ευέλικτο τρόπο πληρωμής της ετήσιας ασφάλειας αυτοκινήτου, καθώς γίνεται σε 12 δόσεις με χρεωστική κάρτα, χωρίς πιστωτική και χωρίς δάνειο. Είναι μοναδικό γιατί συνδυάζει το όφελος έως 40% που προσφέρει η ετήσια ασφάλεια αυτοκινήτου με την ευελιξία της πληρωμής σε δόσεις.
Η ενεργοποίησή του είναι πολύ εύκολη καθώς το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να επιλέγει FlexiPay στους τρόπους πληρωμής πριν αγοράσει ή ανανεώσει το συμβόλαιό του. Με την αγορά του λαμβάνει το 12μηνο πλάνο δόσεων, οπότε ξέρει εξαρχής τι πληρώνει και πότε.
Τα ασφαλιστήρια είναι μηνιαία, πληρώνονται μέσω πάγιας εντολής και ανανεώνονται αυτόματα. Ο οδηγός δεν έχει καμία δέσμευση και μπορεί αν και όποτε θελήσει να ακυρώσει το συμβόλαιο χωρίς καμία επιβάρυνση. Δεν διαμεσολαβεί τράπεζα στη διαδικασία, οπότε δεν υπάρχουν αιτήσεις ή εγκρίσεις. Το FlexiPay είναι διαθέσιμο σε όλους, αρκεί να έχουν χρεωστική κάρτα.
Latest News
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία