Η πανδημία μείωσε την οδήγηση και συνακόλουθα τα ατυχήματα κατακόρυφα. Ωστόσο η επανάκαμψη και όσα άφησε πίσω της η πανδημία, ήταν σφοδρά. Παρά το όποιο αυξανόμενο κόστος από τις ελλείψεις ανταλλακτικών και τα επίσης σε έλλειψη αυτοκίνητα που προκάλεσε η διατάραξη της εφοδιαστικής αλυσίδας, η κίνηση εκτοξεύτηκε και τελικά οι οδηγοί επέστρεψαν στους δρόμους μαζικά.
Και μαζί τους, τα μεγάλα «μαθήματα» της περιόδου: από την επιθυμία για πρόληψη, σωστή αντιμετώπιση και διασφάλιση μέχρι την ευελιξία και την ευκολία στις πληρωμές που ζητούσαν πλέον οι καταναλωτές.
Με αυτή τη φιλοσοφία, αντιμετώπισαν τις διαχρονικές ανάγκες τους, όπως η ασφάλιση αυτοκινήτου, που επανεντάχθηκε πλέον σε μια νέα κανονικότητα, απαιτώντας έναν εξίσου καινοτόμο τρόπο διαχείρισης και αποπληρωμής της συμβατικής υποχρέωσης των κατόχων αυτοκινήτων.
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Ο αριθμός των ασφαλισμένων οχημάτων εμφανίστηκε αυξημένος το 2023 σε σχέση με το 2022, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Επιτροπή Αυτοκινήτων της Ένωσης Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων Ελλάδος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2023 το πλήθος των ασφαλισμένων οχημάτων έφτασαν στα 6.352.120, ενώ το 2022 ήταν 5.548.159.
Η μέση συχνότητα ζημιών (σύνολο καλύψεων) το 2023 μειώθηκε στα 9,54%, ενώ το 2022 ήταν στα 9,96%, αλλά το μέσο κόστος ζημιάς (σύνολο καλύψεων) ανήλθε σε 1.230 ευρώ, σε αντίθεση με το έτος 2022 που ήταν 1.210 ευρώ.
Η μέση συχνότητα ζημιών Αστικής Ευθύνης Οχημάτων σημείωσε μείωση για το έτος 2023, καθώς κυμαίνονταν στο 7%, ενώ το 2022 στα 7,15% και το μέσο κόστος ζημιάς το 2023 μειώθηκε, καθώς ήταν στα 1.351 ευρώ, ενώ το 2022 ανέρχονταν στα 1.385 ευρώ.
Δεν χρειάζεται ρίσκο
Από την αρχή του 2024 το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και η ΑΑΔΕ βάζουν «μπλόκο» στα ανασφάλιστα οχήματα και σε αυτά που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ, βάσει του σχεδίου δράσης για το έτος, το οποίο φέρνει αυστηρά πρόστιμα από 150 έως 500 ευρώ, μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
Ειδικά για τα ανασφάλιστα οχήματα προβλέπεται εντοπισμός του οχήματος μέσω πλατφόρμας, 250 ευρώ πρόστιμο, η εξόφληση του οποίου είναι προϋπόθεση ώστε το όχημα να μπορεί να ασφαλιστεί, ενώ όσοι δεν συμμορφώνονται θα αντιμετωπίζουν πρόστιμο 500 ευρώ μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις (αφαίρεση διπλώματος για 6 μήνες, πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας).
Η λύση της ευελιξίας
Με στόχο να διευκολύνει τους οδηγούς στην αγορά της ασφάλειας του αυτοκινήτου τους, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το πρόγραμμα που τους εξυπηρετεί και τις καλύψεις που ενδεχομένως πάντα ήθελαν, η Hellas Direct τούς καλεί να μετατρέψουν την υποχρέωση της ασφάλειας αυτοκινήτου (που επιβάλλεται από τον νόμο) σε επιλογή (που διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες αλλά και τις δυνατότητες του κάθε οδηγού).
Κατανοώντας την ανάγκη για μεγαλύτερη ευελιξία αλλά και την απροθυμία ή αδυναμία να χρησιμοποιήσουν πιστωτική κάρτα, η εταιρεία καινοτομεί με το FlexiPay.
Πρόκειται για τον πιο ευέλικτο τρόπο πληρωμής της ετήσιας ασφάλειας αυτοκινήτου, καθώς γίνεται σε 12 δόσεις με χρεωστική κάρτα, χωρίς πιστωτική και χωρίς δάνειο. Είναι μοναδικό γιατί συνδυάζει το όφελος έως 40% που προσφέρει η ετήσια ασφάλεια αυτοκινήτου με την ευελιξία της πληρωμής σε δόσεις.
Η ενεργοποίησή του είναι πολύ εύκολη καθώς το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να επιλέγει FlexiPay στους τρόπους πληρωμής πριν αγοράσει ή ανανεώσει το συμβόλαιό του. Με την αγορά του λαμβάνει το 12μηνο πλάνο δόσεων, οπότε ξέρει εξαρχής τι πληρώνει και πότε.
Τα ασφαλιστήρια είναι μηνιαία, πληρώνονται μέσω πάγιας εντολής και ανανεώνονται αυτόματα. Ο οδηγός δεν έχει καμία δέσμευση και μπορεί αν και όποτε θελήσει να ακυρώσει το συμβόλαιο χωρίς καμία επιβάρυνση. Δεν διαμεσολαβεί τράπεζα στη διαδικασία, οπότε δεν υπάρχουν αιτήσεις ή εγκρίσεις. Το FlexiPay είναι διαθέσιμο σε όλους, αρκεί να έχουν χρεωστική κάρτα.
Latest News
LC Waikiki, Penti, Madame Coco - Τι ταμείο κάνουν οι Τούρκοι στην Ελλάδα
Από την LC Waikiki στην Madame Coco - Ποιο είναι το οικονομικό αποτύπωμα των Τούρκων λιανέμπορων στην ελληνική αγορά - Οι 7 τούρκικες αλυσίδες που ήρθαν, είδαν και δεν… νίκησαν
Υποψήφιος για την Προεδρία της ΚΕΕΕ θα είναι ο Γιάννης Μπρατάκος
Ο Γιάννης Μπρατάκος επεσήμανε επίσης πως στόχος του είναι να ενδυναμώσει τον ρόλο του θεσμού σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο
Η άγνωστη σχέση του Πούτιν με την Τσάνταλης και τα «ασημικά»
Τίτλοι τέλους μετά από 135 χρόνια για την Τσάνταλης – Πώς έφτασε στην πτώχευση - Ποιοι ενδιαφέρονται για τα «ασημικά» της ιστορικής οινοποιίας
Margarita Louis-Dreyfus: Η δισεκατομμυριούχος που θέλει το 21% του λιμανιού Θεσσαλονίκης
Η επένδυση στον ΟΛΘ θα αποτελέσει την πρώτη τοποθέτηση της οικογένειας Louis-Dreyfus μέσω της LeonidsPort B.V. και παράλληλα την πρώτη σημαντική επένδυσή της στην Ελλάδα
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
ΕΛΤΟΝ: Ομολογιακό δάνειο 5,5 εκατ. ευρώ με κάλυψη από την Alpha Bank
Το προϊόν του εν λόγω μη εμπραγμάτως ασφαλισμένου Κοινού Ομολογιακού Δανείου της ΕΛΤΟΝ συνδέεται με την εξαγορά της Λέκος
ΕΚΤ: Στα «σκαριά» μοντέλο αυστηρότερης εποπτείας των τραπεζών
Πώς θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες τα σχέδια της ΕΚΤ για συμπερίληψη προηγούμενων περιόδων στα μοντέλα πιστωτικού κινδύνου
Οι πιστωτές υπέρ της αίτησης πτώχευσης της Τσάνταλης - Στο σφυρί τα «ασημικά»
Υπέρ της πτώχευσης της Τσάνταλης οι πιστωτές της ιστορικής οινοποιίας - Τα επόμενα βήματα
Όμιλος Τιτάν: Τον Φεβρουάριο η IPO της Titan America – Το 25% σε Χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης
Ο Όμιλος Εταιρειών Τιτάν θα πραγματοποιήσει τη δημόσια εγγραφή, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός του Φεβρουαρίου με σκοπό την άντληση 600 εκατ. δολ.
Alter Ego Media - City Hub Events: Διοργανώνουν 3 σημαντικά συνέδρια
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση σε Ανοιχτό Διάλογο - «Βιώσιμη Ανάπτυξη και Κοινωνική Συνοχή»