
Η πανδημία μείωσε την οδήγηση και συνακόλουθα τα ατυχήματα κατακόρυφα. Ωστόσο η επανάκαμψη και όσα άφησε πίσω της η πανδημία, ήταν σφοδρά. Παρά το όποιο αυξανόμενο κόστος από τις ελλείψεις ανταλλακτικών και τα επίσης σε έλλειψη αυτοκίνητα που προκάλεσε η διατάραξη της εφοδιαστικής αλυσίδας, η κίνηση εκτοξεύτηκε και τελικά οι οδηγοί επέστρεψαν στους δρόμους μαζικά.
Και μαζί τους, τα μεγάλα «μαθήματα» της περιόδου: από την επιθυμία για πρόληψη, σωστή αντιμετώπιση και διασφάλιση μέχρι την ευελιξία και την ευκολία στις πληρωμές που ζητούσαν πλέον οι καταναλωτές.
Με αυτή τη φιλοσοφία, αντιμετώπισαν τις διαχρονικές ανάγκες τους, όπως η ασφάλιση αυτοκινήτου, που επανεντάχθηκε πλέον σε μια νέα κανονικότητα, απαιτώντας έναν εξίσου καινοτόμο τρόπο διαχείρισης και αποπληρωμής της συμβατικής υποχρέωσης των κατόχων αυτοκινήτων.
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Ο αριθμός των ασφαλισμένων οχημάτων εμφανίστηκε αυξημένος το 2023 σε σχέση με το 2022, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Επιτροπή Αυτοκινήτων της Ένωσης Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων Ελλάδος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2023 το πλήθος των ασφαλισμένων οχημάτων έφτασαν στα 6.352.120, ενώ το 2022 ήταν 5.548.159.
Η μέση συχνότητα ζημιών (σύνολο καλύψεων) το 2023 μειώθηκε στα 9,54%, ενώ το 2022 ήταν στα 9,96%, αλλά το μέσο κόστος ζημιάς (σύνολο καλύψεων) ανήλθε σε 1.230 ευρώ, σε αντίθεση με το έτος 2022 που ήταν 1.210 ευρώ.
Η μέση συχνότητα ζημιών Αστικής Ευθύνης Οχημάτων σημείωσε μείωση για το έτος 2023, καθώς κυμαίνονταν στο 7%, ενώ το 2022 στα 7,15% και το μέσο κόστος ζημιάς το 2023 μειώθηκε, καθώς ήταν στα 1.351 ευρώ, ενώ το 2022 ανέρχονταν στα 1.385 ευρώ.
Δεν χρειάζεται ρίσκο
Από την αρχή του 2024 το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και η ΑΑΔΕ βάζουν «μπλόκο» στα ανασφάλιστα οχήματα και σε αυτά που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ, βάσει του σχεδίου δράσης για το έτος, το οποίο φέρνει αυστηρά πρόστιμα από 150 έως 500 ευρώ, μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
Ειδικά για τα ανασφάλιστα οχήματα προβλέπεται εντοπισμός του οχήματος μέσω πλατφόρμας, 250 ευρώ πρόστιμο, η εξόφληση του οποίου είναι προϋπόθεση ώστε το όχημα να μπορεί να ασφαλιστεί, ενώ όσοι δεν συμμορφώνονται θα αντιμετωπίζουν πρόστιμο 500 ευρώ μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις (αφαίρεση διπλώματος για 6 μήνες, πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας).
Η λύση της ευελιξίας
Με στόχο να διευκολύνει τους οδηγούς στην αγορά της ασφάλειας του αυτοκινήτου τους, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το πρόγραμμα που τους εξυπηρετεί και τις καλύψεις που ενδεχομένως πάντα ήθελαν, η Hellas Direct τούς καλεί να μετατρέψουν την υποχρέωση της ασφάλειας αυτοκινήτου (που επιβάλλεται από τον νόμο) σε επιλογή (που διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες αλλά και τις δυνατότητες του κάθε οδηγού).
Κατανοώντας την ανάγκη για μεγαλύτερη ευελιξία αλλά και την απροθυμία ή αδυναμία να χρησιμοποιήσουν πιστωτική κάρτα, η εταιρεία καινοτομεί με το FlexiPay.
Πρόκειται για τον πιο ευέλικτο τρόπο πληρωμής της ετήσιας ασφάλειας αυτοκινήτου, καθώς γίνεται σε 12 δόσεις με χρεωστική κάρτα, χωρίς πιστωτική και χωρίς δάνειο. Είναι μοναδικό γιατί συνδυάζει το όφελος έως 40% που προσφέρει η ετήσια ασφάλεια αυτοκινήτου με την ευελιξία της πληρωμής σε δόσεις.
Η ενεργοποίησή του είναι πολύ εύκολη καθώς το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να επιλέγει FlexiPay στους τρόπους πληρωμής πριν αγοράσει ή ανανεώσει το συμβόλαιό του. Με την αγορά του λαμβάνει το 12μηνο πλάνο δόσεων, οπότε ξέρει εξαρχής τι πληρώνει και πότε.
Τα ασφαλιστήρια είναι μηνιαία, πληρώνονται μέσω πάγιας εντολής και ανανεώνονται αυτόματα. Ο οδηγός δεν έχει καμία δέσμευση και μπορεί αν και όποτε θελήσει να ακυρώσει το συμβόλαιο χωρίς καμία επιβάρυνση. Δεν διαμεσολαβεί τράπεζα στη διαδικασία, οπότε δεν υπάρχουν αιτήσεις ή εγκρίσεις. Το FlexiPay είναι διαθέσιμο σε όλους, αρκεί να έχουν χρεωστική κάρτα.


Latest News

S&P Global: Υψηλές οι αποδόσεις των ελληνικών τραπεζών – Οδηγός τα υψηλά κεφάλαια και η μείωση του κινδύνου
Όπως εξηγεί η Tedeschi, οι τέσσερις μεγαλύτερες τράπεζες της Ελλάδας θα επιστρέψουν περισσότερα κεφάλαια στους επενδυτές το 2025

Δεσμεύσεις του υπουργείου Ανάπτυξης για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των ΒΙΠΕ
Δεσμεύσεις από το υπουργείο Ανάπτυξης μετα την κοινοβουλευτική ερώτηση των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη και Γιώργου Κοτρωνιά

Κρι Κρι: Στα 256 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2024, αυξημένος κατά 18,5%
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΡΙ ΚΡΙ πρότεινε τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού 0,40 ευρώ ανά μετοχή

Alpha Trust Ανδρομέδα: Τη διανομή μερίσματος 0,32 ευρώ/ μετοχή ενέκρινε η ΓΣ
Η καταβολή θα αρχίσει την Παρασκευή 13.06.2025 και θα πραγματοποιηθεί μέσω της Τράπεζας Πειραιώς

ΔΕΗ: Κάτω του 5% έπεσε το ποσοστό της Helikon Long Short Equity Fund Master ICAV
Τι αναφέρει η επιχείρηση

Τεχνητή νοημοσύνη στη βιομηχανία και «έξυπνες» υποδομές, οι μοχλοί ανάπτυξης για τη Siemens
Για τον μετασχηματισμό της Siemens σε ηγέτιδα εταιρεία τεχνολογίας χάρη στην ισχυρή κουλτούρα καινοτομίας και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, μίλησε ο Βασίλης Χατζίκος, CEO Siemens Ελλάδας, στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

AS Company: Ρεκόρ πωλήσεων το 2024 – Μέρισμα 0,17 ευρώ/μετοχή
Ο όμιλος AS Company διατήρησε την ηγετική του θέση στην αγορά παιχνιδιών, ενισχύοντας περαιτέρω το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο με επιτυχημένα καινοτόμα προϊόντα που συνδυάζουν υψηλή ποιότητα και ανταγωνιστική τιμή.

IDEAL Holdings: Στην OHA το 15% μετά την πρώτη της επένδυση 61,5 εκατ.
Τι αναφέρει η εταιρεία

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Μύλοι Κεπενού: Στα 1,2 εκατ. τα κέρδη προ φόρων το 2024
Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας Μύλοι Κεπενού διαμορφώθηκαν στα 57,91 εκατ.