
Στις υπεραξίες από τη δυναμική ανάπτυξη που καταγράφει τα τελευταία 10 χρόνια η κατανάλωση κρέατος κοτόπουλου σε συνδυασμό με την άνοδο την οποία σημειώνει ο κλάδος των έτοιμων γευμάτων στοχεύει η εταιρεία Κοτόπουλα Αγγελάκης, ισχυροποιώντας την παρουσία της εντός και εκτός τειχών.
Από τις μεγαλύτερες καθετοποιημένες μονάδες παραγωγής κοτόπουλων στην Ελλάδα, η Αγγελάκης έχει σε εξέλιξη ήδη από πέρσι ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα 30 εκατ. ευρώ, το οποίο σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της εταιρείας, Θάνο Αγγελάκη προχωρά με γρήγορους ρυθμούς.
Το επενδυτικό πλάνο αφορά τον υπερτριπλασιασμό των κτιριακών εγκαταστάσεων και την προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής, που θα συντελέσουν στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της εταιρείας κι ακόμη σειρά από πράσινες πρωτοβουλίες που θα οδηγήσουν, σε βάθος δεκαετίας, στην κλιματική ουδετερότητα. Το πρώτο μέρος των επενδύσεων, ύψους 15 εκατ. ευρώ αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2025.
Ειδικότερα τα έργα για την επέκταση του εργοστασίου πτηνοσφαγής κατά 6.000 τ.μ. αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Μάιο του 2025, όπως είπε ο κος Αγγελάκης στο περιθώριο της εορταστικής εκδήλωσης της Lidl για τα 25 χρόνια της γερμανικής αλυσίδας στην ελληνική αγορά,
Επιπρόσθετα, η Αγγελάκης επεκτάθηκε στον τομέα των αυγών για την εκτροφή κοτόπουλων καθώς και στη δημιουργία εκκολαπτηρίου, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται τα έργα για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου ζωοτροφών, τα οποία αναμένεται να τελειώσουν τον Μάρτιο του επόμενου έτους. Παράλληλα στις ράγες μπαίνει και η δημιουργία νέας μονάδας προψημένων και έτοιμων γευμάτων.
Σημειωτέον μάλιστα πως η εταιρεία επενδύοντας σε R&D ετοιμάζεται να λανσάρει νέα προϊόντα με ισχυρισμούς διατροφής και υγείας προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην εγχώρια αγορά, καθώς και να ενισχύσει περαιτέρω τις εξαγωγές της στην Κεντρική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία.
Για τη χρηματοδότηση του αναπτυξιακού πλάνου η Αγγελάκης έχει ενταχθεί στις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης.
Καλύτερο το 2024
Με βάση τα λεγόμενα του κου Αγγελάκη, η φετινή χρονιά εξελίσσεται σαφώς καλύτερα σε σχέση με την περσινή τόσο σε επίπεδο τζίρου όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας.
Οι πωλήσεις της εταιρείας «μοιράζονται» κατά 70% στο retail, με παρουσία στις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Θανόπουλος, Κρητικός και Lidl (παράγει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας) και κατά 30% στο Ho.Re.Ca., διατηρώντας συνεργασίες με αλυσίδες εστίασης.
Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές που αντιστοιχούν στο 10% του συνολικού τζίρου, ο στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω επέκταση στην Κεντρική Ευρώπη, καθώς και στις χώρες της Μέσης Ανατολής, λόγω της πολύ μεγάλης κατανάλωσης κοτόπουλου στην περιοχή. Ενδεικτικό του παραπάνω είναι ότι η μέση κατά κεφαλή κατανάλωση ετησίως σε κοτόπουλο στο Ντουμπάι είναι 71 κιλά όταν στην Ευρώπη είναι περί τα 23 κιλά.
Η μάχη της πρωτεΐνης
Αξίζει να αναφερθεί ότι η παραγωγή κοτόπουλου στη χώρα μας αυξάνεται κατά μέσο όρο 2,5% το χρόνο, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα κρέατα που έχουν μείωση.
Η κατά κεφαλή κατανάλωση στην Ελλάδα σήμερα βρίσκεται στα 27 κιλά, σύμφωνα με τον κο Αγγελάκη, με περαιτέρω αυξητικές τάσεις σε αντιστοιχία με τα άλλα κρέατα στα οποία μειώνεται συνεχώς.
Ας σημειωθεί ότι η παγκόσμια αγορά κρέατος κοτόπουλου αναμένεται να φτάσει τα 429,11 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2028, με κινητήριους μοχλούς το διαθέσιμο εισόδημα και την αλλαγή του τρόπου ζωής.
Οι παράγοντες υγείας συμβάλλουν επίσης στις αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες, με τους καταναλωτές να εκτιμούν πως το κοτόπουλο και το ψάρι είναι σημαντικά για μια υγιεινή διατροφή.


Latest News

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών

Η ελληνική σταδιοδρομία της Unilever – Από την «Ελαϊς» σε hub για 14 χώρες
Η Unilever Hellas είναι μία από τις λίγες πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα, που συνεχίζουν να έχουν παραγωγική δραστηριότητα μετά από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης

Ψάχνουν… χρυσάφι στον Ασπρόπυργο - Ο «πυρετός» επενδύσεων σε logistics και το αγκάθι
Εκτοξεύθηκαν οι τιμές των οικοπέδων στον Ασπρόπυργο – Τα projects για τη δημιουργία logistics που μεταμορφώνουν την περιοχή

VIDCAST – BizSound: Το marketplace όλης της Ελλάδας | Η ιστορία του SHOPFLIX
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον νέο CEO της SHOPFLIX, Γιάννη Στάθη. Συζητάμε για τα νέα καθήκοντα και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

ΚΕΕΕ: Η υπεραπόδοση τους πλεονάσματος πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία
Κάθε μέτρο ενίσχυσης της μικρομεσαίας τάξης μας βρίσκει σύμφωνους, λέει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Γιάννης Βουτσινάς