Στις υπεραξίες από τη δυναμική ανάπτυξη που καταγράφει τα τελευταία 10 χρόνια η κατανάλωση κρέατος κοτόπουλου σε συνδυασμό με την άνοδο την οποία σημειώνει ο κλάδος των έτοιμων γευμάτων στοχεύει η εταιρεία Κοτόπουλα Αγγελάκης, ισχυροποιώντας την παρουσία της εντός και εκτός τειχών.
Από τις μεγαλύτερες καθετοποιημένες μονάδες παραγωγής κοτόπουλων στην Ελλάδα, η Αγγελάκης έχει σε εξέλιξη ήδη από πέρσι ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα 30 εκατ. ευρώ, το οποίο σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της εταιρείας, Θάνο Αγγελάκη προχωρά με γρήγορους ρυθμούς.
Το επενδυτικό πλάνο αφορά τον υπερτριπλασιασμό των κτιριακών εγκαταστάσεων και την προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής, που θα συντελέσουν στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της εταιρείας κι ακόμη σειρά από πράσινες πρωτοβουλίες που θα οδηγήσουν, σε βάθος δεκαετίας, στην κλιματική ουδετερότητα. Το πρώτο μέρος των επενδύσεων, ύψους 15 εκατ. ευρώ αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2025.
Ειδικότερα τα έργα για την επέκταση του εργοστασίου πτηνοσφαγής κατά 6.000 τ.μ. αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Μάιο του 2025, όπως είπε ο κος Αγγελάκης στο περιθώριο της εορταστικής εκδήλωσης της Lidl για τα 25 χρόνια της γερμανικής αλυσίδας στην ελληνική αγορά,
Επιπρόσθετα, η Αγγελάκης επεκτάθηκε στον τομέα των αυγών για την εκτροφή κοτόπουλων καθώς και στη δημιουργία εκκολαπτηρίου, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται τα έργα για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου ζωοτροφών, τα οποία αναμένεται να τελειώσουν τον Μάρτιο του επόμενου έτους. Παράλληλα στις ράγες μπαίνει και η δημιουργία νέας μονάδας προψημένων και έτοιμων γευμάτων.
Σημειωτέον μάλιστα πως η εταιρεία επενδύοντας σε R&D ετοιμάζεται να λανσάρει νέα προϊόντα με ισχυρισμούς διατροφής και υγείας προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην εγχώρια αγορά, καθώς και να ενισχύσει περαιτέρω τις εξαγωγές της στην Κεντρική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία.
Για τη χρηματοδότηση του αναπτυξιακού πλάνου η Αγγελάκης έχει ενταχθεί στις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης.
Καλύτερο το 2024
Με βάση τα λεγόμενα του κου Αγγελάκη, η φετινή χρονιά εξελίσσεται σαφώς καλύτερα σε σχέση με την περσινή τόσο σε επίπεδο τζίρου όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας.
Οι πωλήσεις της εταιρείας «μοιράζονται» κατά 70% στο retail, με παρουσία στις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Θανόπουλος, Κρητικός και Lidl (παράγει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας) και κατά 30% στο Ho.Re.Ca., διατηρώντας συνεργασίες με αλυσίδες εστίασης.
Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές που αντιστοιχούν στο 10% του συνολικού τζίρου, ο στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω επέκταση στην Κεντρική Ευρώπη, καθώς και στις χώρες της Μέσης Ανατολής, λόγω της πολύ μεγάλης κατανάλωσης κοτόπουλου στην περιοχή. Ενδεικτικό του παραπάνω είναι ότι η μέση κατά κεφαλή κατανάλωση ετησίως σε κοτόπουλο στο Ντουμπάι είναι 71 κιλά όταν στην Ευρώπη είναι περί τα 23 κιλά.
Η μάχη της πρωτεΐνης
Αξίζει να αναφερθεί ότι η παραγωγή κοτόπουλου στη χώρα μας αυξάνεται κατά μέσο όρο 2,5% το χρόνο, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα κρέατα που έχουν μείωση.
Η κατά κεφαλή κατανάλωση στην Ελλάδα σήμερα βρίσκεται στα 27 κιλά, σύμφωνα με τον κο Αγγελάκη, με περαιτέρω αυξητικές τάσεις σε αντιστοιχία με τα άλλα κρέατα στα οποία μειώνεται συνεχώς.
Ας σημειωθεί ότι η παγκόσμια αγορά κρέατος κοτόπουλου αναμένεται να φτάσει τα 429,11 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2028, με κινητήριους μοχλούς το διαθέσιμο εισόδημα και την αλλαγή του τρόπου ζωής.
Οι παράγοντες υγείας συμβάλλουν επίσης στις αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες, με τους καταναλωτές να εκτιμούν πως το κοτόπουλο και το ψάρι είναι σημαντικά για μια υγιεινή διατροφή.
Latest News
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση