Στις υπεραξίες από τη δυναμική ανάπτυξη που καταγράφει τα τελευταία 10 χρόνια η κατανάλωση κρέατος κοτόπουλου σε συνδυασμό με την άνοδο την οποία σημειώνει ο κλάδος των έτοιμων γευμάτων στοχεύει η εταιρεία Κοτόπουλα Αγγελάκης, ισχυροποιώντας την παρουσία της εντός και εκτός τειχών.

Από τις μεγαλύτερες καθετοποιημένες μονάδες παραγωγής κοτόπουλων στην Ελλάδα, η Αγγελάκης έχει σε εξέλιξη ήδη από πέρσι ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα 30 εκατ. ευρώ, το οποίο σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της εταιρείας, Θάνο Αγγελάκη προχωρά με γρήγορους ρυθμούς.

Το επενδυτικό πλάνο αφορά τον υπερτριπλασιασμό των κτιριακών εγκαταστάσεων και την προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής, που θα συντελέσουν στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της εταιρείας κι ακόμη σειρά από πράσινες πρωτοβουλίες που θα οδηγήσουν, σε βάθος δεκαετίας, στην κλιματική ουδετερότητα. Το πρώτο μέρος των επενδύσεων, ύψους 15 εκατ. ευρώ αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2025.

Ειδικότερα τα έργα για την επέκταση του εργοστασίου πτηνοσφαγής κατά 6.000 τ.μ. αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Μάιο του 2025, όπως είπε ο κος Αγγελάκης στο περιθώριο της εορταστικής εκδήλωσης της Lidl για τα 25 χρόνια της γερμανικής αλυσίδας στην ελληνική αγορά,

Επιπρόσθετα, η Αγγελάκης επεκτάθηκε στον τομέα των αυγών για την εκτροφή κοτόπουλων καθώς και στη δημιουργία εκκολαπτηρίου, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται τα έργα για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου ζωοτροφών, τα οποία αναμένεται να τελειώσουν τον Μάρτιο του επόμενου έτους. Παράλληλα στις ράγες μπαίνει και η δημιουργία νέας μονάδας προψημένων και έτοιμων γευμάτων.

Σημειωτέον μάλιστα πως η εταιρεία επενδύοντας σε R&D ετοιμάζεται να λανσάρει νέα προϊόντα με ισχυρισμούς διατροφής και υγείας προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην εγχώρια αγορά, καθώς και να ενισχύσει περαιτέρω τις εξαγωγές της στην Κεντρική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία.

Για τη χρηματοδότηση του αναπτυξιακού πλάνου η Αγγελάκης έχει ενταχθεί στις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης.

Καλύτερο το 2024

Με βάση τα λεγόμενα του κου Αγγελάκη, η φετινή χρονιά εξελίσσεται σαφώς καλύτερα σε σχέση με την περσινή τόσο σε επίπεδο τζίρου όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας.

Οι πωλήσεις της εταιρείας «μοιράζονται» κατά 70% στο retail, με παρουσία στις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Θανόπουλος, Κρητικός και Lidl (παράγει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας) και κατά 30% στο Ho.Re.Ca., διατηρώντας συνεργασίες με αλυσίδες εστίασης.

Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές που αντιστοιχούν στο 10% του συνολικού τζίρου, ο στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω επέκταση στην Κεντρική Ευρώπη, καθώς και στις χώρες της Μέσης Ανατολής, λόγω της πολύ μεγάλης κατανάλωσης κοτόπουλου στην περιοχή. Ενδεικτικό του παραπάνω είναι ότι η μέση κατά κεφαλή κατανάλωση ετησίως σε κοτόπουλο στο Ντουμπάι είναι 71 κιλά όταν στην Ευρώπη είναι περί τα 23 κιλά.

Η μάχη της πρωτεΐνης

Αξίζει να αναφερθεί ότι η παραγωγή κοτόπουλου στη χώρα μας αυξάνεται κατά μέσο όρο 2,5% το χρόνο, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα κρέατα που έχουν μείωση.

Η κατά κεφαλή κατανάλωση στην Ελλάδα σήμερα βρίσκεται στα 27 κιλά, σύμφωνα με τον κο Αγγελάκη, με περαιτέρω αυξητικές τάσεις σε αντιστοιχία με τα άλλα κρέατα στα οποία μειώνεται συνεχώς.

Ας σημειωθεί ότι η παγκόσμια αγορά κρέατος κοτόπουλου αναμένεται να φτάσει τα 429,11 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2028, με κινητήριους μοχλούς το διαθέσιμο εισόδημα και την αλλαγή του τρόπου ζωής.

Οι παράγοντες υγείας συμβάλλουν επίσης στις αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες, με τους καταναλωτές να εκτιμούν πως το κοτόπουλο και το ψάρι είναι σημαντικά για μια υγιεινή διατροφή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις