Στη δημιουργία ενός νέου γραφείου – δορυφόρου με έδρα τον Βόλο προχωράει η PwC Ελλάδας σε συνεργασία με τη Microsoft με σκοπό την προώθηση της καινοτομίας, της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης, αλλά και την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας.
PwC: Σημαντικοί πελάτες την εγκαταλείπουν λόγω Evergrande
Η νέα πρωτοβουλία της PwC Ελλάδας σε συνεργασία με τη Microsoft αναμένεται αρχικά να δημιουργήσει 50 νέες θέσεις εργασίας, υψηλής ειδίκευσης, υποστηρίζοντας την προσπάθεια για αποκέντρωση και διακράτηση του εγχώριου ταλέντου. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας λειτουργούν έξι ακαδημαϊκά Ιδρύματα που προσφέρουν ευρύ φάσμα σύγχρονων επιστημονικών σπουδών με υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας.
Το κέντρο αριστείας της PwC σε συνεργασία με τη Microsoft στοχεύει στην ανάπτυξη πρωτοποριακών λύσεων στους τομείς των Data Analytics & AI, Security & Cloud Engineering, τις οποίες σχεδιάζει και υλοποιεί η PwC, αξιοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία και τις ψηφιακές πλατφόρμες της Microsoft. Σχεδιάζει ακόμη να προσφέρει ολοκληρωμένες τεχνολογικές λύσεις σε κρίσιμα πεδία όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η αγροτική ανάπτυξη, απαντώντας στις ιδιαίτερες ανάγκες και προκλήσεις που αντιμετωπίζει η περιφέρεια της Θεσσαλίας και συμβάλλοντας ενεργά στην προσπάθεια ενίσχυσης της ανθεκτικότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης της περιοχής.
Η έναρξη λειτουργίας του νέου γραφείου-δορυφόρου τοποθετείται στις αρχές του φθινοπώρου, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία στελέχωσής του. Παράλληλα, οι ομάδες της PwC και της Microsoft πραγματοποιούν σειρά συναντήσεων με την τοπική κοινωνία και την ακαδημαϊκή κοινότητα, στοχεύοντας στην ανάπτυξη και τη διεύρυνση συνεργειών.
Δηλώσεις
Ο Κυριάκος Ανδρέου, Territory Strategy, Clients & Markets Leader της PwC Ελλάδας, με αφορμή τη νέα πρωτοβουλία, δήλωσε: «Στο πλαίσιο της παγκόσμιας συμμαχίας μεταξύ των οργανισμών μας, η PwC Ελλάδας και η Microsoft συνεργάζονται προκειμένου να δημιουργήσουν ένα νέο «κύτταρο» καινοτομίας στην περιφέρεια της Θεσσαλίας. Επιδιώκουμε να συνδυάσουμε την εμπειρία μας σε σύνθετα και μεγάλης κλίμακας έργα ψηφιακού μετασχηματισμού, με την τεχνογνωσία και τα υπερσύγχρονα εργαλεία και πλατφόρμες της Microsoft, δημιουργώντας μια απόλυτα εξειδικευμένη ομάδα, που θα αξιοποιήσει τις αναδυόμενες τεχνολογίες προς όφελος της τοπικής οικονομίας. Η επένδυση φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως καταλύτης εξελίξεων για τη δημιουργία και ανάδειξη ενός οικοσυστήματος στη Θεσσαλία, εστιασμένου στην καινοτομία και την πληροφορική που θα προσελκύσει και άλλες, αντίστοιχες επενδύσεις. Για τον σκοπό αυτό, η PwC δεσμεύεται να συνδράμει σε κάθε πρωτοβουλία δημιουργίας ερευνητικών κέντρων, αλλά και εκκολαπτηρίων startups στην περιοχή».
Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, Γενική Διευθύντρια Microsoft για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, δήλωσε: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτή η συνεργασία με την PwC θα έχει θετικό αντίκτυπο στην περιοχή, καθώς και σε όλη τη χώρα και θα συμβάλει ιδιαίτερα στην ανάπτυξη της Θεσσαλίας. Στόχος μας είναι να στηρίξουμε την τεχνολογική εξέλιξη που έχει τη δυναμική να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας σε όλη τη χώρα, προωθώντας την καινοτομία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό παντού. Ένα βήμα πλήρως εναρμονισμένο με το όραμα της Microsoft να μη μείνει κανείς πίσω, σε συνέχεια της προσπάθειάς μας με το GRforGrowth και το ολοκληρωμένο πρόγραμμα στήριξης των τοπικών κοινοτήτων στις περιοχές που θα φιλοξενήσουν τα datacenters μας».
Η στρατηγική ανάπτυξης των γραφείων- δορυφόρων ανά την Ελλάδα εγκαινιάστηκε επισήμως το 2022 από την PwC με στόχο τη διατήρηση και ενδυνάμωση του τοπικού ταλέντου, τη διασύνδεση με την ακαδημαϊκή κοινότητα και την αναβάθμιση της τοπικής οικονομίας.
Αποτελεί δε την έμπρακτη συμβολή της PwC στη δημιουργία ενός δυναμικού τοπικού οικοσυστήματος που δύναται να προσελκύει επενδύσεις και να ενισχύει τις ευκαιρίες απασχόλησης, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον ρόλο της ως κορυφαίου εργοδότη του κλάδου.
Υπενθυμίζεται ότι το νέο γραφείο-δορυφόρος της PwC στη Θεσσαλία είναι το τέταρτο κατά σειρά στη χώρα μας, καθώς ήδη λειτουργούν με εξαιρετική επιτυχία το Tech & Innovation Hub στην Πάτρα, το Digital Center στα Ιωάννινα και το Sustainability Hub στη Ρόδο.
Latest News
Η ΕΥΔΑΠ με επενδύσεις 2 δισ. «θωρακίζει» το δίκτυο ύδρευσης της Αθήνας - Ο ρόλος της ΕΤΕπ
Η συμφωνία ΕΤΕπ - ΕΥΔΑΠ αφορά στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη διαχείριση κλιματικών κινδύνων όπως τη λειψυδρία, την ξηρασία και τους καύσωνες
Πειραιώς: Οι παράγοντες που καθορίζουν τη στρατηγική των επενδυτών στο γ' τρίμηνο 2024
Οι προοπτικές και οι συστάσεις της τράπεζας Πειραιώς για τοποθετήσεις σε μετοχές, κρατικά και εταιρικά ομόλογα και εμπορεύματα
Η ISOMAT «υιοθετεί» μια οικογένεια σε ανάγκη σε συνεργασία με το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής
Η ISOMAT, προσθέτει στη μακρά αλυσίδα δράσεων προσφοράς και κοινωνικής αλληλεγγύης τη συγκεκριμένη ενέργεια, κάνοντας για άλλη μια φορά πράξη την ευαισθητοποίησή της απέναντι σε συνανθρώπους μας που χρειάζονται στήριξη.
Αλλαγή κορυφής στον ΠΣΕ - Νέος πρόεδρος ο Αλκιβιάδης Καλαμπόκας - Επίτιμη πρόεδρος η Χριστίνα Σακελλαρίδη
Παρέδωσε τη σκυτάλη μετά από 31 χρόνια η κα Χριστίνα Σακελλαρίδη
Ανοδική πορεία ανάπτυξης για τα δίκτυα franchise
Μετά από μια παρατεταμένη περίοδο κρίσεων και ανασφάλειας, το Franchise βγαίνει αλώβητο
ΣΕΒ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για συντηρητές βιομηχανικών εγκαταστάσεων στη Θεσσαλία
Η 2η δράση κατάρτισης και απασχόλησης «Skills4Jobs» ΣΕΒ και ΣΘΕΒ
Με εξαγωγές και κάθε μέρα φθηνές τιμές «ζυμώνει» κέρδη η Alfa Pastry
Στα 63,81 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Alfa Pastry το 2023 - Επενδύσεις 8,6 εκατ. ευρώ - Μείωση τιμών κατά 15% - Εξάγει σε 35 χώρες
Η Εθνική Τράπεζα ολοκλήρωσε την απορρόφηση της θυγατρικής Greco Yota
Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης συντελέστηκε η μεταβίβαση του συνόλου των περιουσιακών στοιχείων ενεργητικού και παθητικού της Greco Yota στην Εθνική Τράπεζα
Το roadmap της Olympia Group για τον έλεγχο σε Entersoft και SoftOne
Πότε κατεβαίνει από το ταμπλό η Entersoft και τι θα γίνει με τη SoftOne μετά το πράσινο φως της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τον έλεγχο τους από την Olympia Group
Hall of Brands: Από τα Γιάννενα «σφήνα» στα μεγαθήρια των αθλητικών ειδών
Πώς τα καταστήματα Hall of Brands ξεκινώντας από τα Ιωάννινα το 1974 κατάφεραν να 13πλασιάσουν τον τζίρο τους σε 20 χρόνια