
Υπεγράφη την προηγούμενη Δευτέρα 3 Ιουνίου η σύμβαση για την ανάθεση στο ΤΑΙΠΕΔ της διενέργειας του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του Κυβερνητικού Πάρκου «Ανδρέας Λεντάκης» στις πρώην εγκαταστάσεις της ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ στη Δάφνη. Την σύμβαση υπέγραψαν ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης και ο εντεταλμένος σύμβουλος του Ταμείου, Παναγιώτης Σταμπουλίδης.
Το έργο θα υλοποιηθεί με τη μέθοδο ΣΔΙΤ και ο διαγωνισμός αναμένεται να προκηρυχθεί άμεσα από τη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ. Το έργο αφορά στην κατασκευή, χρηματοδότηση, συντήρηση και λειτουργία του Κυβερνητικού Πάρκου «Ανδρέας Λεντάκης», και περιλαμβάνει την δημιουργία ενός νέου διοικητικού συγκροτήματος κτιρίων καθώς και αστικού πάρκου που θα λειτουργήσει ως «πνεύμονας πρασίνου» για την ευρύτερη περιοχή, στις εγκαταστάσεις της ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ στον Υμηττό.
Χατζηδάκης: Εμβληματική ανάπλαση
Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε: «Η δημιουργία κυβερνητικού πάρκου και πνεύμονα πρασίνου στην καρδιά του αστικού ιστού της περιοχής Δάφνης – Υμηττού αποτελεί μια εμβληματική ανάπλαση για ολόκληρη την Αττική. Ανάπλαση που αποφορτίζει το κέντρο, δημιουργεί ελεύθερους χώρους και χώρους αναψυχής σε πρώην βιομηχανικές εγκαταστάσεις, εξοικονομεί πόρους για το Δημόσιο και αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής».
Σταμπουλίδης: Πρόκληση για εμάς η εμπιστοσύνη
Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος και Επικεφαλής της Μονάδας Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, δήλωσε: «Για το ΤΑΙΠΕΔ αποτελεί μεγάλη ευθύνη αλλά και πρόκληση η απόφαση της Πολιτείας και του Υπουργείου Οικονομικών να μας εμπιστευτεί την υλοποίηση ενός από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς που έχει πραγματοποιήσει ποτέ το ελληνικό δημόσιο. Το Κυβερνητικό Πάρκο «Ανδρέας Λεντάκης» είναι ένα έργο που θα έχει έντονο κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα για τους κατοίκους του Νομού Αττικής. Ένα έργο που εξορθολογίζει τις δαπάνες της δημόσιας διοίκησης, αναβαθμίζει τις υπηρεσίες προς τους δημόσιους λειτουργούς και γεννά μια νέα δυναμική οικονομία εντός του αστικού ιστού της Αττικής».
Το έργο
Το Κυβερνητικό Πάρκο «Ανδρέας Λεντάκης» θα αναπτυχθεί σε έκταση 154 στρεμμάτων όπου στεγάζεται σήμερα η ΠΥΡΚΑΛ, οι εγκαταστάσεις της οποίας θα μεταφερθούν σε άλλους χώρους εντός Αττικής. Σύμφωνα με το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο που έχει εγκριθεί από το ΥΠΕΝ, το 70% της έκτασης (107,5 στρέμματα) θα περιλαμβάνει ελεύθερους χώρους πρασίνου, κοινόχρηστους και κοινωφελείς ενώ η οικοδομήσιμη έκταση θα είναι το υπόλοιπο 30% (46,5 στρέμματα). Σε αυτήν περιλαμβάνονται τόσο τα νέα κτίσματα όσο και μέρος των υφιστάμενων που θα διατηρηθούν και θα αποκατασταθούν.
Στο Πάρκο προβλέπεται να μετεγκατασταθούν εννέα υπουργεία (Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Υγείας, Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Εσωτερικών) και ορισμένοι φορείς (ΑΑΔΕ, ΕΕΣΥΠ ΑΕ, ΤΑΙΠΕΔ ΑΕ, ΕΤΑΔ ΑΕ). Οι υπηρεσίες αυτές σήμερα στεγάζονται κυρίως στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και στον Πειραιά, το Μαρούσι και τον Χολαργό, σε 127 συνολικά κτίρια εκ των οποίων τα 107 είναι μισθωμένα από το Ελληνικό Δημόσιο και τα υπόλοιπα 20 είναι ιδιόκτητα.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA