Kρουαζιερόπλοιο, που επρόκειτο να φιλοξενήσει περισσότερους από 2.000 αστυνομικούς που θα παρείχαν ασφάλεια στη σύνοδο κορυφής της Ομάδας των Επτά ηγετών (G7) αυτήν την εβδομάδα στην Ιταλία, κατασχέθηκε σήμερα Τετάρτη έπειτα από καταγγελίες για κακές συνθήκες στο πλοίο, σύμφωνα με δηλώσεις της ιταλικής αστυνομίας.
Οι αξιωματικοί, όπως αναφέρει το Reuters, επρόκειτο να φιλοξενηθούν στο πλοίο «Mykonos Magic» – το οποίο μετονομάσθηκε σε «Goddess of the Night» – που είχε αγκυροβολήσει στην πόλη Μπρίντιζι, περίπου 60 χιλιόμετρα (37,28 μίλια) από το Borgo Egnazia, ένα πολυτελές θέρετρο στην περιοχή της Νότιας Απουλίας που θα φιλοξενήσει τη συνάντηση της G7 στις 13-15 Ιουνίου.
Τα συνδικάτα
Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα τα συνδικάτα κατήγγειλαν τις κακές
συνθήκες υγιεινής στο πλοίο, λέγοντας ότι πολλές καμπίνες δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, ότι υπήρχαν διαρροές νερού, άχρηστες τουαλέτες και χαλασμένος κλιματισμός, αναγκάζοντας τους επιβαίνοντες να μεταφερθούν σε ξενοδοχεία και σε άλλο πλοίο.
Σύμφωνα με το Reuters, οι αρχικές έρευνες έδειξαν «σημαντικές υγειονομικές κρισιμότητες και σοβαρές ελλείψεις διαμονής», οι οποίες θα μπορούσαν να ισοδυναμούν με το αδίκημα της απάτης στη δημόσια παροχή, ανέφερε ανακοίνωση της αστυνομίας. Το ειδησεογραφικό πρακτορείο επικαλείται ανακοίνωση της ιταλικής αστυνομίας που δήλωσε ότι το πλοίο κατασχέθηκε έπειτα από εντολή των εισαγγελέων του Μπρίντιζι για να διεξαχθούν περαιτέρω έρευνες.
Η αστυνομία
Σε προηγούμενη δήλωση, η αστυνομία ανέφερε επίσης ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να λάβει νομικά μέτρα κατά του ιδιοκτήτη του πλοίου. Τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι η κυβέρνηση είχε καταβάλει περίπου 6 εκατομμύρια ευρώ (6,46 εκατομμύρια δολάρια) για να το μισθώσει για τη διάρκεια της G7.
Σύμφωνα με τον ιταλικό ναυλομεσιτικό οίκο Ferrando & Massone, το «Goddess of the Night» είναι πλοίο 105.000 τόνων που κατασκευάστηκε το 2004. Αυτό το πλοίο ανάμεσα στα 13 καταστρώματά του διαθέτει 1.354 ανακαινισμένες καμπίνες και φιλοξενεί έως και 1.068 μέλη πληρώματος. Με μήκος 893 πόδια και πλάτος 118 πόδια, αυτό το πλοίο μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητα 22 κόμβων και να φιλοξενήσει έως και 3.470 επιβάτες.
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%