
Το υπό σημαία Λιβερίας πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου TUTOR χτυπήθηκε από drone των Χούθι, περίπου 75 ν.μ. νοτιοδυτικά της Χοντέϊντα της Υεμένης σήμερα τα ξημερώματα, όπως έγινε γνωστό. Πιθανότατα θα χρειαστεί να ρυμουλκηθεί στην Ερυθρά Θάλασσα.
Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες, έχει χαθεί η επικοινωνία ενώ δεν μπορεί να κάνει ελιγμούς καθώς χτυπήθηκε τουλάχιστον δύο φορές στο μηχανοστάσιο.
Tα drones χτυπούν σκάφη στην ίσαλο γραμμή
Το πλοίο TUTOR, το οποίο ανήκει στην Livenza Shipping Inc (Ελλάδα) και το διαχειρίζεται/εκμεταλλεύεται η Evalend Shipping Co SA (Ελλάδα), φαίνεται να παίρνει νερό.
Σημειώνεται πως στο πλοίο, το οποίο έχει απενεργοποιήσει τα συστήματά του εδώ και τρεις ημέρες, δεν επιβαίνουν Έλληνες ναυτικοί.
Δείτε σχετική ανάρτηση:
MARITIME SECURITY 🚨 ⚓️
At 06:50 UTC on 12 June, Liberian-flagged bulk carrier TUTOR (IMO: 9942627) was successfully engaged approx. 66nm southwest of Hodeidah likely by a Houthi Unmanned Surface Vessel (USV). The vessel reported being hit in the stern by a small white craft 5-7… pic.twitter.com/l5WnNexbHZ
— Martin Kelly (@_MartinKelly_) June 12, 2024
Σημειώνεται ότι τα USV (drones) είναι ικανά να μεταφέρουν κεφαλές βάρους έως και 500 κιλών, που είναι δέκα φορές το μέγεθος της κεφαλής των 50 κιλών που βρίσκεται στη μύτη του Shahed-136/Wa’id.
Επιπλέον, τα USV χτυπούν σκάφη στην ίσαλο γραμμή και αυτό, σε συνδυασμό με το σημαντικό μέγεθος της κεφαλής, είναι πιθανό να οδηγήσει σε σημαντική εισροή νερού.


Latest News

Ικανοποίηση της Ένωσης Ρυμουλκών για τον νέο κανονισμό ρυμουλκήσεων των ΕΛΠΕ Βορείου Ελλάδος
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδέχτηκαν τα μέλη της Ένωσης Ρυμουλκών το νέο κανονισμό των ΕΛΠΕ Β. Ελλάδος σχετικά με τις ρυμουλκήσεις

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας