
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να λάβει μέτρα για να αντιμετωπίσει την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα της Κίνας και σε άλλους κλάδους, μετά την απόφαση να επιβάλει δασμούς στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρουνό Λε Μερ, αναφέρει το Bloomberg.
Το μπλοκ ενημέρωσε επίσημα τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Geely Automobile και της ιδιοκτήτριας της MG, SAIC Motor, για τις επιβαρύνσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες που πρόκειται να εφαρμοστούν από τις 4 Ιουλίου.
Τι σημαίνουν οι δασμοί της ΕΕ στα ηλεκτρικά οχήματα για την Κίνα
«Εάν η Ευρώπη δεν δείξει τα δόντια της στο εμπόριο, θα καταλήξουμε να πιστεύουμε ότι η ευρωπαϊκή αγορά είναι απλώς ένα γιγαντιαίο εμπορικό κέντρο», δήλωσε ο Λε Μερ στο Sud Radio. «Είναι μια πρώτη απόφαση που ελπίζω ότι θα ακολουθήσουν και άλλες, κυρίως για τους ηλιακούς συλλέκτες και για άλλες κινεζικές βιομηχανίες».
Η Γαλλία υποστηρίζει εδώ και καιρό τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παρά την απροθυμία ορισμένων χωρών να εντείνουν τις εμπορικές εντάσεις. Ο Λε Μερ προειδοποίησε ότι είναι πιθανό να υπάρξει κάποια αντίδραση στην κίνηση αυτή, ακόμη και αν για να μπλοκαριστεί η απόφαση της Κομισιόν θα χρειαζόταν πλειοψηφία που θα ψήφιζε κατά της απόφασης.
«Ας μην κρυβόμαστε από το γεγονός ότι η μάχη θα είναι δύσκολη», δήλωσε. «Αλλά θέλω να καταλάβουν όλοι, κάθε κράτος μέλος να καταλάβει ότι πρέπει να αποκαταστήσουμε αυτή την ισορροπία δυνάμεων με την Κίνα».
Κατά των δασμών η Γερμανία
Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς τάχθηκε κατά των περιορισμών στο εμπόριο αυτοκινήτων σε πρόσφατες δηλώσεις του. Η αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας επωφελείται από τις δραστηριότητές της στην Κίνα και θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες της ασιατικής χώρας εάν το εμπόριο παραμείνει «δίκαιο και ελεύθερο», δήλωσε ο Σολτς.
Η ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας έχει αντιταχθεί στους δασμούς, λέγοντας ότι οι συνδιαλλαγές της με την Κίνα διασφαλίζουν θέσεις εργασίας στην Γερμανία. Μια κλιμακούμενη εμπορική διαμάχη θα τροφοδοτούσε τον πληθωρισμό και θα καθυστερούσε τη μετάβαση σε μια καθαρότερη οικονομία, δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Χέρμπερτ Ντις.


Latest News

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου

Η αντίσταση του Χάρβαρντ στα νέα ήθη Τραμπ θα του κοστίσει 9 δισ. δολάρια
Οι αμερικανικές υπηρεσίες είχαν γνωστοποιήσει προηγουμένως ότι επανεξετάζουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υποτροφίες και τις συμβάσεις του Χάρβαρντ

Γιατί ο Ντίμον πουλά μετοχές της JPMorgan
Ο CEO της JPMorgan ξεκίνησε από το περασμένο έτος να εκφορτώνει μετοχές της τράπεζας

Η Nissan μειώνει την παραγωγή των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, λόγω δασμών
Η Nissan είναι πιο εκτεθειμένη από ορισμένους άλλους ανταγωνιστές της

Ημιαγωγοί και φάρμακα ο επόμενος στόχος Τραμπ
Ο Ντόναλντ Τραμπ λέει επίσης ότι σκέφτεται «κάτι να βοηθήσει τις εταιρείες αυτοκινήτων»

Στο τραπέζι ακόμη και μία «έκπληξη» από την ΕΚΤ - Τι «βλέπει» η SoGen
Η Societe Generale δεν αποκλείει να μειωθεί το επιτόκιο κατά 50 μονάδες βάσης, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρη η «έξοδος» από την περιοριστική νομισματική πολιτική

Ανακατεύει το ΔΣ η Intel - Μεγάλες αλλαγές αναμένονται τον Μάιο
Η Intel αναδομεί την διοίκηση σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το χαμένο έδαφος της τελευταίας τετραετίας