Σε σημαντικές αυξήσεις στα προϊόντα του προχώρησε ο κολοσσός της διαδικτυακής μόδας Shein, σε μια κίνηση η οποία ενδέχεται να αυξήσει τα έσοδα πριν από την προγραμματισμένη IPO.

Σύμφωνα με στοιχεία της λονδρέζικης ερευνητικής εταιρείας EDITED, τα οποία παραθέτει το Reuters, οι μέσες αυξήσεις τιμών της Shein ξεπέρασαν αυτές των ανταγωνιστών της H& και Zara. Η EDITED συνέκρινε τις τιμές την 1η Ιουνίου με ένα χρόνο νωρίτερα.

Η Shein αξιοποιεί ένα δίκτυο προμηθευτών που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην Κίνα, οι οποίοι κερδίζουν τις παραδοσιακές διαδικασίες παραγωγής λαμβάνοντας μικρές αρχικές παραγγελίες και κλιμακώνοντας ανάλογα με τη ζήτηση. Τα περισσότερα από τα ρούχα που πουλά η Shein κατασκευάζονται στο Guangzhou της Κίνας από τους περίπου 5.400 προμηθευτές της.

Shein: Έτοιμη για το μεγάλο βήμα – Πότε μπαίνει στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου

Αν και η Shein δεν αποκαλύπτει δημοσίως οικονομικά στοιχεία, η Coresight Research εκτιμά ότι τα έσοδά της θα φτάσουν τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, ένα άλμα 55% σε σχέση με το περσινό ποσό.

«Η Shein γνώρισε πολύ ισχυρή δυναμική πρόσφατα, η οποία θα μπορούσε να παίξει ευνοϊκά τα σχέδιά της για IPO», δήλωσε ο Erik Lautier, ειδικός στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην εταιρεία συμβούλων AlixPartners.

Καθώς η Shein προετοιμάζεται για την αρχική της δημόσια προσφορά (IPO), αντιμετωπίζει το υψηλότερο κόστος του να είναι μια εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο.

Πρέπει επίσης να συμμορφώνεται με τους νέους κανονισμούς της ΕΕ για τις διαδικτυακές πλατφόρμες που θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έξοδά της, πιέζοντας τα περιθώρια κέρδους.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη μεγαλύτερη αγορά της Shein σε πωλήσεις, η αύξησε τις τιμές για τα γυναικεία φορέματα κατά 28%.

Αν και εξακολουθεί να είναι πολύ κάτω από τον μέσο όρο για ένα φόρεμα H&M (40,97 $) ή ένα φόρεμα Zara (79,69 $) στις ΗΠΑ, η Shein αύξησε τις τιμές κατά ένα μεγαλύτερο ποσοστό από τους αντιπάλους της την ίδια περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία.

Στον ιστότοπο της Shein στο Ηνωμένο Βασίλειο, ένα φόρεμα κόστιζε 24,12 λίρες (30,97 $) κατά μέσο όρο, 15% περισσότερο από ό,τι πριν από ένα χρόνο, ενώ το μέσο φόρεμα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία ήταν 36% πιο ακριβό.

Η Shein θέλει να δείξει ότι μπορεί να διατηρήσει την πρόσφατη ανάπτυξή της και να πουλά περισσότερα προϊόντα σε υψηλότερες τιμές πριν από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο, λένε ειδικοί λιανικής.

 Αποτίμηση

Ο όμιλος ηλεκτρονικού εμπορίου αποτιμήθηκε στα 66 δισ. δολάρια και η εισαγωγή μιας εταιρείας του μεγέθους της Shein θα αποτελούσε επιτυχία για το Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Το Λονδίνο χάνει εισηγμένες μετοχές από τους μεγαλύτερους και πιο ρευστοποιήσιμους αντιπάλους του, το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και τον Nasdaq.

Ο όμιλος ηλεκτρονικού εμπορίου αποτιμήθηκε στα 66 δισ. δολάρια και η εισαγωγή μιας εταιρείας του μεγέθους της Shein θα αποτελούσε επιτυχία για το Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Το Λονδίνο χάνει εισηγμένες μετοχές από τους μεγαλύτερους και πιο ρευστοποιήσιμους αντιπάλους του, το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και τον Nasdaq.

Η εταιρεία σημείωσε ρεκόρ κερδών άνω των 2 δισ. δολαρίων για το 2023, ξεπερνώντας τα 700 εκατ. δολάρια καθαρού εισοδήματος που απέφερε το 2022 και το 1,1 δισ. δολάρια το 2021. Συγκριτικά, οι αντίπαλοι H&M και η ιδιοκτήτρια της Zara Inditex ανακοίνωσαν καθαρά κέρδη ύψους 8,7 δισ. σκουριών (820 εκατ. δολάρια) και 5,4 δισ. ευρώ (5,8 δισ. δολάρια), αντίστοιχα, στις πιο πρόσφατες χρήσεις τους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή