Η Tesla θα αυξήσει την τιμή του Model 3 της λόγω των εισαγωγικών δασμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) που κατασκευάζονται στην Κίνα. Αυτό έσπευσε να ενημερώσει τους ευρωπαίους καταναλωτές ο κολοσσός ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Ίλον Μασκ, μια ημέρα αφότου η ΕΕ ανακοίνωσε την απόφασή της να επιβάλει δασμούς έως 38,1% στα προερχόμενα από κινεζικά εργοστάσια ηλεκτρικά οχήματα,.
Το μήνυμα, που εμφανίζεται στον ιστότοπο της Tesla για χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιρλανδία, το Βέλγιο και η Ουγγαρία, προέτρεψε τους υποψήφιους αγοραστές να κάνουν τις παραγγελίες τους τον Ιούνιο, χωρίς να αναφέρεται το ύψος της σχεδιαζόμενης αύξησης της τιμής.
Κίνα: Να επανεξετάσει η ΕΕ την απόφαση για επιβολή φόρου στα EV ζητά το Πεκίνο
«Προβλέπουμε ότι θα χρειαστεί να αυξήσουμε τις τιμές για τα οχήματα Model 3 από την 1η Ιουλίου 2024», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
«Αυτό οφείλεται στους πρόσθετους εισαγωγικούς δασμούς που ενδέχεται να επιβληθούν σε ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα και πωλούνται στην ΕΕ», εξηγεί.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα επιβάλει επιπλέον δασμούς έως και 38,1% στα εισαγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα από τον Ιούλιο, με αποτέλεσμα το Πεκίνο να προειδοποιήσει ότι θα λάβει μέτρα για τη διασφάλιση των κινεζικών συμφερόντων.
Η Tesla, η οποία εξάγει αυτοκίνητα Model 3 από τη Σαγκάη στην Ευρώπη, ήταν μία από τις πολλές εταιρείες που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είπε ότι συνεργάστηκε με την έρευνά της σε σχέση με τις κινεζικές επιδοτήσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων και ως εκ τούτου θα υπόκειται σε χαμηλότερο δασμό 21%.
Η Επιτροπή πρόσθεσε ότι η Tesla θα μπορούσε να λάβει ατομικά υπολογισμένο συντελεστή δασμού στα ηλεκτρικά της οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα όταν επιβληθούν οριστικοί δασμοί τον Νοέμβριο.
Latest News
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley
Μειωμένα κέρδη για τη BP στο τρίτο τρίμηνο -
«Σύννεφα» για τη BP καθώς η μετοχή της εμφανίζει πτώση 19% απο την αρχή του έτους έναντι πτώσης 3,5% για τη Shell