Σε μια εποχή που η ακρίβεια είναι θέμα καθημερινής συζήτησης, οι παλαιότεροι θυμήθηκαν και οι νεότεροι ηλικιακά έμαθαν τον «πληθωρισμό». Άπαντες παραδέχονται ότι η ακρίβεια παραμένει το Νο1 πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας, ανεξάρτητα αν ο καθένας εντοπίζει σε διαφορετικά σημεία τα αίτιά της. Από την άλλη μεριά, μέτρα ανακούφισης λαμβάνονται, η αγορά προσπαθεί να διαχειριστεί την κατάσταση και ο καταναλωτής παραμένει στο επίκεντρο χωρίς, είναι η αλήθεια, να έχει πολλές επιλογές ουσιαστικής παρέμβασης.
Σε αυτό το πλαίσιο η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έρχεται να κάνει τη διαφορά. Οι ενέργειες αυτές δεν είναι άλλες από τις επιταγές αξίας 3 και 6 ευρώ που ο καταναλωτής κερδίζει με αγορές προϊόντων σε πολλαπλές κατηγορίες και μας κάνει όλους να επιστρέφουμε! Πρόκειται για μια… συνήθεια της ΑΒ να επιστρέφει το «καλό», ώστε και οι καταναλωτές να επιστρέφουν με τη σειρά τους για να έχουν το φθηνότερο καλάθι της αγοράς με ψώνια, κάθε εβδομάδα, σε αγαπημένα προϊόντα.
Πώς λειτουργεί το σύστημα των 3ευρων και 6ευρων επιταγών: εύκολα και απλά. H ΑΒ Βασιλόπουλος με αγορές προϊόντων, πολλαπλών κατηγοριών, επιστρέφει στους καταναλωτές επιταγές των 3 και 6 ευρώ.
Με τον τρόπο αυτό, με τόσες επιταγές για επόμενες αγορές, ο καταναλωτής έχει πραγματικό λόγο να επιστρέψει στα ΑΒ καταστήματα, αφού έτσι εξασφαλίζεται το φθηνότερο καλάθι της αγοράς με τα καλύτερα προϊόντα και σε συνδυασμό με εξαιρετική εξυπηρέτηση. Γιατί όπως αναφέρει και το motto της ΑΒ «στο καλό, το καλύτερο είναι η τιμή».
Οι επιταγές σχετίζονται με όλα τα απαραίτητα προϊόντα για μια οικογένεια, με όλα όσα χρειαζόμαστε στην καθημερινότητά μας. Προϊόντα που ενδεχομένως να χαρακτηρίζονται και ως «αγαπημένα» για κάποιους. Κάθε εβδομάδα μέσα από βασικές κατηγορίες προϊόντων, όπως φρέσκο κρέας, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια και θαλασσινά, όλα τα προϊόντα κατάψυξης, τυριά, αλλαντικά, είδη άρτου, πρωινού αλλά και γαλακτοκομικά, αναψυκτικά, μπίρες, κρασιά αλλά και απορρυπαντικά και χαρτικά, η ΑΒ επιστρέφει στον καταναλωτή 3ευρες και 6ευρες επιταγές για πραγματικά φθηνότερο καλάθι αγορών.
Έτσι, αγοράζοντας προϊόντα που πραγματικά χρειάζεσαι, απλά κάνοντας τις καθημερινές σου αγορές, κερδίζεις 3ευρες και 6ευρες επιταγές που πρακτικά έρχονται να μειώσουν το «βάρος» του καλαθιού και να ανακουφίσουν το πορτοφόλι σου.
Τέλος, αλλά καθόλου μικρότερης αξίας, είναι οι άνθρωποι της ΑΒ που παραμένουν πάντα έτοιμοι να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές με χαρά και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε καθέναν και καθεμία ξεχωριστά.
Latest News
Γιατί η Ελλάδα δεν πρέπει να φοβάται την επιστροφή Τραμπ
Τι λένε στον ΟΤ κορυφαίοι εκπρόσωποι του επιχειρείν για τη δεύτερη θητεία του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο – Πώς αξιολογούν την πιθανή επιβολή δασμών, τον αντίκτυπο στην Ευρώπη και τη θέση της Ελλάδας
Κοντά σε συμφωνία Μασούτης με Κρητικό – Η διαφορά που χωρίζει το deal
Ένα βήμα πριν τη συμφωνία φέρεται να βρίσκονται Μασούτης και Κρητικός – Γιατί θεωρείται κλεισμένο deal
Στο κυνήγι νέων ευκαιριών σε data centers και οπτικές ίνες - Τι είπε στον ΟΤ ο CEO της Sparkle
Ο CEO της Sparkle Greece, Daniele Mancuso, μίλησε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο για την προοπτική νέων επενδύσεων ενώ τόνισε ότι προσέγγιση της εταιρείας είναι να ενισχύσει και να επεκτείνει το φάσμα των υπηρεσιών της
Ποιος είναι ο νέος «Μπάρμπα Στάθης» της Vivartia και γιατί (ακόμη) δεν θα πωληθεί
Το νέο «διαμάντι» της Vivartia και όλα τα ντεσού για την εξαγορά της Mπάρμπα Στάθης από την Ideal Holdings – Τα σχέδια για το εργοστάσιο στη Λάρισα
Παπουτσάνης: Στα 66,2 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2024
Για το 2025, η Παπουτσάνης προβλέπει διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών
Συνολικά 770.000 ευρώ η αποζημίωση της Επ. Ανταγωνισμού στα Βιβλιοπωλεία Φλωράς - Οι δικαστικές αποφάσεις
Ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2024 η πολυετής διαμάχη της Επιτροπής Ανταγωνισμού με τα Βιβλιοπωλεία Φλωράς
Έκλεισε το βιβλίο προσφορών της Eurobank - Αντλεί 400 εκατ.
Η ημερομηνία λήξης του ομολόγου Tier 2 είναι το 2035, με δικαίωμα ανάκλησης το 2030
Εμβάθυνση συνεργασίας Ελλάδας - Ισραήλ - Προοπτικές για νέες συμφωνίες σε 7 κλάδους
Η στρατηγική συνεργασία ανάμεσα σε Ελλάδα – Ισραήλ, βασικός πυλώνας σταθερότητας και ανάπτυξης στη Αν. Μεσόγειο
Η Apple παραμένει το πολυτιμότερο brand στον κόσμο - Πρώτο ευρωπαϊκό brand η Telekom
Η Telekom, στον όμιλο της οποίας μέλος είναι η COSMOTE, είναι μία από τις πιο επιτυχημένες και πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως, σύμφωνα με τη μελέτη «Brand Finance Global 500» - Στην πρώτη θέση παραμένει η Apple
ΕΥΔΑΠ: Στο Υπερταμείο το 11,33% των μετοχών του ΤΑΙΠΕΔ
Το συνολικό ποσοστό του μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου (άμεσα και έμμεσα) της ΕΥΔΑΠ που ελέγχεται από το Ελληνικό Δημόσιο (61,33%) δεν μεταβάλλεται