Ο γίγαντας του καφέ Starbucks ακολουθεί στα χνάρια πολλών άλλων αλυσίδων γρήγορου φαγητού που προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες με προσφορές. Η πολυεθνική αλυσίδα ανακοίνωσε ένα νέο «συνδυαστικό μενού», το οποίο δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να συνδυάσουν ένα μεγάλου μεγέθους ζεστό ή παγωμένο τσάι ή καφέ με μερικά βασικά συνοδευτικά, όπως ένα κρουασάν βουτύρου ή ένα σάντουιτς πρωινού, με μόλις $5 έως $6. Η Starbucks λέει ότι η προσφορά θα είναι διαθέσιμη για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Starbucks: «Πικρός» καφές για τον CEO – Η πτώση των πωλήσεων και τα πλήγματα στην Κίνα
Η νέα προσφορά είναι μία από τις πολλές που ανακοινώθηκαν από αλυσίδες fast food που συμπιέζονται από το υψηλότερο κόστος των τροφίμων και τον πληθωρισμό, που με τη σειρά τους, έχουν πιέσει τα πορτοφόλια των καταναλωτών. Αυτό έρχεται αφότου τα Starbucks ανέφεραν ένα «απογοητευτικό» δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τα λόγια του CEO της εταιρείας Λάξμαν Ναρασιμχάμ, το τελευταίο από πολλά τρίμηνα με ζημίες. Στην πιο πρόσφατη έκθεση κερδών της, η αλυσίδα είπε ότι παλεύει να καλύψει τη ζήτηση των καταναλωτών στις ΗΠΑ και την Κίνα, καθώς οι οικονομικές επιπτώσεις από τα μποϊκοτάζ (ιδιαίτερα στη Μέση Ανατολή), τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των barista, ακόμη και μια αιχμηρή κλήση από τον πρώην CEO της, βαρύνουν επίσης την αλυσίδα.
Μείωση εσόδων
Τα καθαρά έσοδα της αλυσίδας μειώθηκαν κατά 2% στα 8,6 δισεκατομμύρια δολάρια και οι παγκόσμιες πωλήσεις συγκρίσιμων καταστημάτων μειώθηκαν κατά 4%. Οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική, μια από τις μεγαλύτερες αγορές της αλυσίδας καφέ, μειώθηκαν κατά 3%, σύμφωνα με την έκθεση.
Στην κλήση κερδών, ο Ναρασιμχάμ είπε ότι τα αποτελέσματα αυτού του τριμήνου «δεν αντανακλούν τη δύναμη της επωνυμίας μας» και είναι μάλλον αποτέλεσμα ενός «πολύπλοκου και λειτουργικού περιβάλλοντος με αυξημένες προκλήσεις».
Ενώ τα συνδυαστικά γεύματα είναι από πολλού πρακτική για πολλές αλυσίδες γρήγορου φαγητού, όπως οι συνδυασμοί μπέργκερ, πατάτες και ποτά που προσφέρονται στα McDonald’s και Wendy’s, η προσφορά είναι σχετικά σπάνια κίνηση για τα Starbucks, τα οποία συχνά επικεντρώνονται στην ποιότητα και το εύρος των προϊόντων της, με νέα ποτά να εμφανίζονται σχεδόν κάθε εποχή, ως στρατηγική μάρκετινγκ.
Η παράδοση προσθήκης στο μενού “εξωτικών” επιλογών
Πράγματι, κάθε φορά που αλλάζει ο καιρός, αλλάζουν και τα χρώματα και οι γεύσεις του μενού του καφέ μπαρ. Τον Ιανουάριο, τα Starbucks κυκλοφόρησαν το «Oleato», έναν καφέ με ελαιόλαδο με μεσογειακή επιρροή. Τον Μάρτιο, η αλυσίδα πρόσθεσε στο μενού τις λουλουδένιες γεύσεις της λεβάντας για latte. και τον Απρίλιο, στράφηκε στο τσίλι για να προσφέρει πικάντικους κρύους αφρούς και λεμονάδες. Αυτό το καλοκαίρι, τα Starbucks πρόσθεσε επίσης ένα νέο καλοκαιρινό ρόφημα, με πέρλες βατόμουρου και βάση γάλακτος καρύδας, εμπνευσμένο από το ασιατικό bubble tea.
Ενώ τα Starbucks αντιμετωπίζουν, όπως πολλές αλυσίδες γρήγορου φαγητού, αυξημένο πληθωρισμό και υψηλότερα κόστη τροφίμων, πειραματίζεται σαφώς με μια παρόμοια στρατηγική που χρησιμοποιήθηκε πρόσφατα από τα McDonald’s, Wendy’s και Burger King, τα οποία έχουν επαναφέρει προσφορές αξίας $5 ή άλλες χαμηλού κόστους ευκαιρίες για να επαναφέρουν τους πελάτες στα καταστήματα. Τον Μάιο, τα McDonald’s υποσχέθηκαν να ξεκινήσουν μια προσφορά γεύματος $5 ως προωθητική καμπάνια τεσσάρων εβδομάδων. Λίγο αργότερα, η Wendy’s ανακοίνωσε μια ανταγωνιστική προσφορά για πρωινό $3 και στα τέλη Μαΐου, η Burger King ακολούθησε το παράδειγμά της, λέγοντας ότι ετοιμάζει τη δική της προσφορά $5.
Το πιο πρόσφατο συνδυαστικό μενού των Starbucks είναι μια προσφορά περιορισμένου χρόνου που είναι διαθέσιμη μόνο στα καταστήματα και δεν έχουν υπηρεσίες παράδοσης. Οι πελάτες που θέλουν να προσαρμόσουν με άλλο τρόπο τα ποτά ή το φαγητό τους θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερα.
Latest News
Μικρότερες διακοπές ρεύματος στην Yπερδνειστερία - Σε 3 απο 8 ώρες οι διακοπές του ηλεκτρικού
Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι δεν θα στείλει φυσικό αέριο στη Μολδαβία, επικαλούμενη «οφειλές της Μολδαβίας ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων»
Τι ψάχνουν στην Ευρώπη τα ιδιωτικά κεφάλαια [γραφήματα]
Η συνολική αξία των μεγάλων συμφωνιών με ιδιωτικά κεφάλαια στην Ευρώπη αυξήθηκε με διπλάσιο ρυθμό από τον υπόλοιπο κόσμο το 2024
«Φρενίτιδα» για ξένα προϊόντα στις ΗΠΑ - Τρέχουν να προλάβουν τους δασμούς Τραμπ
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ προγραμματίζουν αγορές αγαθών καθώς φοβούνται τις αυξήσεις που θα προκαλέσουν οι δασμοί
Στο...έλεος της πολεμικής οικονομίας και του πληθωρισμού οι Ρώσοι - Ο ρόλος των κυρώσεων
Τα σημάδια υπερθέρμανσης της οικονομίας πυκνώνουν στη Ρωσία έπειτα από τρία χρόνια πολέμου στην Ουκρανία, όμως ο τερματισμός του θα μπορούσε να σηματοδοτήσει για τη Μόσχα νέες μείζονες προκλήσεις
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
O πρώην υπουργός Οικονομικών της Ελβετίας προειδοποιεί για το μέγεθος της UBS
Με περίπου 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια, ο ισολογισμός της UBS είναι διπλάσιος από το μέγεθος της ετήσιας οικονομικής παραγωγής της Ελβετίας
Πλάνο για τέσσερις μειώσεις επιτοκίων από την ΕΚΤ
Εν αναμονή των ανακοινώσεων και των μέτρων του νέου Αμερικανού προέδρου η ΕΚΤ σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ