
Ο γίγαντας του καφέ Starbucks ακολουθεί στα χνάρια πολλών άλλων αλυσίδων γρήγορου φαγητού που προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες με προσφορές. Η πολυεθνική αλυσίδα ανακοίνωσε ένα νέο «συνδυαστικό μενού», το οποίο δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να συνδυάσουν ένα μεγάλου μεγέθους ζεστό ή παγωμένο τσάι ή καφέ με μερικά βασικά συνοδευτικά, όπως ένα κρουασάν βουτύρου ή ένα σάντουιτς πρωινού, με μόλις $5 έως $6. Η Starbucks λέει ότι η προσφορά θα είναι διαθέσιμη για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Starbucks: «Πικρός» καφές για τον CEO – Η πτώση των πωλήσεων και τα πλήγματα στην Κίνα
Η νέα προσφορά είναι μία από τις πολλές που ανακοινώθηκαν από αλυσίδες fast food που συμπιέζονται από το υψηλότερο κόστος των τροφίμων και τον πληθωρισμό, που με τη σειρά τους, έχουν πιέσει τα πορτοφόλια των καταναλωτών. Αυτό έρχεται αφότου τα Starbucks ανέφεραν ένα «απογοητευτικό» δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τα λόγια του CEO της εταιρείας Λάξμαν Ναρασιμχάμ, το τελευταίο από πολλά τρίμηνα με ζημίες. Στην πιο πρόσφατη έκθεση κερδών της, η αλυσίδα είπε ότι παλεύει να καλύψει τη ζήτηση των καταναλωτών στις ΗΠΑ και την Κίνα, καθώς οι οικονομικές επιπτώσεις από τα μποϊκοτάζ (ιδιαίτερα στη Μέση Ανατολή), τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των barista, ακόμη και μια αιχμηρή κλήση από τον πρώην CEO της, βαρύνουν επίσης την αλυσίδα.

Μείωση εσόδων
Τα καθαρά έσοδα της αλυσίδας μειώθηκαν κατά 2% στα 8,6 δισεκατομμύρια δολάρια και οι παγκόσμιες πωλήσεις συγκρίσιμων καταστημάτων μειώθηκαν κατά 4%. Οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική, μια από τις μεγαλύτερες αγορές της αλυσίδας καφέ, μειώθηκαν κατά 3%, σύμφωνα με την έκθεση.
Στην κλήση κερδών, ο Ναρασιμχάμ είπε ότι τα αποτελέσματα αυτού του τριμήνου «δεν αντανακλούν τη δύναμη της επωνυμίας μας» και είναι μάλλον αποτέλεσμα ενός «πολύπλοκου και λειτουργικού περιβάλλοντος με αυξημένες προκλήσεις».
Ενώ τα συνδυαστικά γεύματα είναι από πολλού πρακτική για πολλές αλυσίδες γρήγορου φαγητού, όπως οι συνδυασμοί μπέργκερ, πατάτες και ποτά που προσφέρονται στα McDonald’s και Wendy’s, η προσφορά είναι σχετικά σπάνια κίνηση για τα Starbucks, τα οποία συχνά επικεντρώνονται στην ποιότητα και το εύρος των προϊόντων της, με νέα ποτά να εμφανίζονται σχεδόν κάθε εποχή, ως στρατηγική μάρκετινγκ.

Η παράδοση προσθήκης στο μενού “εξωτικών” επιλογών
Πράγματι, κάθε φορά που αλλάζει ο καιρός, αλλάζουν και τα χρώματα και οι γεύσεις του μενού του καφέ μπαρ. Τον Ιανουάριο, τα Starbucks κυκλοφόρησαν το «Oleato», έναν καφέ με ελαιόλαδο με μεσογειακή επιρροή. Τον Μάρτιο, η αλυσίδα πρόσθεσε στο μενού τις λουλουδένιες γεύσεις της λεβάντας για latte. και τον Απρίλιο, στράφηκε στο τσίλι για να προσφέρει πικάντικους κρύους αφρούς και λεμονάδες. Αυτό το καλοκαίρι, τα Starbucks πρόσθεσε επίσης ένα νέο καλοκαιρινό ρόφημα, με πέρλες βατόμουρου και βάση γάλακτος καρύδας, εμπνευσμένο από το ασιατικό bubble tea.
Ενώ τα Starbucks αντιμετωπίζουν, όπως πολλές αλυσίδες γρήγορου φαγητού, αυξημένο πληθωρισμό και υψηλότερα κόστη τροφίμων, πειραματίζεται σαφώς με μια παρόμοια στρατηγική που χρησιμοποιήθηκε πρόσφατα από τα McDonald’s, Wendy’s και Burger King, τα οποία έχουν επαναφέρει προσφορές αξίας $5 ή άλλες χαμηλού κόστους ευκαιρίες για να επαναφέρουν τους πελάτες στα καταστήματα. Τον Μάιο, τα McDonald’s υποσχέθηκαν να ξεκινήσουν μια προσφορά γεύματος $5 ως προωθητική καμπάνια τεσσάρων εβδομάδων. Λίγο αργότερα, η Wendy’s ανακοίνωσε μια ανταγωνιστική προσφορά για πρωινό $3 και στα τέλη Μαΐου, η Burger King ακολούθησε το παράδειγμά της, λέγοντας ότι ετοιμάζει τη δική της προσφορά $5.
Το πιο πρόσφατο συνδυαστικό μενού των Starbucks είναι μια προσφορά περιορισμένου χρόνου που είναι διαθέσιμη μόνο στα καταστήματα και δεν έχουν υπηρεσίες παράδοσης. Οι πελάτες που θέλουν να προσαρμόσουν με άλλο τρόπο τα ποτά ή το φαγητό τους θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερα.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς