![Euro 2024: Ελπίδες για μικρή αύξηση του ΑΕΠ στη Γερμανία το β΄τρίμηνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/euro2024-scaled.jpg)
Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου διαρκείας ενός μήνα που ξεκινάει στη Γερμανία την Παρασκευή, αναμένεται να τονώσει την οικονομία της χώρας κατά 0,1% το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με το ινστιτούτο Ifo.
«Ωστόσο, το αποτέλεσμα θα είναι μόνο βραχύβιο, πράγμα που σημαίνει ότι οι εξαγωγές υπηρεσιών λόγω των τουριστών που επιστρέφουν στην πατρίδα τους μετά το τέλος του Euro 2024 είναι πιθανό να μειωθούν ξανά το τρίτο τρίμηνο και, συνολικά, να παραμείνουν οι ίδιες», δήλωσε ο ερευνητής του Ifo, Τζερόμ Βολφ, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα τις περισσότερες περιπτώσεις, «έχουν μάλλον μικρό αντίκτυπο, με εξαίρεση τον τουρισμό», επισήμανε το Ifo, κάνοντας συγκρίσεις με το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2006 που έγινε επίσης στη Γερμανία. Ενώ οι εγχώριοι καταναλωτές ενισχύουν για λίγο τις δαπάνες φιλοξενίας και φαγητού, μειώνουν άλλες δαπάνες, επομένως η ιδιωτική κατανάλωση στο σύνολό της «πιθανώς θα παραμείνει ανεπηρέαστη».
«Στην αρχή του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2006 στη Γερμανία, οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις ξένων φιλοξενούμενων αυξήθηκαν αντίστοιχα κατά 25%,» προσθέτει ο Βολφ. «Αν λάβουμε αυτό ως βάση για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2024, μπορούμε να περιμένουμε περισσότερους από 600.000 επιπλέον ξένους τουρίστες και 1,5 εκατομμύριο επιπλέον διανυκτερεύσεις», είπε. «Αυτό πιθανότατα θα αντικατοπτρίζεται σε υψηλότερες διανυκτερεύσεις μίας νύχτας στον κλάδο της φιλοξενίας».
Τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα στρεβλώνουν τακτικά την οικονομική απόδοση των χωρών που τα φιλοξενούν, όπως επισημαίνει το Bloomberg. Η Ελβετία, η οποία είναι η έδρα αθλητικών φορέων όπως η FIFA, η UEFA και η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή, δημοσιεύει τώρα μεγέθη ΑΕΠ, αππό τα οποία εξαιρεί τις οικονομικές επιδόσεις που σχετίζονται με τέτοια μεγάλα αθλητικά γεγονότα.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών