Παρά το γεγονός ότι αρνείται τις κατηγορίες, η Temu συνεχίζει και βρίσκεται αντιμέτωπη με δύο ξεχωριστές ομαδικές αγωγές που την κατηγορούν, μεταξύ άλλων, ότι μετέφερε επικίνδυνα κακόβουλα λογισμικά και κατασκοπευτικά προγράμματα στις συσκευές των χρηστών, ότι συνέλεξε δεδομένα πέραν του αναγκαίου και ότι απέτυχε να διασφαλίσει τα προσωπικά και οικονομικά δεδομένα των πελατών της.

Και μπροστά σε όλα αυτά, ενώ θα αναμενόταν οι καταναλωτές να της γυρίσουν την πλάτη, συνεχίζει και αυξάνει τη δημοτικότητά της, όπως αποκάλυψε έρευνα της Omnisend σύμφωνα με την οποία «ενώ η εμπιστοσύνη είναι ζωτικής σημασίας, η τιμή μπορεί να αποτελέσει ισχυρότερο πόλο έλξης».

Temu: Μπήκε στη λίστα της ΕΕ

«Παραδόξως, ακόμη και με θέματα εμπιστοσύνης, οι αγοραστές εξακολουθούν να συρρέουν σε αυτές τις πλατφόρμες», δήλωσε η Omnisend στο RetailDive. «Γιατί; Επειδή οι εξαιρετικές τιμές προσελκύουν το ενδιαφέρον περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, ακόμη και όταν η αφοσίωση στη μάρκα είναι αδύναμη».

Τα αποτελέσματα προέκυψαν από την έρευνα της Omnisend σε 4.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και τον Καναδά τον Απρίλιο σχετικά με τον τρόπο που ψωνίζουν online.

Η Temu και οι άλλοι

Περίπου το 17,5% των παγκόσμιων ερωτηθέντων επισήμανε πως πιστεύει ότι η Temu θα μπορούσε να ξεπεράσει την Amazon ως η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πέρα από την Temu και την Amazon, η έρευνα περιελάμβανε επίσης στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών όσον αφορά τις Shein, AliExpress και TikTok Shop, τις οποίες κατηγοριοποίησε ως κινεζικές αγορές. Περίπου το 63% των ερωτηθέντων ψώνιζε σε μία από αυτές τις πλατφόρμες μία φορά το χρόνο, ενώ το 13% δήλωσε ότι ψωνίζει σε αυτές τις πλατφόρμες τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες ψωνίζουν σε περισσότερες από μία από αυτές τις πλατφόρμες.

Οι ερωτηθέντες με έδρα τις ΗΠΑ είναι πιο ανοιχτοί σε αυτές τις πλατφόρμες από κάποιους άλλους ερωτηθέντες, με το 20% των Αμερικανών καταναλωτών να δηλώνουν ότι ψωνίζουν σε μία από αυτές τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Κατά τη διάρκεια της έρευνας, η Omnisend δήλωσε ότι διαπίστωσε ότι η Shein και η Temu δεν είναι μια περαστική μόδα, αλλά ένας βασικός πυλώνας για τους διαδικτυακούς αγοραστές.

Αντίστοιχη έκθεση, μάλιστα, σχετικά με τις καταναλωτικές δαπάνες ηλεκτρονικού εμπορίου νωρίτερα φέτος έδειξε ότι οι πελάτες της Temu έχουν υψηλό ποσοστό διατήρησης, που αγγίζει και το 28%. Ωστόσο, το ποσοστό διατήρησης της Temu ήταν περίπου το μισό του ποσοστού της Amazon, σύμφωνα με την έκθεση της Earnest Analytics. Η εν λόγω έκθεση ανέφερε ότι, ενώ το 18% των νοικοκυριών των ΗΠΑ έχουν ψωνίσει από την Temu, δεν έχει κάνει επιδρομές έναντι των μεγαλύτερων ανταγωνιστών του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή