Οι νέοι της Gen Z αποδεικνύονται πρόθυμοι καταναλωτές και η Walmart στοχεύει στην πελατεία τους επαναλανσάροντας μια επωνυμία ιδιωτικής ετικέτας για να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της και να διαθέσει προϊόντα σε νεότερους πελάτες, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη.
Η Walmart θα επαναλανσάρει την 30χρονη σειρά μόδας ιδιωτικής ετικέτας «No Boundaries» τον Ιούλιο, προσφέροντας προϊόντα δημοφιλή στη Gen Z, που συμπεριλαμβάνει υπερμεγέθη μπλουζάκια και φαρδιά τζιν, δήλωσε σε συνέδριο η Ντενίς Ινκαντέλα, εκτελεστική αντιπρόεδρος μόδας της Walmart U.S.
Η μάρκα αντιπροσωπεύει πωλήσεις 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη Walmart ετησίως.
Η Μέλισσα Κίκιζας ζει το αμερικανικό όνειρο – Το deal με τη Walmart
Η γκάμα των 130 ειδών θα περιλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και σουτιέν φυτικής προέλευσης, των οποίων τα μαξιλαράκια στήριξης είναι κατασκευασμένα από 75% ζαχαροκάλαμο, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος της Walmart.
Πρόσθεσε ότι το 80% των προϊόντων θα κοστολογούνται κάτω από $15, αλλά θα περιλαμβάνουν επίσης προϊόντα με τιμή $5, όπως εμπριμέ μπλουζάκια, φορέματα-πουκαμίσες και κοντά σορτς.
Διαφήμιση μέσω TikTok, Roblox και Instagram
«Κυνηγάμε αυτήν την αγορά-στόχο Gen Z, με θέρμη», δήλωσε η Ινκαντέλα στο συνέδριο CommerceNext στη Νέα Υόρκη, προσθέτοντας ότι η κυκλοφορία θα υποστηριχθεί από μεγάλη προώθηση μάρκετινγκ στο TikTok, το Roblox και το Instagram. Η Ινκαντέλα σημείωσε ότι 80 εκατομμύρια χρήστες Gen Z χρησιμοποιούν το Roblox για περίπου δύο ώρες κάθε μέρα, καθιστώντας το μια καλή ευκαιρία να συνδεθούν με αυτήν την ηλικιακή ομάδα.
Ο βασικός πελάτης της Walmart είναι συνήθως μεγαλύτερος από τη Gen Z, αυτοί που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012, αλλά λέει ότι προσελκύει όλο και περισσότερο πιο νέες δημογραφικές ομάδες πελατών λόγω της μεγάλης τους προσέλευσης στα παντοπωλεία. Οι αγοραστές έχουν επικεντρωθεί στα τρόφιμα και τα απαραίτητα τα τελευταία δύο χρόνια λόγω του υψηλού πληθωρισμού και των επιτοκίων, οδηγώντας τις ετήσιες πωλήσεις της Walmart σε νέα ρεκόρ.
Καθώς περισσότεροι πελάτες Gen Z έρχονται για να αγοράσουν σαμπουάν και μπανάνες στη Walmart, αυτο δίνει στην εταιρεία περισσότερες ευκαιρίες να πλασάρει και άλλα προϊόντα, δήλωσε η εκπρόσωπος της Walmart.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες