
Οι νέοι της Gen Z αποδεικνύονται πρόθυμοι καταναλωτές και η Walmart στοχεύει στην πελατεία τους επαναλανσάροντας μια επωνυμία ιδιωτικής ετικέτας για να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της και να διαθέσει προϊόντα σε νεότερους πελάτες, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη.
Η Walmart θα επαναλανσάρει την 30χρονη σειρά μόδας ιδιωτικής ετικέτας «No Boundaries» τον Ιούλιο, προσφέροντας προϊόντα δημοφιλή στη Gen Z, που συμπεριλαμβάνει υπερμεγέθη μπλουζάκια και φαρδιά τζιν, δήλωσε σε συνέδριο η Ντενίς Ινκαντέλα, εκτελεστική αντιπρόεδρος μόδας της Walmart U.S.
Η μάρκα αντιπροσωπεύει πωλήσεις 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη Walmart ετησίως.
Η Μέλισσα Κίκιζας ζει το αμερικανικό όνειρο – Το deal με τη Walmart
Η γκάμα των 130 ειδών θα περιλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και σουτιέν φυτικής προέλευσης, των οποίων τα μαξιλαράκια στήριξης είναι κατασκευασμένα από 75% ζαχαροκάλαμο, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος της Walmart.
Πρόσθεσε ότι το 80% των προϊόντων θα κοστολογούνται κάτω από $15, αλλά θα περιλαμβάνουν επίσης προϊόντα με τιμή $5, όπως εμπριμέ μπλουζάκια, φορέματα-πουκαμίσες και κοντά σορτς.

Διαφήμιση μέσω TikTok, Roblox και Instagram
«Κυνηγάμε αυτήν την αγορά-στόχο Gen Z, με θέρμη», δήλωσε η Ινκαντέλα στο συνέδριο CommerceNext στη Νέα Υόρκη, προσθέτοντας ότι η κυκλοφορία θα υποστηριχθεί από μεγάλη προώθηση μάρκετινγκ στο TikTok, το Roblox και το Instagram. Η Ινκαντέλα σημείωσε ότι 80 εκατομμύρια χρήστες Gen Z χρησιμοποιούν το Roblox για περίπου δύο ώρες κάθε μέρα, καθιστώντας το μια καλή ευκαιρία να συνδεθούν με αυτήν την ηλικιακή ομάδα.
Ο βασικός πελάτης της Walmart είναι συνήθως μεγαλύτερος από τη Gen Z, αυτοί που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012, αλλά λέει ότι προσελκύει όλο και περισσότερο πιο νέες δημογραφικές ομάδες πελατών λόγω της μεγάλης τους προσέλευσης στα παντοπωλεία. Οι αγοραστές έχουν επικεντρωθεί στα τρόφιμα και τα απαραίτητα τα τελευταία δύο χρόνια λόγω του υψηλού πληθωρισμού και των επιτοκίων, οδηγώντας τις ετήσιες πωλήσεις της Walmart σε νέα ρεκόρ.
Καθώς περισσότεροι πελάτες Gen Z έρχονται για να αγοράσουν σαμπουάν και μπανάνες στη Walmart, αυτο δίνει στην εταιρεία περισσότερες ευκαιρίες να πλασάρει και άλλα προϊόντα, δήλωσε η εκπρόσωπος της Walmart.


Latest News

Οι οικονομικές ανησυχίες βαραίνουν τα αποτελέσματα των αεροπορικών εταιρειών
Οι ευρωπαϊκές κρατήσεις μειώνονται και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τα οικονομικά αποτελέσματα

Μεγαλώνει το χάσμα ανισοτήτων στην Αμερική - Τι λέει έρευνα της BofA
Τι αναφέρει η έρευνα της Bank of America (ΒοfΑ) για τις ΗΠΑ

Γιατί γερουσιαστές ζητούν από την Fed να παραδώσει αρχεία σχετικά με την αποτυχία της fintech Synapse
Η Fed κατηγορείται για εποπτική αμέλεια καθώς εκατομμύρια σε κεφάλαια πελατών εξακολουθούν να βρίσκονται χαμένα

Ποιος είναι ο «εγκέφαλος» πίσω από τον Αμερικανό Πρόεδρο
Ο Ράσελ Βόουτ θεωρείται δεύτερος μόνο από τον ίδιο τον Τραμπ

Πως ο Ρούμπιο μεταμορφώνει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Ο υπουργός εκθέτει σχέδια για περικοπή θέσεων και συρρίκνωση αυτού που ονόμασε διογκωμένη γραφειοκρατία στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ

Μετά τα τσιπ, οι φαρμακευτικές - Γιατί μπαίνουν στο στόχαστρο Τραμπ
Η έρευνα για τις εισαγωγές φαρμακευτικών προϊόντων - Οι επιπτώσεις και οι εκτιμήσεις σημειώματος της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Deutsche Bank: Κι όμως… οι αγορές δεν βλέπουν ακόμη ύφεση λόγω δασμών
Η ιστορία δείχνει ξεκάθαρα ότι αν τελικά υπάρξει ύφεση, τότε υπάρχει ακόμα πολύς χώρος για περαιτέρω πτώση στις αγορές, εξηγεί η Deutsche Bank

H Πορτογαλία ζητά την ενεργοποίηση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες
Η Πορτογαλία δαπανά το 1,55% του ΑΕΠ για την Αμυνα, κάτω απο το 2% που ζητά το ΝΑΤΟ

Λαγκάρντ: Είναι πιθανόν οι δασμοί να επιδράσουν αποπληθωριστικά για την Ευρώπη
Το ακριβές αποτέλεσμα στον πληθωρισμό είναι ακόμα αβέβαιο δεδομένου του μεγάλου εύρους των παραγόντων, είπε η επικεφαλής της ΕΚΤ Κριστίν Λαγκάρντ

Κατακόρυφη η πτώση για την Gucci - Διψήφια η μείωση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο
Οι πωλήσεις της Gucci κατακρημνίζονται καθώς o μητρικός όμιλος Kering προσπαθεί -χωρίς επιτυχία- να αναζωογονήσει τη ζήτηση