Θετική είναι η πορεία της Samsung μέσα στο 2024, με τα στοιχεία των πωλήσεων να δείχνουν ότι η κορεατική εταιρεία κινείται στην ελληνική αγορά των καταναλωτικών ηλεκτρικών συσκευών με άνοδο της τάξης του 4%, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο διευθυντής consumer electronics της Samsung Ελλάδος, Γιώργος Τσαούσης, σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου.

Το μερίδιο της Samsung Ελλάδος, συνολικά στα ψυγεία από Ιανουάριο μέχρι Απρίλιο 2024 είναι στο 12%, ενώ στα πλυντήρια (επίσης συνολικά) είναι 10.5%, διευκρίνισε ο κ. Τσαούσης. Η εταιρεία αναμένει ότι σε επίπεδο πωλήσεων για το 2023 (τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν επίσημα τον Ιούλιο) θα σημειώσει μονοψήφιο αριθμό αύξησης σε σύγκριση με το 2022, ενώ και το 2024 έχει ξεκινήσει θετικά.

Η δημιουργική AI της Google στα νέα Galaxy S24 της Samsung

Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών το 2022 της Samsung Electronics Hellas έκλεισε στα 347,422 εκατομμύρια ευρώ.

Παράλληλα με τις παραπάνω εκτιμήσεις, ο διευθυντής consumer electronics της Samsung Ελλάδος, διατύπωσε τον στόχο της εταιρείας να υπερκεράσει τον ανταγωνισμό και να βρεθεί στην πρώτη θέση της αγοράς ηλεκτρικών συσκευών μέσα στην επόμενη τριετία, δηλαδή μέχρι το 2027.

Τα trends της αγοράς

Από τις προτιμήσεις των καταναλωτών, είπε ο κ. Τσαούσης, φαίνεται πως υπάρχει μια ροπή προς τα πλυντήρια και ψυγεία με μεγαλύτερη χωρητικότητα. «Πλέον αυτού, βλέπουμε πως η συνδεσιμότητα και η καλύτερη παρακολουθήση κατανάλωσης ενέργειας και νερού ενδιαφέρουν επίσης τους καταναλωτές», σημείωσε.

Καλύτερο ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασε για τη Samsung η κατηγορία ντουλαπών ψυγείων (side by side και french door) μαζί με τα πλυντήρια χωρητικότητας 10 κιλών και άνω, με την αύξηση να φτάνει στο 40% κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2024.

Σε ερώτημα για το πώς αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές τον όρο «τεχνητή νοημοσύνη», ο κ. Τσαούσης είπε ότι οι έρευνες που έχει στα χέρια της η εταιρεία δείχνουν «πως στους Έλληνες αρέσει να υιοθετούν από τους πρώτους τις νέες τεχνολογίες, ιδιαιτέρως δε όταν τους προσφέρουν ευκολία στην καθημερινότητά τους».

Επιπλέον, τα στοιχεία που επικαλείται η Samsung δείχνουν ότι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν «πρόθεση να πληρώσουν παραπάνω σε smart συσκευές, εφόσον τους προσφέρουν προστιθέμενη αξία και έξτρα δυνατότητες και ευκολίες στην καθημερινότητά τους». Εξάλλου η διαδεδομένη χρήση των smartphones και smart τηλεοράσεων έχει εξοικειώσει ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων καταναλωτών και αυτό έχει κάνει τη χρήση των συνδεδεμένων ψυγείων εύκολη, κατέληξε ο κ. Τσαούσης.

Σε ερώτηση για τα κριτήρια αγοράς των καταναλωτών, ο κ. Τσαούσης είπε ότι για τα πλυντήρια Νο1 κριτήριο επιλογής είναι η εγγύηση, η ποιότητα και η εμπιστοσύνη στη μάρκα. Ακολουθούν η χωρητικότητα, η τιμή και οι διαστάσεις, ο σχεδιασμός, η προηγμένη τεχνολογία και οι πρόσθετες ικανότητες. Σε ότι αφορά τα ψυγεία, και με βάση έρευνα που έχει τρέξει η Samsung πανευρωπαϊκά, το 60% θέλει να διαχειρίζεται καλύτερα το τρόφιμά του (μικρότερη σπάταλη τροφίμων, συνταγές για μεγαλύτερη έμπνευση στο μαγείρεμα, λιγότερη σπατάλη και υγιεινή διατροφή, να κάνει ευκολότερα τα ψώνια του).

Ακολούθως, το 16% θέλει ψυχαγωγία, καθώς δηλώνει πως βελτιώνει την εμπειρία του μαγειρέματος μέσω μουσικής και βίντεο, ενώ μπορεί να βλέπει συνταγές μαγειρικής ή να παρακολουθεί μαθήματα μαγειρικής, το 14% περιμένει πως θα κάνει πιο εύκολη και άνετη την καθημερινότητά του μέσω της συνδεσιμότητας με άλλες συσκευές, ενώ το 10% περιμένει ότι θα βελτιώσει την επικοινωνία της οικογένειας (σημειώσεις, πρόγραμμα, ημερολόγιο, φωτογραφίες). Συνδυάζει ουσιαστικά τρόπους προγραμματισμού και επικοινωνίας σε ένα μόνο μέρος.

Υποστήριξη μετά την πώληση

Όπως αναφέρθηκε, όλα τα ψυγεία και τα πλυντήρια της Samsung που διατίθενται προς αγορά αυτή τη στιγμή έχουν εγγύηση λειτουργίας 20 χρόνια στο μοτέρ του πλυντηρίου και αντίστοιχα στον συμπιεστή του ψυγείου. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα εξαρτήματα των παραπάνω συσκευών δίνεται η δυνατότητα επέκτασης των 2 ετών σε 5 έτη, επί πληρωμή.

Σε ερώτημα σχετικά με τη διάρκεια ζωής των οικιακών συσκευών της Samsung, η απάντηση ήταν ότι αυτή προσδιορίζεται στα 9 με 10 χρόνια. «Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τη ζωή μίας οικιακής συσκευής», διευκρίνισε ο κ. Τσαούσης, αναφέροντας για παράδειγμα σε εσωτερικές έρευνες της εταιρείας που δείχνουν ότι στην κατηγορία των πλυντηρίων, κατά 30% είναι η παλαιότητα ενώ κατά 26% η επιθυμία να αποκτήσει ο καταναλωτής ένα πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο και ταυτόχρονα πιο αποτελεσματικό.

Επιπλέον, ο κ. Τσαούσης διευκρίνισε ότι το μενού του πλυντηρίου της Samsung… «μιλάει» ελληνικά, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αλληλεπίδρασης των συσκευών με συσκευές άλλων εταιρειών μέσω της εφαρμογής SmartThings και της επιλογής «Συσκευές Συνεργατών», όπου υποστηρίζονται όλα τα γνωστά πρωτόκολλα επικοινωνίας (Zigbee, Z-wave, και πρόσφατα το Matter).

Όπως τόνισε ο διευθυντής consumer electronics της Samsung Ελλάδος, με την ενοποιημένη εφαρμογή SmartThings, ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το δικό του οικοσύστημα. Σε αυτό το οικοσύστημα μπορούν να ενταχθούν όχι μόνο οι οικιακές συσκευές αλλά και οι υπόλοιπες έξυπνες συσκευές του σπιτιού, όπως πρίζες, διακόπτες κλπ. ενώ υποστηρίζει τόσο το λειτουργικό σύστημα Android όσο και το iOS.

Τέλος, σε ερώτημα για το αν τα δεδομένα στη λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας μπορούν να διαμοιραστούν προς τους διάφορους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας, ο κ. Τσαούσης ξεκαθάρισε ότι τα «δεδομένα τα έχει ο χρήστης στη συσκευή του και ανήκουν στον ίδιο».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Παπαδόγλου (Nexi Ελλάδος): Μεταρρυθμίσεις και κίνητρα για την προσέλκυση επενδύσεων και ταλέντων
Επιχειρήσεις |

Παπαδόγλου (Nexi Ελλάδος): Μεταρρυθμίσεις και κίνητρα για την προσέλκυση επενδύσεων και ταλέντων

«Οι μεταρρυθμίσεις πρέπει να δίνουν στην αγορά την ευκαιρία να "αναπνέει" προκειμένου να αναπτύσσεται σταθερά», ανέφερε ο Νίκος Παπαδόγλου στο 28th Annual Economist Government Roundtable

Netcompany-Intrasoft: Πραγματοποιώντας κομβικά έργα ψηφιακού μετασχηματισμού για την Ελλάδα και την Ευρώπη
Επιχειρήσεις |

Netcompany-Intrasoft: Πραγματοποιώντας κομβικά έργα ψηφιακού μετασχηματισμού για την Ελλάδα και την Ευρώπη

Σε βάθος τριών δεκαετιών, η εταιρεία έχει χτίσει πολύτιμη τεχνογνωσία, πραγματοποιώντας στρατηγικά έργα ψηφιακού μετασχηματισμού και προσφέροντας υπηρεσίες που βρίσκονται σταθερά στην αιχμή της τεχνολογίας