Οι συνολικές αυξήσεις σε κάποιους προορισμούς φθάνουν και το 40%, και το ταξίδι με πλοίο μοιάζει για πολλούς όνειρο… θερινής νυκτός. «Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια παραμένουν ίδιες με πέρυσι», λέει από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων Ελλάδας, Λύσανδρος Τσιλίδης.
«Οι τιμές έχουν ανεβεί σε πολλά προϊόντα, στο ενεργειακό, στα καύσιμα», συμπληρώνει.
Από την πλευρά της, η ταξιδιωτική πράκτορας, Άννα Τεζαψίδου, σημειώνει:
«Οι τουρίστες συνήθως επιλέγουν το γρήγορο δρομολόγιο και ας είναι πιο ακριβό γιατί δε θέλουν να χάσουν χρόνο από τις διακοπές τους. Το εισιτήριο από Πειραιά για Ίο κοστίζει όσο από Μύκονο για Σαντορίνη».
«Είχαμε από τον Ιανουάριο πολλές ζητήσεις εισιτηρίων αλλά αρκετές από αυτές δεν προχώρησαν σε κρατήσεις», προσθέτει.
Όπως λέει ο κ. Τσιλίδης: «Τα εισιτήρια μεταξύ των Κυκλάδων είναι ακριβά γιατί προσμετρώνται και τα έξοδα άφιξης – αναχώρησης από τα λιμάνια».
Mε το κιάλι
Πανάκριβα είναι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με αποτέλεσμα ο μέσος Έλληνας πολίτης να βλέπει τα νησιά με το κιάλι. Μια τετραμελής οικογένεια για να ταξιδέψει σε ένα νησί χρειάζεται ένα ολόκληρο μισθό.
Η κυβέρνηση και το υπουργείο Ναυτιλίας παρακολουθούν την κατάσταση με αμηχανία καθώς επικαλούνται την αγορά που είναι ελεύθερη και αρκείται προς το παρόν σε συστάσεις. Η ιστορία επαναλαμβάνεται καθώς και πέρυσι το καλοκαίρι είχε συμβεί το ίδιο και υποχρεώθηκε η κυβέρνηση να παρέμβει κατόπιν εορτής υποχρεώνοντας τότε μεσούντος του θέρους τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να λάβουν κάποια επιμέρους μέτρα με ειδικές προσφορές για τριμελείς και τετραμελείς οικογένειες αφού βέβαια πριν η πλειοψηφία των ταξιδιωτών είχε καταβάλει το αλμυρό αντίτιμο για τις διακοπές του.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση