
Οι συνολικές αυξήσεις σε κάποιους προορισμούς φθάνουν και το 40%, και το ταξίδι με πλοίο μοιάζει για πολλούς όνειρο… θερινής νυκτός. «Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια παραμένουν ίδιες με πέρυσι», λέει από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων Ελλάδας, Λύσανδρος Τσιλίδης.
«Οι τιμές έχουν ανεβεί σε πολλά προϊόντα, στο ενεργειακό, στα καύσιμα», συμπληρώνει.
Από την πλευρά της, η ταξιδιωτική πράκτορας, Άννα Τεζαψίδου, σημειώνει:
«Οι τουρίστες συνήθως επιλέγουν το γρήγορο δρομολόγιο και ας είναι πιο ακριβό γιατί δε θέλουν να χάσουν χρόνο από τις διακοπές τους. Το εισιτήριο από Πειραιά για Ίο κοστίζει όσο από Μύκονο για Σαντορίνη».
«Είχαμε από τον Ιανουάριο πολλές ζητήσεις εισιτηρίων αλλά αρκετές από αυτές δεν προχώρησαν σε κρατήσεις», προσθέτει.
Όπως λέει ο κ. Τσιλίδης: «Τα εισιτήρια μεταξύ των Κυκλάδων είναι ακριβά γιατί προσμετρώνται και τα έξοδα άφιξης – αναχώρησης από τα λιμάνια».
Mε το κιάλι
Πανάκριβα είναι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με αποτέλεσμα ο μέσος Έλληνας πολίτης να βλέπει τα νησιά με το κιάλι. Μια τετραμελής οικογένεια για να ταξιδέψει σε ένα νησί χρειάζεται ένα ολόκληρο μισθό.
Η κυβέρνηση και το υπουργείο Ναυτιλίας παρακολουθούν την κατάσταση με αμηχανία καθώς επικαλούνται την αγορά που είναι ελεύθερη και αρκείται προς το παρόν σε συστάσεις. Η ιστορία επαναλαμβάνεται καθώς και πέρυσι το καλοκαίρι είχε συμβεί το ίδιο και υποχρεώθηκε η κυβέρνηση να παρέμβει κατόπιν εορτής υποχρεώνοντας τότε μεσούντος του θέρους τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να λάβουν κάποια επιμέρους μέτρα με ειδικές προσφορές για τριμελείς και τετραμελείς οικογένειες αφού βέβαια πριν η πλειοψηφία των ταξιδιωτών είχε καταβάλει το αλμυρό αντίτιμο για τις διακοπές του.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Το κυβερνητικό σχέδιο
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.