Οι συνολικές αυξήσεις σε κάποιους προορισμούς φθάνουν και το 40%, και το ταξίδι με πλοίο μοιάζει για πολλούς όνειρο… θερινής νυκτός. «Οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια παραμένουν ίδιες με πέρυσι», λέει από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων Ελλάδας, Λύσανδρος Τσιλίδης.
«Οι τιμές έχουν ανεβεί σε πολλά προϊόντα, στο ενεργειακό, στα καύσιμα», συμπληρώνει.
Από την πλευρά της, η ταξιδιωτική πράκτορας, Άννα Τεζαψίδου, σημειώνει:
«Οι τουρίστες συνήθως επιλέγουν το γρήγορο δρομολόγιο και ας είναι πιο ακριβό γιατί δε θέλουν να χάσουν χρόνο από τις διακοπές τους. Το εισιτήριο από Πειραιά για Ίο κοστίζει όσο από Μύκονο για Σαντορίνη».
«Είχαμε από τον Ιανουάριο πολλές ζητήσεις εισιτηρίων αλλά αρκετές από αυτές δεν προχώρησαν σε κρατήσεις», προσθέτει.
Όπως λέει ο κ. Τσιλίδης: «Τα εισιτήρια μεταξύ των Κυκλάδων είναι ακριβά γιατί προσμετρώνται και τα έξοδα άφιξης – αναχώρησης από τα λιμάνια».
Mε το κιάλι
Πανάκριβα είναι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με αποτέλεσμα ο μέσος Έλληνας πολίτης να βλέπει τα νησιά με το κιάλι. Μια τετραμελής οικογένεια για να ταξιδέψει σε ένα νησί χρειάζεται ένα ολόκληρο μισθό.
Η κυβέρνηση και το υπουργείο Ναυτιλίας παρακολουθούν την κατάσταση με αμηχανία καθώς επικαλούνται την αγορά που είναι ελεύθερη και αρκείται προς το παρόν σε συστάσεις. Η ιστορία επαναλαμβάνεται καθώς και πέρυσι το καλοκαίρι είχε συμβεί το ίδιο και υποχρεώθηκε η κυβέρνηση να παρέμβει κατόπιν εορτής υποχρεώνοντας τότε μεσούντος του θέρους τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να λάβουν κάποια επιμέρους μέτρα με ειδικές προσφορές για τριμελείς και τετραμελείς οικογένειες αφού βέβαια πριν η πλειοψηφία των ταξιδιωτών είχε καταβάλει το αλμυρό αντίτιμο για τις διακοπές του.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους