
Η έλλειψη επιλογών γρήγορης φόρτισης είναι ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια για την ανάπτυξη της αγοράς ηλεκτροκίνησης και την προσέλκυση νέων αγοραστών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 630.000 σημεία φόρτισης σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, με το 86,5% των φορτιστών να είναι εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) και χωρητικότητας μικρότερη των 22 kW.
Κίνα: Γιατί οι αμερικανικές και ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν έδαφος
Οι γρήγοροι φορτιστές DC (συνεχούς ρεύματος) που μπορούν να αποδώσουν περισσότερο από 22 kW ηλεκτρικής ενέργειας, αποτελούν μόνο το 13,5% του συνόλου. Οι φορτιστές AC χρησιμοποιούνται κυρίως για εφαρμογές πιο αργής φόρτισης και είναι ιδανικοί για σπίτια, χώρους εργασίας και δημόσιους χώρους όπως σούπερ μάρκετ και εγκαταστάσεις αναψυχής. Οι φορτιστές DC είναι προσαρμοσμένοι για γρήγορη φόρτιση και συνήθως βρίσκονται συχνά κατά μήκος αυτοκινητοδρόμων και κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, διευκολύνοντας τις επιλογές γρήγορης επαναφόρτισης για τους οδηγούς σε μεγάλα ταξίδια.
Μικρό το υφιστάμενο δίκτυο φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Η έλλειψη ενός ισχυρού δικτύου υποδομής φόρτισης είναι μια σημαντική παράμετρος που αποθαρρύνει τους υποψήφιους καταναλωτές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς ακόμη και σήμερα η αυτονομία σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παίζει σημαντικό ρόλο. «Αν θέλουμε να πείσουμε τους Ευρωπαίους πολίτες να στραφούν στα ηλεκτρικά οχήματα, η φόρτιση θα πρέπει να είναι τόσο εύκολη όσο ο ανεφοδιασμός των συμβατικών οχημάτων», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, Sigrid de Vries και συνέχισε: «Οι άνθρωποι χρειάζονται εύκολη πρόσβαση στους φορτιστές στο καθημερινό τους περιβάλλον και αυτά τα σημεία φόρτισης θα πρέπει να είναι γρήγορα και εύκολα στη χρήση, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε μεγάλες ουρές».
Ένα πυκνό δίκτυο δημόσιων φορτιστών DC είναι σίγουρο ότι θα διευκολύνει τα μεγάλα ταξίδια και θα μειώσει το άγχος της αυτονομίας. Ο ανταγωνισμός, θα οδηγήσει σε χαμηλότερες τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας δίνοντας ένα επιπλέον κίνητρο απόκτησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων